SPOILER: GifsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 16:17 schreef Ajacied422 het volgende:
https://mtc.cdn.vine.co/r(...)_p4eJ4x6c7JbzS0tCLKO
schitterende goal
Mooi ingeschoten hoor met een boogje over de keeper heen. Doen veel spitsen hem niet na.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 16:17 schreef Ajacied422 het volgende:
https://mtc.cdn.vine.co/r(...)_p4eJ4x6c7JbzS0tCLKO
Knap dat zo'n totaal mislukte voetballer zo op kan bloeien.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 16:20 schreef hafcfan het volgende:
Ziek wat een fenomeen hij aan het worden is
Viel eigenlijk wel mee. Was serieus.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 16:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Toch nog een leuke opmerking van jou.
Klopt vraag me af waar dit eindigt.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 16:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Knap dat zo'n totaal mislukte voetballer zo op kan bloeien.
Baas inderdaad.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 16:20 schreef hafcfan het volgende:
Ziek wat een fenomeen hij aan het worden is
Ik vind eigenlijk dat Blind nog niet echt slaagt. Speelde bij Ajax veel beter dan tot nu toe bij United. Maar misschien is dat gewoon wennen en komt het feest nog.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 16:22 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Baas inderdaad.![]()
Geldt ook een beetje voor Daley Blind, wie had dit verwacht...
Hij zal wel even de tijd nodig hebben om te wennen, maar dan nog vind ik dat hij het prima doet. Wie had dit een paar jaar geleden verwacht:quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 16:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk dat Blind nog niet echt slaagt. Speelde bij Ajax veel beter dan tot nu toe bij United. Maar misschien is dat gewoon wennen en komt het feest nog.
quote:'Daley Blind is one of those common-sense footballers that make up a team," Ferguson told MUTV.
He's probably a version of Darren Fletcher of a few years ago, that type of player
"He's a good professional with common sense to his game.
"He keeps it simple and protects the defenders and the attacking midfield players in his role."
Ik vind United achterin te zwak, nu krijgen ze een hele reeks sterke tegenstanders en ik verwacht dat ze komende maand weer een hoop punten gaan verspelen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 16:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk dat Blind nog niet echt slaagt. Speelde bij Ajax veel beter dan tot nu toe bij United. Maar misschien is dat gewoon wennen en komt het feest nog.
Blind is te traag. Als het tempo straks omhooggaat tegen City en Chelsea moet ik het nog zien. Wel knap dat hij al zover is gekomen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 16:27 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hij zal wel even de tijd nodig hebben om te wennen, maar dan nog vind ik dat hij het prima doet. Wie had dit een paar jaar geleden verwacht:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |