Yes.quote:
Ik gok op de regisseur van The Deer Hunter, maar zou zo niet weten welke andere films hij gemaakt heeft.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:31 schreef Borizzz het volgende:
Denk dat deze wat te moeilijk is. Ik ken deze beste man niet eens...
Knap gegoogled.quote:
Of je hebt gewoon meer films gezien dan de meeste 'liefhebbers' hier, die kennelijk alleen blockbusters kijken. Dat jij zo'n beperkte filmkennis hebt kan ik ook niks aan doen.quote:
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:58 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Of je hebt gewoon meer films gezien dan de meeste 'liefhebbers' hier, die kennelijk alleen blockbusters kijken. Dat jij zo'n beperkte filmkennis hebt kan ik ook niks aan doen.
Leuke statement, wat is er met die meneer?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:09 schreef Mint_Clansell het volgende:
Er was overigens ook een Fok! user die jarenlang de naam Sunchaser had. Volgens mij heet 'ie nu Stefan.
Dan is het goed.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:09 schreef Mint_Clansell het volgende:
Er was overigens ook een Fok! user die jarenlang de naam Sunchaser had. Volgens mij heet 'ie nu Stefan.
Klopt, kende je die film daardoor?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:09 schreef Mint_Clansell het volgende:
Stefan > Sunchaser > Michael Ciminoquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:14 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Leuke statement, wat is er met die meneer?
Nee, ik heb bijna alle films van Cimino gezien. Maar als je de naam Sunchaser vaak tegenkomt op Fok! dan word je er wel steeds aan herinnerd dat het de naam van een film is.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:15 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Klopt, kende je die film daardoor?
Aha, okee. Ik was maar aan het FOK!ken (quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:17 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Nee, ik heb bijna alle films van Cimino gezien. Maar als je de naam Sunchaser vaak tegenkomt op Fok! dan word je er wel steeds aan herinnerd dat het de naam van een film is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |