SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
Ik hoop op een gelijkspelquote:Op zondag 19 oktober 2014 12:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik steun Heerenveen bij deze wedstrijd
Jij bent echt een nep Groningen supporter.quote:Op zondag 19 oktober 2014 12:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
quote:Op zondag 19 oktober 2014 12:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
Oké meneer de Cambuur - PSV fan.quote:Op zondag 19 oktober 2014 12:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij bent echt een nep Groningen supporter.
2 per ploeg, wel zo eerlijkquote:Op zondag 19 oktober 2014 12:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Snelste pingel ooit.
Zou ie er ook 4 geven?
en allebei eentje missen danquote:
Mijn neefje mocht laatst nog het veld betrleden als 1 van die kleine ventjes die met de spelers het veld op lopen. #feitjesquote:
De kans is groter dat iemand 5 miljoen wint bij Miljoenenjacht, denk ik.quote:Op zondag 19 oktober 2014 12:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
en allebei eentje missen dan
Bij welke club?quote:Op zondag 19 oktober 2014 12:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mijn neefje mocht laatst nog het veld betrleden als 1 van die kleine ventjes die met de spelers het veld op lopen. #feitjes
Nu je het zegt, ik dacht dat het static plaatjes warenquote:Op zondag 19 oktober 2014 12:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
waarom laadt teletekst alleen als je ctrl/f5 doet?
Als jij je zo blijft gedragen komt dat moment sneller dan je denkt.quote:Op zondag 19 oktober 2014 12:46 schreef Ajacied422 het volgende:
We zijn getuige geweest van de snelste Eredivisiepenalty ooit.
Dit ga ik mijn graf godverdomme in meedragen.
Suggereer je nu dat Stijn vijanden heeft?quote:Op zondag 19 oktober 2014 12:49 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Als jij je zo blijft gedragen komt dat moment sneller dan je denkt.
Jupiter*quote:Op zondag 19 oktober 2014 12:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik speel FM ondertussen. Heerenveen speelt in de Jupiler League.
Hij heeft een lichtelijke aversie tegen Ludo Sanders en zijn Sanders Inc.. Zoals je weet ben je dan je leven niet meer zeker.quote:Op zondag 19 oktober 2014 12:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Suggereer je nu dat Stijn vijanden heeft?
Hoi Alors, ik heb net mijn steun betuigd aan heerenveen in deze wedstrijdquote:Op zondag 19 oktober 2014 12:49 schreef alors het volgende:
Joey wil graag douchen zeker, wat een mongool
En niet zo'n klein beetje ookquote:Op zondag 19 oktober 2014 12:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heerenveen ontsnapt nog maar eens
quote:Op zondag 19 oktober 2014 12:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoi Alors, ik heb net mijn steun betuigd aan heerenveen in deze wedstrijd
Corner Hooligans!
quote:
Mooie jongen, aardige speler, jammer voor hem dat hij vaker geblesseerd is dan dat hij kan spelen.quote:Op zondag 19 oktober 2014 12:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
alors, wat vind je van D. de Ridder?
Napoli, Dortmund, ik ben de tel kwijt. Wie zal er dit jaar weer bijkomenquote:Op zondag 19 oktober 2014 12:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oké meneer de Cambuur - PSV fan.
Spannend he?quote:Op zondag 19 oktober 2014 12:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Napoli, Dortmund, ik ben de tel kwijt. Wie zal er dit jaar weer bijkomen
!
ADO Den Haag en JOS Watergraafsmeerquote:Op zondag 19 oktober 2014 12:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Napoli, Dortmund, ik ben de tel kwijt. Wie zal er dit jaar weer bijkomen
!
Ik zal het even vragen aan Koeman of dat mag.quote:Op zondag 19 oktober 2014 12:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Spannend he?
Misschien kan ik fan van Southampton worden?
Southampton, Napoli, Dortmund zijn de hipsterploegjes.quote:Op zondag 19 oktober 2014 12:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Spannend he?
yes, that mayquote:Op zondag 19 oktober 2014 12:54 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik zal het even vragen aan Koeman of dat mag.
Misschien kan je het vragen aan de zoon van Koeman.quote:Op zondag 19 oktober 2014 12:54 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik zal het even vragen aan Koeman of dat mag.
Dat is zelfs voor jou wel heel clichématig hoor. Geef je liefde voor Liverpool nog 1 kansquote:Op zondag 19 oktober 2014 12:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Spannend he?
quote:Op zondag 19 oktober 2014 12:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien kan je het vragen aan de zoon van Koeman.
https://twitter.com/timothycowman
Leuke twitternaam
Is Inso niet fan van Southampton?quote:Op zondag 19 oktober 2014 12:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Southampton, Napoli, Dortmund zijn de hipsterploegjes.
Zonder te kijken op zijn profiel, is de jongste koeman nog steeds keeper bij Almere?quote:Op zondag 19 oktober 2014 12:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien kan je het vragen aan de zoon van Koeman.
https://twitter.com/timothycowman
Leuke twitternaam
Liverpool mag het wel wat beter doen ja.quote:Op zondag 19 oktober 2014 12:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is zelfs voor jou wel heel clichématig hoor. Geef je liefde voor Liverpool nog 1 kans
Ik vind het wel leuk dat Southampton het goed doet na het verkopen van al die idioten en zelfs nu hebben ze een beter teamquote:Op zondag 19 oktober 2014 12:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is Inso niet fan van Southampton?
Maar nee, ik heb er niks mee. Leuk dat ze het zo goed doen en ik gun het Pelle/Koeman wel, maar that's it.
I dont noquote:Op zondag 19 oktober 2014 12:55 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Zonder te kijken op zijn profiel, is de jongste koeman nog steeds keeper bij Almere?
Ik vind het wel leuk dat Tadic en Pelle een miljoen punten hebben opgeleverd bij Fantasy PL. #comebackquote:Op zondag 19 oktober 2014 12:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is Inso niet fan van Southampton?
Maar nee, ik heb er niks mee. Leuk dat ze het zo goed doen en ik gun het Pelle/Koeman wel, maar that's it.
quote:Op zondag 19 oktober 2014 12:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Intussen een leuk gifje
[ afbeelding ]
Marc Netto?quote:Op zondag 19 oktober 2014 12:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Intussen een leuk gifje
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 19 oktober 2014 12:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Intussen een leuk gifje
[ afbeelding ]
zoontje van een neef van mij onlangs bij Cambuurquote:Op zondag 19 oktober 2014 12:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mijn neefje mocht laatst nog het veld betrleden als 1 van die kleine ventjes die met de spelers het veld op lopen. #feitjes
Dus eigenlijk zijn onze families vijanden van elkaarquote:Op zondag 19 oktober 2014 13:05 schreef Sjarkiee het volgende:
[..]
zoontje van een neef van mij onlangs bij Cambuur
De dochter van een vriend van mijn oom heeft een relatie met Van Duinen. Nu jij weer.quote:Op zondag 19 oktober 2014 13:05 schreef Sjarkiee het volgende:
[..]
En toen heb je natuurlijk meteen contact opgenomen met het AMK?quote:Op zondag 19 oktober 2014 13:05 schreef Sjarkiee het volgende:
[..]
#teamHeerenveenquote:
quote:
Stylo zou mij van sarcasme beschuldigen als ik dit zou typenquote:Op zondag 19 oktober 2014 13:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit is het moment waarop ik heb gewacht.
Eindelijk wat hilariteit en humor
Altijd weer dwars doen.quote:
Wel een geruststelling dat jij en Mexi elkaar straks kunnen troostenquote:
Dat heb ik nou ook.quote:Op zondag 19 oktober 2014 11:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat ga ik ook
De Mickey mouse competitie is mij een niveau te laag, behalve ADO dan, dat blijft toch je cluppie hé
Stylo weet van mij dat ik altijd oprecht ben, zo sta ik nu eenmaal bekend.quote:Op zondag 19 oktober 2014 13:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Stylo zou mij van sarcasme beschuldigen als ik dit zou typen
Vanavond gaan we met de bingokaart op schoot weer naar Miljoenenjacht kijken.quote:Op zondag 19 oktober 2014 13:08 schreef alors het volgende:
[..]
Wel een geruststelling dat jij en Mexi elkaar straks kunnen troosten
Dat zou wel eens tijd worden jaquote:
Terecht jaquote:Op zondag 19 oktober 2014 13:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Stylo zou mij van sarcasme beschuldigen als ik dit zou typen
Nielsquote:
Heeft Caroline Tensen ook een lijst clichés dan?quote:Op zondag 19 oktober 2014 13:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vanavond gaan we met de bingokaart op schoot weer naar Miljoenenjacht kijken.
Heerenveen, Cambuur mag van mij wel weer degraderen.quote:
Ik wist niet dat die de Miljoenenjacht presenteerde.quote:Op zondag 19 oktober 2014 13:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heeft Caroline Tensen ook een lijst clichés dan?
Caroline Tensen is niet de presentatrice van Miljoenenjacht, gekkie.quote:Op zondag 19 oktober 2014 13:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heeft Caroline Tensen ook een lijst clichés dan?
Ze heeft wel een irritante lach.quote:Op zondag 19 oktober 2014 13:10 schreef AFCNiels het volgende:
Heeft Linda de Mol ook een lijst clichés dan?
Nee.quote:Op zondag 19 oktober 2014 13:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
Caroline Tensen presenteert Miljoenenjacht dus niet.
Eens.quote:Op zondag 19 oktober 2014 13:09 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Heerenveen, Cambuur mag van mij wel weer degraderen.
Wel een flink dilemma vandaag, FC Groningen om 16.45 en Sierd de Vos om 17.00.quote:Op zondag 19 oktober 2014 13:09 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik dacht het eerlijk gezegd ook.quote:Op zondag 19 oktober 2014 13:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
Maar dat zou Alors niet leuk vindenquote:Op zondag 19 oktober 2014 13:09 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
In ieder geval een topmiddag.quote:Op zondag 19 oktober 2014 13:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wel een flink dilemma vandaag, FC Groningen om 16.45 en Sierd de Vos om 17.00.
Volgens mij wel hoor.quote:Op zondag 19 oktober 2014 13:11 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar dat zou Alors niet leuk vinden
Die doet 1 tegen 100.quote:Op zondag 19 oktober 2014 13:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het is de laatste tijd maar de vraag of ze op komt dagen, ze kan zomaar ontvoerd zijn.quote:Op zondag 19 oktober 2014 13:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ze heeft wel een irritante lach.
Ik zou er geen traan om latenquote:Op zondag 19 oktober 2014 13:11 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar dat zou Alors niet leuk vinden
Maar Lodeweges!!!!!!!quote:Op zondag 19 oktober 2014 13:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Cambuur graag zien degraderenvoeren goed beleid en prima fans ditdat.
Prima fansquote:Op zondag 19 oktober 2014 13:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Liever FC Eindhoven, maar snap je puntquote:Op zondag 19 oktober 2014 13:12 schreef alors het volgende:
[..]
Ik zou er geen traan om latenMaar het moet gezegd, ze spelen leuk voetbal en ze zijn wel een aanwinst voor de Eredivisie.
Cavaliers zit ook geregeld op de tribune.quote:Op zondag 19 oktober 2014 13:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Prima fansZelden zo'n inspiratieloze bende bij elkaar gezien en gehoord. Het enige wat ze bovengemiddeld goed kunnen is hun eigen trainer aanvallen en heel stoer anti eigen provincie zijn.
''Hun eigen trainer aanvallen''quote:Op zondag 19 oktober 2014 13:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Prima fansZelden zo'n inspiratieloze bende bij elkaar gezien en gehoord. Het enige wat ze bovengemiddeld goed kunnen is hun eigen trainer aanvallen en heel stoer anti eigen provincie zijn.
Concurrentie voor ADO dus.quote:Op zondag 19 oktober 2014 13:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gelukkig zijn ADO fans altijd heel braaf. Dat anti-fries is wel een beetje overtrokken soms, daarmee eens.quote:Op zondag 19 oktober 2014 13:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat boeit het?quote:Op zondag 19 oktober 2014 13:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
''Hun eigen trainer aanvallen''
Welke coach van Cambuur zou tijdens het seizoen al bekend maken dat je naar hun rivaal overstapt, dan ben je wel heel dom.
Ja geef de trainer lekker de schuldquote:Op zondag 19 oktober 2014 13:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Welke coach van Cambuur zou tijdens het seizoen al bekend maken dat je naar hun rivaal overstapt, dan ben je wel heel dom.
Friezen die anti Friesland zijn vind ik nog steeds nogal raar, verder zijn het gewoon tokkies.quote:Op zondag 19 oktober 2014 13:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Je bent pas dom als je doet alsof je in de schuldsanering zit omdat je een te grote schijterd bent om als een man te stellen niet solidair aan je trainer te willen zijn.quote:Op zondag 19 oktober 2014 13:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
niet handig, is verder nog altijd niet netjes van de supporters maar het blijft niet handig.quote:Op zondag 19 oktober 2014 13:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In flinke steek onder water was dat.quote:
Jij had er ook heen gekund.quote:Op zondag 19 oktober 2014 13:15 schreef alors het volgende:
Stadion is trouwens niet echt vol, jammer.
Het leek bijna alsof stylo nog een rekening met LR te vereffenen had.quote:Op zondag 19 oktober 2014 13:16 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
In flinke steek onder water was dat.
quote:Op zondag 19 oktober 2014 13:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wel een flink dilemma vandaag, FC Groningen om 16.45 en Sierd de Vos om 17.00.
Dan zitten er wel weinig bij Feyenoord.quote:Op zondag 19 oktober 2014 13:16 schreef DNP-Old het volgende:
Bij Cambuur zitten in verhouding wekelijks net zoveel doorgesnoven gekkies als bij Feyenoord. Uitkerinkje erbij en zo.
Als Mark Knopfler om 17.00 zou spelen en Groningen om 16.45 was het voor jou ook een dilemma geweest.quote:
Tsja, ik had Labyad gekocht, die bleek ook nog niet fit genoeg.quote:Op zondag 19 oktober 2014 13:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Typisch wel. Ik gooi ook eens een erkende puntenpakker in mijn team los van Den Haag
Ik denk dat het aardig diep zit.quote:Op zondag 19 oktober 2014 13:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het leek bijna alsof stylo nog een rekening met LR te vereffenen had.
Die was vooraf de speelronde twijfelachtig.quote:Op zondag 19 oktober 2014 13:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja, ik had Labyad gekocht, die bleek ook nog niet fit genoeg.
Samen met Rensquote:Op zondag 19 oktober 2014 13:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij had er ook heen gekund.
Ik huil van binnen. Maar ik ben christelijk opgevoed dus ik keer hem mijn andere wang toe en doe alsof mijn neus bloedt.quote:Op zondag 19 oktober 2014 13:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het leek bijna alsof stylo nog een rekening met LR te vereffenen had.
quote:Op zondag 19 oktober 2014 13:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als Mark Knopfler om 17.00 zou spelen en Groningen om 16.45 was het voor jou ook een dilemma geweest.
quote:Op zondag 19 oktober 2014 13:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik huil van binnen. Maar ik ben christelijk opgevoed dus ik keer hem mijn andere wang toe en doe alsof mijn neus bloedt.
Ja maar anders moest ik Saymak of Nickgod laten staan. En Saymak is blessa. Nickgod speelt waarschijnlijk ook niet.quote:Op zondag 19 oktober 2014 13:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die was vooraf de speelronde twijfelachtig.
Altijd scherp blijven, Henkie.
Ik denk dat dit jullie zal verzoenenquote:Op zondag 19 oktober 2014 13:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik huil van binnen. Maar ik ben christelijk opgevoed dus ik keer hem mijn andere wang toe en doe alsof mijn neus bloedt.
Bovendien kennen honderdduizenden mij als SdVfan en slechts enkelen mij als een fanatieke FC Groningen fan. Het is zo'n dilemma waar eigenlijk geen juiste oplossing voor bestaat.quote:
Ik snap je struggles. Wat je ook kiest: ik zal je steunen in je keuzequote:Op zondag 19 oktober 2014 13:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik denk dat dit jullie zal verzoenen
[..]
Bovendien kennen honderdduizenden mij als SdVfan en slechts enkelen mij als een fanatieke FC Groningen fan. Het is zo'n dilemma waar eigenlijk geen juiste oplossing voor bestaat.
Ja, maar ik heb geen cc.quote:Op zondag 19 oktober 2014 13:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij had er ook heen gekund.
Zo. Die zitten er lekker in zeg.quote:Op zondag 19 oktober 2014 13:23 schreef AFCNiels het volgende:
Sneijder speelt in Turkije ook een stuk beter dan voor Oranje zie ik net. Ik was die wedstrijd eigenlijk vergeten, maar nu begrijp ik het getoeter van gisteren ook weer.
diepfries antifries, toch gun ik het Cambuur meerquote:Op zondag 19 oktober 2014 13:15 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Friezen die anti Friesland zijn vind ik nog steeds nogal raar, verder zijn het gewoon tokkies.
Waar woon je?quote:Op zondag 19 oktober 2014 13:23 schreef AFCNiels het volgende:
Sneijder speelt in Turkije ook een stuk beter dan voor Oranje zie ik net. Ik was die wedstrijd eigenlijk vergeten, maar nu begrijp ik het getoeter van gisteren ook weer.
Nickgod speelt gewoon volgens mij.quote:Op zondag 19 oktober 2014 13:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja maar anders moest ik Saymak of Nickgod laten staan. En Saymak is blessa. Nickgod speelt waarschijnlijk ook niet.
Had Vejinovic nog overwogen maar die staat toch niet op een ideale positie.
zekerquote:Op zondag 19 oktober 2014 13:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zo. Die zitten er lekker in zeg.
Bohh lekkere goalsquote:Op zondag 19 oktober 2014 13:23 schreef AFCNiels het volgende:
Wonder dat hij bij de koorknaapjes van PEC heeft gevoetbald.quote:Op zondag 19 oktober 2014 13:32 schreef Littlerabbit het volgende:
van den Berg is echt een van de simpelste spelers op de Nederlandse velden
Ex aequo met Jordy Buijs.quote:Op zondag 19 oktober 2014 13:32 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben voor Heerenveen als ze tegen elkaar spelenquote:Op zondag 19 oktober 2014 13:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dus eigenlijk zijn onze families vijanden van elkaar
Hopelijk scheld je me niet de huid vol.
quote:Op zondag 19 oktober 2014 13:32 schreef Littlerabbit het volgende:
Ja, komt ervan als je weekend 1 mist, verdikkeme.quote:Op zondag 19 oktober 2014 13:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij gaat echt lekker in de manager.
<30s. Snelste pingel in de ere ooitquote:Op zondag 19 oktober 2014 13:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
Al een penalty in 1e minuut. Dat vind ik knap
Vorig seizoen was hij sleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeecht.quote:Op zondag 19 oktober 2014 13:35 schreef GGMM het volgende:
Leuke speler die Uth.
Snap niet waarom Stijn de hele tijd op hem haat.
Jij moet niet zomaar wat roepen om het roepen.quote:Op zondag 19 oktober 2014 13:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rot eens op met je betweterige toon.
quote:Op zondag 19 oktober 2014 13:36 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Jij moet niet zomaar wat roepen om het roepen.
Ik durf heel erg in twijfel te trekken of je enkel daarom rond plek 400 bungelt (Na vandaag dan)quote:Op zondag 19 oktober 2014 13:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, komt ervan als je weekend 1 mist, verdikkeme.
Hou opquote:Op zondag 19 oktober 2014 13:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik durf heel erg in twijfel te trekken of je enkel daarom rond plek 400 bungelt (Na vandaag dan)
Trek je nou Stijn's voetbalmanager kwaliteiten in twijfel?quote:Op zondag 19 oktober 2014 13:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik durf heel erg in twijfel te trekken of je enkel daarom rond plek 400 bungelt (Na vandaag dan)
Komt goed. Dankzij die mongool van een scheidsrechter gister zak ik ook fijn verder.quote:
Ik noem hem nog net geen zus van koe Trudyquote:Op zondag 19 oktober 2014 13:38 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Trek je nou Stijn's voetbalmanager kwaliteiten in twijfel?
Vorig seizoen ging ik nog zo lekker.quote:Op zondag 19 oktober 2014 13:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Komt goed. Dankzij die mongool van een scheidsrechter gister zak ik ook fijn verder.
Hij zal vast vele harten mishandeld hebben. Soms kan hij de meest simpele schoten niet klemmen.quote:Op zondag 19 oktober 2014 13:41 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hoeveel doet hij er gemiddeld per wedstrijd?
Hij gaat ook gewoon doorquote:Op zondag 19 oktober 2014 13:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
jezus wat een schop weer van vd berg
Deed hij toch met z'n hand? Volgens mij trok hij die Cambuur speler omverquote:Op zondag 19 oktober 2014 13:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
jezus wat een schop weer van vd berg
De Kamp, Van den Berg en Derijck vormen wel een goede basis.quote:Op zondag 19 oktober 2014 13:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Je bent echt dom als je Van den Berg in de manager opstelt.
Hohoho.quote:Op zondag 19 oktober 2014 13:43 schreef RvLaak het volgende:
Doorgaans vind ik Apple computers wel mooi ontworpen, maar deze Mac-Intosh vind ik minder
quote:Op zondag 19 oktober 2014 13:43 schreef RvLaak het volgende:
Doorgaans vind ik Apple computers wel mooi ontworpen, maar deze Mac-Intosh vind ik minder
Houd je racisme maar ergens anders.quote:Op zondag 19 oktober 2014 13:43 schreef RvLaak het volgende:
een pot voetbal.quote:
quote:Op zondag 19 oktober 2014 13:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Houd je racisme maar ergens anders.
Overwinning voor PEC.quote:
De Flamini van de Nederlandse velden.quote:Op zondag 19 oktober 2014 13:42 schreef alors het volgende:
[..]
Hij gaat ook gewoon doorPakt nog wel rood straks en dan maakt Cambuur 2-2.
20 mannen die achter een bal aan hollen, 2 die hem uit hun doel proberen te houden. Kort samengevat.quote:
Elke Mac computer is wit, de speler is zwart...quote:Op zondag 19 oktober 2014 13:45 schreef RvLaak het volgende:
[..]. Ik zeg gewoon dat die gozer lelijk is. Dat jij meteen aan ras denkt, is meer jouw probleem.
Macs zijn zilver, iPhones multi-kleuren, iPads zilver, zwart en goud. iPods; geen idee.quote:Op zondag 19 oktober 2014 13:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Elke Mac computer is wit, de speler is zwart...
Heel geloofwaardig dit
En nog overgaan in crewbash ook.quote:Op zondag 19 oktober 2014 13:47 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Macs zijn zilver, iPhones multi-kleuren, iPads zilver, zwart en goud. iPods; geen idee.
De witte Macs bestaan al jaren niet meer.
quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ga zo door, dan zijn we jou iig even kwijt.
quote:Op zondag 19 oktober 2014 13:47 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Macs zijn zilver, iPhones multi-kleuren, iPads zilver, zwart en goud. iPods; geen idee.
En wederom; jij denkt meteen aan ras. Zegt meer over jouw latente racisme lijkt mij
LRquote:Op zondag 19 oktober 2014 13:47 schreef RvLaak het volgende:
[..]
En wederom; jij denkt meteen aan ras. Zegt meer over jouw latente racisme lijkt mij
Is racisme, aldus sommige hier....quote:Op zondag 19 oktober 2014 13:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
MacIntosh goeie genade, wat een rasvoetballer.
quote:
Ooooohhhhhhquote:Op zondag 19 oktober 2014 13:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
MacIntosh goeie genade, wat een rasvoetballer.
Volgens LR alleen. De rest zijn allemaal kleurenblindquote:
quote:Op zondag 19 oktober 2014 13:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Slechts een waarheidsgetrouwe post.
Ik ben wel een beetje kleurenblind, maar dat was meer tussen groen en rood. Dit is heel lang geleden getest.quote:Op zondag 19 oktober 2014 13:51 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Volgens LR alleen. De rest zijn allemaal kleurenblind
Niet van een ander ras dan blanke, rode of gele mensen. Hoezo?quote:Op zondag 19 oktober 2014 13:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dus jij wil nu al ontkennen dat mensen met een donkere huidskleur een ras zijn?
sjongejonge
RvLaak en ik vinden dit racistisch.quote:Op zondag 19 oktober 2014 13:52 schreef alors het volgende:
Thorsby is zo arisch dat hij wegvalt tegen een witte achtergrond.
Lijkt me bijzonder lastig als je een kaart krijgt. Hoe los je dat op?quote:Op zondag 19 oktober 2014 13:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben wel een beetje kleurenblind, maar dat was meer tussen groen en rood. Dit is heel lang geleden getest.
quote:Op zondag 19 oktober 2014 13:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
RvLaak en ik vinden dit racistisch.
Teleurstellend van Alors inderdaadquote:Op zondag 19 oktober 2014 13:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
RvLaak en ik vinden dit racistisch.
JAAAAAAAAAAAAquote:
Gelukkig zijn er geen groene kaarten bij voetbal.quote:Op zondag 19 oktober 2014 13:52 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Lijkt me bijzonder lastig als je een kaart krijgt. Hoe los je dat op?
quote:Op zondag 19 oktober 2014 13:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er geen groene kaarten bij voetbal.
#RiemerInquote:Op zondag 19 oktober 2014 13:53 schreef Zipportal het volgende:
110% Anti Foppe
110% Anti Foppe
110% Anti Foppe
110% Anti Foppe
110% Anti Foppe
110% Anti Foppe
110% Anti Foppe
110% Anti Foppe
110% Anti Foppe
110% Anti Foppe
BroekRiemer Anti 110%%%%quote:
Mad?quote:
Joey Effectquote:Op zondag 19 oktober 2014 13:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En terecht. Debiele trappers bij Heerenveen
Komt wel goed..quote:
Voor een punt gaan in een derbyquote:Op zondag 19 oktober 2014 13:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Gaat Heerenveen nu de 2-2 vast proberen te houden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |