initialen ?quote:Op zondag 19 oktober 2014 21:42 schreef sacha het volgende:
[..]
ehm... een soort verbastering van z'n naam of zoiets
als het even kan deur er uit halen en plat neerleggen, krijg je geen druipersquote:Op zondag 19 oktober 2014 21:36 schreef just me het volgende:
Lief van je Chuuf maar ik ga het eerst zelluf proberen
Ik heb zijn voornaam ooit geweten, iets met D...quote:Op zondag 19 oktober 2014 21:42 schreef sacha het volgende:
[..]
ehm... een soort verbastering van z'n naam of zoiets
Dat is ook veel handiger met schuren.quote:Op zondag 19 oktober 2014 21:48 schreef sacha het volgende:
[..]
als het even kan deur er uit halen en plat neerleggen, krijg je geen druipers![]()
Kijk eens bij de koffie ...quote:Op zondag 19 oktober 2014 21:51 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb zijn voornaam ooit geweten, iets met D...
Morgen ook even naar de Lild, ze hebben een leuk, praktisch hebbedingetje daar dan...quote:Op zondag 19 oktober 2014 22:01 schreef just me het volgende:
Ik heb die van de Lild
ouwe just me wist het nog wel hoor
Denk Dat De geheugencellen het nog prima doenquote:Op zondag 19 oktober 2014 22:01 schreef just me het volgende:
Ik heb die van de Lild
ouwe just me wist het nog wel hoor
Koffiebonen?quote:Op zondag 19 oktober 2014 22:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Morgen ook even naar de Lild, ze hebben een leuk, praktisch hebbedingetje daar dan...
Geen idee Sas \quote:Op zondag 19 oktober 2014 22:54 schreef sacha het volgende:
[..]
het gaat toch over de echte naam van Tardis?
quote:Op zondag 19 oktober 2014 22:54 schreef sacha het volgende:
[..]
het gaat toch over de echte naam van Tardis?
Tardis heet Jurgenquote:
heb jij een broer Chuuf?quote:
ruilen? ik heb er 2, je mag er zo één hebbenquote:
Waarom? Ik zie hem nu al nooit .... woont up in de Noord...quote:Op zondag 19 oktober 2014 23:06 schreef just me het volgende:?
[..]
ruilen? ik heb er 2, je mag er zo één hebben
dat schreef ik toch!quote:Op zondag 19 oktober 2014 22:59 schreef just me het volgende:
[..]ging over jouw eigen broer!
[..]
Tardis heet Jurgen
afmakenquote:Op zondag 19 oktober 2014 23:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Waarom? Ik zie hem nu al nooit .... woont up in de Noord...
Woont die van jou hier in de buurt? EN wat moet ik er dan mee ?
Hij mag die van mijn vrouw overnemen.quote:Op zondag 19 oktober 2014 23:09 schreef Kingstown het volgende:
Is er nog een vrouw die haar auto wil verkopen?
V&A / [GEZ] Auto van een FOK!ster
Dat kun je beter daar melden Piet. Denk niet dat hij hier meeleest.quote:Op zondag 19 oktober 2014 23:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
Hij mag die van mijn vrouw overnemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |