Een 'de provincie loopt altijd achter' post. Leuk is dat.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 16:36 schreef Zelfscanner het volgende:
Ik haal in Amsterdam al langer dan vandaag kleine fris en medium friet voor 1 euro.
Jammer dat de Burger King niet zo wijdverspreid is; daar heb je voor die ¤2 dan ook nog een Cheeseburger erbij.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 16:15 schreef Yannick567 het volgende:.
Kleine friet en kleine fris zijn toegevoegd
Hier in Alkmaar gelukkig ruim de keus, al is de BK bij het station vrij klein. Als ik soms dan trek heb in een snelle hap dan doe ik daar een Kingdeal met Whopper Jr. ofzo voor 3 euro, al stelt die burger helaas ook weinig voor.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 21:40 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Jammer dat de Burger King niet zo wijdverspreid is; daar heb je voor die ¤2 dan ook nog een Cheeseburger erbij.
de frietjes iig nietquote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:32 schreef FutureFairytale het volgende:
Ben benieuwd naar de pittige burger en frietjes. Hopelijk echt pittig
Burger is pittig, frietjes zijn zonde van het geldquote:Op dinsdag 17 februari 2015 23:32 schreef FutureFairytale het volgende:
Ben benieuwd naar de pittige burger en frietjes. Hopelijk echt pittig
quote:Op woensdag 18 februari 2015 13:55 schreef msnguy het volgende:
Ondertussen bij McDonald's Duitsland: de wilde kuche!:
http://www.mcdonalds.de/
Serieus McDonald's Nederland... Ga eens bij de oosterburen kijken!
quote:Op woensdag 18 februari 2015 18:03 schreef Morendo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet verkeerd nee. Ik mis de McRib.
quote:Op woensdag 18 februari 2015 09:08 schreef boik het volgende:
[..]
de frietjes iig nietwel lekker maar niet pittig, de burger nog niet geprobeerd.
Thanksquote:Op woensdag 18 februari 2015 17:22 schreef D. het volgende:
[..]
Burger is pittig, frietjes zijn zonde van het geld
Is te doen, net zo duur als een McKroket volgens mij (of kan ook zijn dat de kroket alweer 2,65 is ofzo).quote:
Echte fokkers betalen maar 1.50 voor de kroket.quote:Op woensdag 18 februari 2015 20:14 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Is te doen, net zo duur als een McKroket volgens mij (of kan ook zijn dat de kroket alweer 2,65 is ofzo).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |