quote:Op zondag 19 oktober 2014 12:44 schreef datismijnmening het volgende:
Ik heb altijd gelijk, niks conflicten
Het gaat erom hoe je communiceert met de anderquote:Op zondag 19 oktober 2014 12:46 schreef Newbie114 het volgende:
Oh, is communicatie belangrijk in een relatie? Nooit van gehoord!
gvdquote:Op zondag 19 oktober 2014 12:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wat doe jij eigenlijk buiten de keuken?
Nee, maar ongelukkig en gewoon onbegrepen. Hij hield naar mijn inzicht geen rekening meer met me de laatste tijd, al komt dat waarschijnlijk door mijn eigen gedrag.quote:
Omdat ik nu weet (en eigenlijk al wist) wat ik verkeerd deed.. ik kon het alleen niet terugdraaien!'quote:Op zondag 19 oktober 2014 12:58 schreef Gray het volgende:
Je eigen relatie is op niets uitgelopen en nu ga je advies geven over relaties?
Okay.
Kan toch. Als je weet wat je verkeerd deed dit melden zodat anderen niet ook die fout maken. Lijkt me niet zo raar als het in de vorm van een langdurig onderzoek met concrete punten is ook...quote:Op zondag 19 oktober 2014 12:58 schreef Gray het volgende:
Je eigen relatie is op niets uitgelopen en nu ga je advies geven over relaties?
Okay.
Heb je helaas zoveel relaties mogen slijten? Niet iedereen kan elkaar zo makkelijk aanvullen.quote:Op zondag 19 oktober 2014 12:55 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
Nee, maar ongelukkig en gewoon onbegrepen. Hij hield naar mijn inzicht geen rekening meer met me de laatste tijd, al komt dat waarschijnlijk door mijn eigen gedrag.
Ik weet in ieder geval nu wat er steeds mis ging.
Dus nu ben je ein Expert?quote:Op zondag 19 oktober 2014 12:59 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
Omdat ik nu weet (en eigenlijk al wist) wat ik verkeerd deed.. ik kon het alleen niet terugdraaien!
Ja, ervaringsdeskundige misschien wel. Nogmaals, het gaat om het document, niet om mijn advies.quote:
quote:Op zondag 19 oktober 2014 12:35 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[...blaat...]
ik zal me serieus aan deze punten houden in de volgende relatie....
Dus je hebt de TT verkeerd geschreven?quote:Op zondag 19 oktober 2014 13:01 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
Ja, ervaringsdeskundige misschien wel. Nogmaals, het gaat om het document, niet om mijn advies.
quote:Op zondag 19 oktober 2014 13:03 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
Waarom lees je dit überhaupt? Ga maar lekker naar ONZ
Mijn advies is gebaseerd op dit document en op mijn eigen ervaring. Je hoeft het niet op te volgen, maar het nu ter discussie stellen heeft voor jou ook niet erg veel nut lijkt me.quote:Op zondag 19 oktober 2014 13:03 schreef Gray het volgende:
[..]
Dus je hebt de TT verkeerd geschreven?
Mod!
Het is altijd nuttig om kritisch te kijken naar aangeboden informatie.quote:Op zondag 19 oktober 2014 13:04 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
Mijn advies is gebaseerd op dit document en op mijn eigen ervaring. Je hoeft het niet op te volgen, maar het nu ter discussie stellen heeft voor jou ook niet erg veel nut lijkt me.
Als je relatie dan al zuur en zonder begrip is had geen enkele tip gewerkt. Je past gewoon blijkbaar niet bij je ex.quote:
Zeker wetenquote:Op zondag 19 oktober 2014 13:05 schreef Gray het volgende:
[..]
Het is altijd nuttig om kritisch te kijken naar aangeboden informatie.
Wat is het doel van dit topic dan? Jou gelijk geven?quote:Op zondag 19 oktober 2014 13:04 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
Mijn advies is gebaseerd op dit document en op mijn eigen ervaring. Je hoeft het niet op te volgen, maar het nu ter discussie stellen heeft voor jou ook niet erg veel nut lijkt me.
Nee, ik was me niet bewust van wat ik verkeerd deed.. en dat wekte ook geen begrip.quote:Op zondag 19 oktober 2014 13:05 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Als je relatie dan al zuur en zonder begrip is had geen enkele tip gewerkt. Je past gewoon blijkbaar niet bij je ex.
Jullie een document bieden zodat jullie zelf kunnen kijken of jullie er iets in zien.. maar ik ben er al van overtuigd, anders zou ik het niet delen.quote:Op zondag 19 oktober 2014 13:06 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Wat is het doel van dit topic dan? Jou gelijk geven?
Het zijn dan ook allemaal enorm voor de hand liggende open deuren.quote:Op zondag 19 oktober 2014 13:08 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
Jullie een document bieden zodat jullie zelf kunnen kijken of jullie er iets in zien.. maar ik ben er al van overtuigd, anders zou ik het niet delen.
ik heb ook een tip voor jou. als hij zegt zuigen dan vraag je hoe diep. als ie zegt mag ik in je kontje dan bied je je kontje aan.quote:Op zondag 19 oktober 2014 13:08 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
Jullie een document bieden zodat jullie zelf kunnen kijken of jullie er iets in zien.. maar ik ben er al van overtuigd, anders zou ik het niet delen.
Top, jij begrijpt het dus al.quote:Op zondag 19 oktober 2014 13:09 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Het zijn dan ook allemaal enorm voor de hand liggende open deuren.
De meeste van die 'tips' kan je in ieder contact met een ander mens toepassen als je wil dat dat contact goed verloopt. Het lijkt mij ook dat iedereen dit weet. Natuurlijk moet je interesse tonen voor de ander. Duhh...quote:Op zondag 19 oktober 2014 13:09 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
Top, jij begrijpt het dus al.
Tja, er staan ook tips tussen die misschien niet zo voor de hand liggend zijn voor anderen.quote:Op zondag 19 oktober 2014 13:12 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
De meeste van die 'tips' kan je in ieder contact met een ander mens toepassen als je wil dat dat contact goed verloopt. Het lijkt mij ook dat iedereen dit weet. Natuurlijk moet je interesse tonen voor de ander. Duhh...
Graag gedaan makkerquote:Op zondag 19 oktober 2014 13:14 schreef Scorpie het volgende:
Nou dank je wel patries dit helpt me wel
Je bent een goed mensquote:
Ik heb het niet gelezen, maar is het niet een kwestie van geven en nemen?quote:Op zondag 19 oktober 2014 12:35 schreef PatriciaPrecies het volgende:
Het is zo belangrijk om tijdens je relatie goed om te gaan met conflicten en verschillende standpunten.. hoe je daarmee omgaat is eigenlijk bepalend voor de succes van een relatie - zonder begrip voor elkaar en respect voor elkaars standpunten, krijg je alleen maar negatieve interacties.
Dus bij deze een document met resultaten uit een onderzoek voor waarom bepaalde relaties wel werken en anderen niet, conclusies uit een onderzoek dat 15 jaar lang gaande was onder nieuwe koppels die uiteindelijk gelukkig getrouwd waren (of niet):
http://thecouplesclinic.com/pdf/ten_habits.pdf
Ik heb net mijn relatie verbroken, omdat alles gewoon zuur was geworden en we konden geen begrip voor elkaar meer opbrengen.. ik zal me serieus aan deze punten houden in de volgende relatie, want ik weet dat ik op ALLE punten verkeerd heb gehandeld.
- het document is in Engels -
De nieuwe moeder Theresa. Jij bent het.quote:Op zondag 19 oktober 2014 13:21 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
Wat ik allemaal wel niet over heb voor mijn medemens
Ja, het moet van twee kanten komen.. maar je wekt begrip en respect als je er zelf mee begint (volgens dit document)quote:Op zondag 19 oktober 2014 13:22 schreef Antaris het volgende:
[..]
Ik heb het niet gelezen, maar is het niet een kwestie van geven en nemen?
Na zo'n 25 jaar ervaring kan ik deze vraag volmondig met JA beantwoorden, maarquote:Op zondag 19 oktober 2014 13:22 schreef Antaris het volgende:
[..]
Ik heb het niet gelezen, maar is het niet een kwestie van geven en nemen?
Sure, totdat je iemand tegenkomt die je zo blij maakt, dat je je weer als een 4-jarig meisje voelt die haar eerste "my little pony" krijgt met Sinterklaas en met knikkende knieën alleen nog maar ja en amen kunt stamelen. Dan zijn alle goede voornemens opeens als sneeuw voor de zon verdwenen en verdwijnt het handboek voor de succesvolle relatie in de open haard.quote:Op zondag 19 oktober 2014 12:35 schreef PatriciaPrecies het volgende:
Ik heb net mijn relatie verbroken, omdat alles gewoon zuur was geworden en we konden geen begrip voor elkaar meer opbrengen.. ik zal me serieus aan deze punten houden in de volgende relatie, want ik weet dat ik op ALLE punten verkeerd heb gehandeld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |