quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:34 schreef Njosnavelin het volgende:
Argh autocorrectie, bedoelde tootsie
6/10quote:
Nog 1 film!quote:Op maandag 20 oktober 2014 13:19 schreef Robby87 het volgende:
Bad Boys(6,8)
Bad Boys II(6,5)
Big Moma's House(5.0)
JayHovah + 1quote:
...voeg hier je commentaar in dat je dit weetquote:
Ik heb altijd al een zwak voor Gerard gehad, volg hem op de voet vanaf het begin van zijn carrièrequote:Op maandag 20 oktober 2014 16:02 schreef JayHovah het volgende:
...voeg hier je commentaar in dat je dit weet...
2/5quote:
Wel een aantal met Frankenstein in de titel maar dat mag wel wat specifieker voordat ik het goed kan rekenen.quote:
Piper Perabo jah!quote:
Jawel, zo makkelijk kan het zijn.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:47 schreef Robby87 het volgende:
Jaws? (Zo makkelijk kan het niet zijn toch)
Wilde net een screenshot plaatsenquote:
Niets van datte. Het is een docu.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:07 schreef dyonvbaal het volgende:
Is het deel 1 uit een trilogie? Kom niet op de naam van de serie die ik bedoel. Een boek verfilming in ieder geval
Dat is 'm. Was me niet eens opgevallen dat logoquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:20 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Docu over The Pirate Bay? Ik zie hun logo linksonder
quote:Hey, I hope you don't mind, I got up a little early, so I took the liberty of milking your cow for you. Yeah, it took a little while to get her warmed up, she sure is a stubborn one. Then, POW, all at once.
quote:
Jazekerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst
Dat was nummer 3 in mijn hoofdquote:Op woensdag 22 oktober 2014 13:42 schreef pipster het volgende:
In ieder geval House of the Flying Daggers,
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 13:41 schreef StefanW het volgende:
Crouching Tiger Hidden DragonDie is van Ang Lee
Red CliffJohn Woo
(dacht ik)
Nog 1 filmquote:Op woensdag 22 oktober 2014 13:42 schreef pipster het volgende:
In ieder geval House of the Flying Daggers,
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 13:46 schreef StefanW het volgende:
The Princess Blade dan?Die is van Shinsuke Sato
Weet je dat heel zeker?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 13:54 schreef StefanW het volgende:
Dan heb ik alleen nog Curse of the Golden Flower in de aanbieding.
Van alle andere aziatische films die ik ken weet ik zeker dat hij het niet is.
Ik zou ook geen enkele andere worstelaar kunnen noemen eigenlijkquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:39 schreef StefanW het volgende:
Niet heel creatief met alleen maar Dwayne Johnson-films, maar wel +1 voor Hornage
Nog eentje voor het puntquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:52 schreef StefanW het volgende:
Uit je eigen lijst gok ik in ieder geval op Doom(5,2) en Southland Tales
(5,5)
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:54 schreef StefanW het volgende:
En hij zat volgens ook pas in zo'n mindere film over vader die drugs gaat smokkelen voor zoon of zo.
Nu alleen de titel nog, Ik dacht iets met Faster(6,5) of zo.
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:00 schreef StefanW het volgende:
The Scorpion King(5,5) zal ook wel niet, want volgens mij was ik de enige die het niks vond.
StefanW + 1quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:00 schreef pipster het volgende:
Ik heb Faster laatst op Netflix aangezet, en weet nu al niet meer waar die over ging....
Race to Witchmountain(5,7)
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:18 schreef pipster het volgende:
3 x IM + 2 x CA + 1 x A + 2 x T + 1 x H + 1 x GoG? + 5 x S 5 x X + 2 x FF + een zootje ie ik vergeet... 25
Close, maar niet helemaalquote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:22 schreef pipster het volgende:
14 + 16 + 25 = 55 / 3 = 18,3333 --> 18
Klopt helemaalquote:
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:00 schreef StefanW het volgende:
Ik doe de captain obvious in ieder geval
Keanu Reeves
Film uit 1996 met als synopsis:quote:
quote:An ex-convict and his bumbling crook brother fight for the same woman.
quote:
Ik ga weg, dus zvjz = vmrquote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:27 schreef sasquatsch het volgende:
Bij Keanu Reeves en 1996 denk ik aan Chain Reaction, maar dat is deze niet.
Die is goed!quote:
1/3quote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:04 schreef JayHovah het volgende:
Zat hij niet in Saving Private Ryan?
Lol, nice, but no dicequote:Op woensdag 22 oktober 2014 19:20 schreef JayHovah het volgende:
Driving Miss Diaz
Die Morgan Freeman heeft zeker dezelfde reversed zonnebank als Michael Jackson...
Yes.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 19:45 schreef JayHovah het volgende:
Ik krijg een ingeving over z'n naam: Edward Burns?
Helaas, JL = een zeer geliefde Britse man, onder de vrouwen althans.quote:
Go JayHovah!quote:
Ik wordt er niet warm vanquote:Op woensdag 22 oktober 2014 19:47 schreef ArtistA het volgende:
Helaas, JL = een zeer geliefde Britse man, onder de vrouwen althans.
Blijkbaar is deze vraag toch moeilijker dan ik dacht dus nog 1 film is voldoende voor het punt.
quote:Since the movie was so low budget, in the scene whereis running around with a photograph, the people he was asking were passers-by, not actors. So the people would genuinely not know who he was talking about.
quote:This film had a record 21 producers. There were more producers for this film than there were speaking parts in the movie.
quote:gained 25 lbs. for the role by eating foods heavy in carbohydrates. Before he would shoot for the day, he prepared by eating Chinese food because the soy in the food helps to retain water and give him that "puffy" look. He also wore a fat suit under his clothes at all times as well as prosthetic skin under his eyes to give him an aged baggy look.
quote:The run-down auto parts shop where the final scenes of the film take place was an actual abandoned chop shop that the filmmakers located in Toronto.claimed that it was one of the most miserable, uncomfortable environments he'd ever filmed in.
quote:Tom Cruise was so impressed after seeing the movie that he took on the role of executive producer, and made sure the movie got a wider release than originally planned. He also convinced director Joe Carnahan to take the director's chair for Cruise's upcoming Mission: Impossible III (2006). However, not long after production started, Carnahan left the set due to creative differences with Cruise.
quote:
quote:Fragmentarisch geserveerd is-ie wel, deze Murrayshow. Hij laat minder ruimte voor de onbekendere, maar soms minstens even leuke acteurs, zoals Chris O'Dowd als docent en Melissa McCarthy.
quote:
quote:Vincent might have become a cliche grump in the Hey you kids get off my lawn Hollywood mode, if not for Murray's sly wit and unending charisma.
quote:
Dan moet je jezelf wel aan je woord houden! Ik zeg, intrekken dat puntje want dit is niet de eerste keer...quote:Op donderdag 23 oktober 2014 00:04 schreef Mint_Clansell het volgende:
Als dit 'm is dan zal ik morgenochtend een vraag posten.
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:47 schreef Njosnavelin het volgende:
Justin LongHe's just not that into you
![]()
en dat maakt films 2 en 3quote:
Helemaal goedquote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:00 schreef Tem het volgende:
Black snake moan.
Christina Ricci
Samual L Jackson
Justin Timberlake
quote:
Yes!quote:
3/4quote:Op donderdag 23 oktober 2014 16:33 schreef pipster het volgende:
40 year old Virgin
Superbad
Pineapple express
Knocked Up
Easy peasy Japanese...of Cherita Chenquote:
Kloptquote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:03 schreef JayHovah het volgende:
Volgens mij zat Mike tegenover Frances MacDormond in een restaurant in deze scène...
Was dat niet in Fargo?
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:19 schreef Mint_Clansell het volgende:
Singles
Volgens mij één van Cameron Crowe's eerste films.
quote:Roger Ebert refused to assign this film a star rating for his review (not to be confused with giving it a zero star rating, which he hands out to the very worst films that he sees), saying it doesn't really matter whether the film is perceived as good or bad. He closes the review by writing, "[The film] is what it is and occupies a world where the stars don't shine."
quote:The concept of the film arose from a joke TS made with friends about punishing a child molester by stitching his "mouth to the ass of a very fat truck driver."
Yes.quote:
Ik gok op de regisseur van The Deer Hunter, maar zou zo niet weten welke andere films hij gemaakt heeft.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:31 schreef Borizzz het volgende:
Denk dat deze wat te moeilijk is. Ik ken deze beste man niet eens...
Knap gegoogled.quote:
Of je hebt gewoon meer films gezien dan de meeste 'liefhebbers' hier, die kennelijk alleen blockbusters kijken. Dat jij zo'n beperkte filmkennis hebt kan ik ook niks aan doen.quote:
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:58 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Of je hebt gewoon meer films gezien dan de meeste 'liefhebbers' hier, die kennelijk alleen blockbusters kijken. Dat jij zo'n beperkte filmkennis hebt kan ik ook niks aan doen.
Leuke statement, wat is er met die meneer?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:09 schreef Mint_Clansell het volgende:
Er was overigens ook een Fok! user die jarenlang de naam Sunchaser had. Volgens mij heet 'ie nu Stefan.
Dan is het goed.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:09 schreef Mint_Clansell het volgende:
Er was overigens ook een Fok! user die jarenlang de naam Sunchaser had. Volgens mij heet 'ie nu Stefan.
Klopt, kende je die film daardoor?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:09 schreef Mint_Clansell het volgende:
Stefan > Sunchaser > Michael Ciminoquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:14 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Leuke statement, wat is er met die meneer?
Nee, ik heb bijna alle films van Cimino gezien. Maar als je de naam Sunchaser vaak tegenkomt op Fok! dan word je er wel steeds aan herinnerd dat het de naam van een film is.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:15 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Klopt, kende je die film daardoor?
Aha, okee. Ik was maar aan het FOK!ken (quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:17 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Nee, ik heb bijna alle films van Cimino gezien. Maar als je de naam Sunchaser vaak tegenkomt op Fok! dan word je er wel steeds aan herinnerd dat het de naam van een film is.
Die is er (nog) nietquote:
Tja, dat was wel te merken bij mijn vraag over Takeshi Kitano, één van de bekenste en meest gewaardeerde acteurs/regisseurs van Japan. Niemand die 'm hier kent. En ook Tideland van de eigenzinnige regisseur Terry Gilliam deed geen belletje rinkelen. De popie jopie films, die kent iedereen dan wel weer. Misschien eens wat verder kijken dan Engeland en Amerika.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:19 schreef Robby87 het volgende:
Daar sta je dan raar te kijken met je beperkte filmkennis Njos. Had-ie ons allemaal mooi tuk.
Tideland hebben meerdere mensen hier gezien hoor, hangt er maar net van af wie er op dat moment online is. Een vraag van mij over Catherine Deneuve (foto met aantal bekende films) heeft ooit ook heel lang opengestaan, betekent niet dat niemand van FMT haar kent.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:22 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Tja, dat was wel te merken bij mijn vraag over Takeshi Kitano, één van de bekenste en meest gewaardeerde acteurs/regisseurs van Japan. Niemand die 'm hier kent. En ook Tideland van de eigenzinnige regisseur Terry Gilliam deed geen belletje rinkelen. De popie jopie films, die kent iedereen dan wel weer.
Inderdaad, wat een stelletje prutsers.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:22 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Tja, dat was wel te merken bij mijn vraag over Takeshi Kitano, één van de bekenste en meest gewaardeerde acteurs/regisseurs van Japan. Niemand die 'm hier kent. En ook Tideland van de eigenzinnige regisseur Terry Gilliam deed geen belletje rinkelen. De popie jopie films, die kent iedereen dan wel weer. Misschien eens wat verder kijken dan Engeland en Amerika.
f*ck you...quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:24 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Inderdaad, wat een stelletje prutsers.
Sarcasm...quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:24 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Inderdaad, wat een stelletje prutsers.
Ik vind dat er best af en toe getwijfeld mag worden aan iemands oprechtheid. Er zijn vragen die bijna niet te beantwoorden zijn en als er dan wel iemand al die vragen weet dan is dat wel verdachtquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:26 schreef JayHovah het volgende:
Dit is toch gewoon een spelletje, niet een wedloop wie de grootste filmkennis heeft? Het moet wel leuk en luchtig blijven wat mij betreft...
Nee, tis Robby. Die meent datquote:
Als je als valsspeler wordt betiteld in het slowchattopic omdat je toevallig wel wat meer weet dan de ander, dan is de lol er snel vanaf.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:26 schreef JayHovah het volgende:
Dit is toch gewoon een spelletje, niet een wedloop wie de grootste filmkennis heeft? Het moet wel leuk en luchtig blijven wat mij betreft...
Haha, okee.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:27 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Nee ik vind het gewoon leuk om Njos nat te zien gaan.
Was toch gewoon in dit topic? En het was niet zo serieus bedoeld, zie PI.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:27 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Als je als valsspeler wordt betiteld in het slowchattopic omdat je toevallig wel wat meer weet dan de ander, dan is de lol er snel vanaf.
Kun je me toch nog eens nat zien worden he.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:27 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Nee ik vind het gewoon leuk om Njos nat te zien gaan.
Ik twijfel af en toe ook over sommige antwoorden bij vragen, knap dat je dat uit je hoofd weet. Maar ik bedoel meer dat het niet uit de hand moet lopen met moeilijke vragen te stellen...quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:27 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik vind dat er best af en toe getwijfeld mag worden aan iemands oprechtheid. Er zijn vragen die bijna niet te beantwoorden zijn en als er dan wel iemand al die vragen weet dan is dat wel verdacht
Maar dat is wel de makkelijkste manier om erachter te komen (meestal dan)quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:29 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Ik twijfel af en toe ook over sommige antwoorden bij vragen, knap dat je dat uit je hoofd weet. Maar ik bedoel meer dat het niet uit de hand moet lopen met moeilijke vragen te stellen...
Hier wijs ik overigens naar niemand toe voor de duidelijkheid...quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:29 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Ik twijfel af en toe ook over sommige antwoorden bij vragen, knap dat je dat uit je hoofd weet. Maar ik bedoel meer dat het niet uit de hand moet lopen met moeilijke vragen te stellen...
Niet zo ordinair.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:29 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Kun je me toch nog eens nat zien worden he.
quote:
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:08 schreef Tem het volgende:
Ken het niet, maar ziet er niet Amerikaans of Brits uit.
Daarom doe ik ook bijna niet meer mee, iemand anders mag ook wel een keer winnen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:22 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Tja, dat was wel te merken bij mijn vraag over Takeshi Kitano, één van de bekenste en meest gewaardeerde acteurs/regisseurs van Japan. Niemand die 'm hier kent. En ook Tideland van de eigenzinnige regisseur Terry Gilliam deed geen belletje rinkelen. De popie jopie films, die kent iedereen dan wel weer. Misschien eens wat verder kijken dan Engeland en Amerika.
quote:
Kun jij hem dan overnemen? Ik moet nu weg.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:53 schreef Robby87 het volgende:
Jawel, maar het voetbal begint zo weer.
Kloptquote:
1/11quote:
6/11quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:02 schreef JayHovah het volgende:
Transformers 1, 2 en 3
Bad Boys 1 & 2?
11/11quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:31 schreef Waaghals het volgende:
pain & gain
transformers 4
the rock
pearl harbor
the island
Heeft toch in 73 films gespeeld.quote:
Drie keer nee.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 23:12 schreef JayHovah het volgende:
Mystic River?
Donnie Brasco?
The Departed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |