ditquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 17:20 schreef hoiallesgoed het volgende:
Zo moeilijk is het toch niet, een avondje voor jezelf inplannen?
Er zijn echt wel chimeids die boos worden met ''een avondje voor jezelf''quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 18:34 schreef Gray het volgende:
In zulke gevallen zeg ik: "Nee, ik wil vanavond een avondje voor mezelf".
60% of the time, it works everytime.
Ik zie niet in waarom je werk, studie en vrienden erbij betrekt tenzij je hen ook als een negatief iets ervaart...quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 17:18 schreef duracellkonijntje het volgende:
Tijdens mijn vorige relatie zat ik flink onder de plak en hield ik amper tijd voor mezelf over. Ik wil ooit wel weer een relatie, alleen de gedachte aan al dat 'werk' maakt het soms afstotend.
Hoe doen jullie dit? Hoe maken jullie tijd voor jezelf vrij in de wirwar van werk/studie, vrienden, relatie etc?
Merci
Wat (is een chimeid).quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 18:35 schreef Zolder het volgende:
[..]
Er zijn echt wel chimeids die boos worden met ''een avondje voor jezelf''
Of integriteit hebben en menen wat je zegt.quote:dan moet je weer excuus gaan verzinnen dat je naar vrienden gaat ofzo
Dat zijn ideale momenten om te laten zien wie de dominante rol heeft in de relatie. Als ze blijven zeiken dan is het tijd om ze te 'nexten'.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 18:35 schreef Zolder het volgende:
[..]
dan moet je weer excuus gaan verzinnen dat je naar vrienden gaat ofzo
Dan is zij blijkbaar geen relatiemateriaal voor ts, kan hij beter op zoek naar een ander. Genoeg vrouwen die er geen moeite mee hebben.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 18:35 schreef Zolder het volgende:
[..]
dan moet je weer excuus gaan verzinnen dat je naar vrienden gaat ofzo
Dit.quote:Op zondag 19 oktober 2014 12:12 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Dan is zij blijkbaar geen relatiemateriaal voor ts, kan hij beter op zoek naar een ander. Genoeg vrouwen die er geen moeite mee hebben.
Had je een relatie met PatriciaPrecies?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 17:18 schreef duracellkonijntje het volgende:
Tijdens mijn vorige relatie zat ik flink onder de plak en hield ik amper tijd voor mezelf over. Ik wil ooit wel weer een relatie, alleen de gedachte aan al dat 'werk' maakt het soms afstotend.
Hoe doen jullie dit? Hoe maken jullie tijd voor jezelf vrij in de wirwar van werk/studie, vrienden, relatie etc?
Merci
quote:Op zondag 19 oktober 2014 12:35 schreef PatriciaPrecies het volgende:
Het is zo belangrijk om tijdens je relatie goed om te gaan met conflicten en verschillende standpunten.. hoe je daarmee omgaat is eigenlijk bepalend voor de succes van een relatie - zonder begrip voor elkaar en respect voor elkaars standpunten, krijg je alleen maar negatieve interacties.
Dus bij deze een document met resultaten uit een onderzoek voor waarom bepaalde relaties wel werken en anderen niet, conclusies uit een onderzoek dat 15 jaar lang gaande was onder nieuwe koppels die uiteindelijk gelukkig getrouwd waren (of niet):
http://thecouplesclinic.com/pdf/ten_habits.pdf
Ik heb net mijn relatie verbroken, omdat alles gewoon zuur was geworden en we konden geen begrip voor elkaar meer opbrengen.. ik zal me serieus aan deze punten houden in de volgende relatie, want ik weet dat ik op ALLE punten verkeerd heb gehandeld.
- het document is in Engels -
Dank voor de vriendelijke associatie Fannquote:Op zondag 19 oktober 2014 13:45 schreef FANN het volgende:
[..]
Had je een relatie met PatriciaPrecies?
[..]
quote:Op zondag 19 oktober 2014 11:46 schreef Tamashii het volgende:
Nja wij wonen samen maar over het algemeen doen we elke dag wel iets voor onszelf. Al zijn we vrij weinig op pad zonder elkaar, eigenlijk nooit. Maar in huis willen we wel eens van verdieping verschillen.
Dat laatste is inderdaad erg prettig. Dat je regelmatig ook even lekker alleen op een kamer kan zitten. Voor mij dan even een serie kijken, gamen, buiten alleen sporten, whatever. Dat soort dingen.quote:Op zondag 19 oktober 2014 13:39 schreef Subpoena het volgende:
[..]
Dit.
Goed communiceren kan al veel zijn. Praat over je verwachtingen en hoe jullie het kunnen combineren in jullie agenda, maar laat jezelf toch niet beperken in je vrijheid. Anders ga je weer dezelfde soort relatie aangaan.
Dat eerste mis ik wel een beetje. We wonen dus samen in een appartement met 1 slaapkamer, dus verder geen andere kamer om je terug te trekken. Dus daarom ben ik wel blij dat ik af en toe het rijk alleen heb, zodat ik gewoon mijn eigen gang kan gaan en ook geen "last" heb van hem. Want een boek lezen als hij aan het gamen is, is dus niet echt te doenquote:Op zondag 19 oktober 2014 14:57 schreef duracellkonijntje het volgende:
[..]
[..]
Dat laatste is inderdaad erg prettig. Dat je regelmatig ook even lekker alleen op een kamer kan zitten. Voor mij dan even een serie kijken, gamen, buiten alleen sporten, whatever. Dat soort dingen.In mijn vorige relatie woonden we samen voor een lange tijd op mijn studentenkamer. Wat een hel was dat uiteindelijk. Geen enkele manier van privacy.
Communiceren ga ik de volgende keer ook doen inderdaad. Gewoon duidelijk zijn over hoe ik er in sta en wat ik belangrijk vind. Voor alles is een tijd en een plaats. Ik laat me verder wel leiden door mijn gevoel. Merk vanzelf wel wanneer ik er weer zin in heb.
Nouja een boek lezen kan eventueel dan op de slaapkamer. Of met de laptop op schoot.quote:Op zondag 19 oktober 2014 15:05 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Dat eerste mis ik wel een beetje. We wonen dus samen in een appartement met 1 slaapkamer, dus verder geen andere kamer om je terug te trekken. Dus daarom ben ik wel blij dat ik af en toe het rijk alleen heb, zodat ik gewoon mijn eigen gang kan gaan en ook geen "last" heb van hem. Want een boek lezen als hij aan het gamen is, is dus niet echt te doen
Oké, was een beetje flauw van mijquote:Op zondag 19 oktober 2014 14:12 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
Dank voor de vriendelijke associatie Fann
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |