Tabuluga man, dat is lang geledenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:10 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Lijkt best wel hierop qua cheesy teksten:
Nou ja je had ook altijd die show waarin ze grote pakken aanhadden en er een spelshow voor kinderen van maakten, die was wel goed altijd. Met die Sneeuwkoning en zijn pinguins altijd. Heeft adventure time later volgens mij klakkeloos gejat.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:11 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Tabuluga man, dat is lang geleden
Kiseijuu, of parasyte?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:13 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Tijd voor Kiseijuu Sei no Kakuritsu,hoe de fuck ga ik dat afkorten. KSnK bekt niet zo lekker.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:31 schreef totalvamp het volgende:
Arghhh nog 1 week wachten op de to love ru raw >.< wat duurt dat lang!
Die serie is van net voor ik begon met lopende anime te kijken. Ik heb hem nu pas gezien.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:06 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Nu pas?![]()
Een oud topic belde, hij wilde zijn nieuws terug.
Potentieel? De hele serie draait op dorama. Je hebt wel gelijk met best girl trouwens.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:33 schreef DeZwabber het volgende:
Overigens, potentieel liefdespolygoondrama gespot.
Ja, maar de liefdespolygoon komt nog niet echt op gang. Zo verder met kijken.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 16:30 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Potentieel? De hele serie draait op dorama. Je hebt wel gelijk met best girl trouwens.
Leg uit... Geen idee waar je het over hebtquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 17:25 schreef DeZwabber het volgende:
Oh man, dat niet hebben van zelfbeheersing is best wel een goedkope manier om kunstmatig drama te krijgen.
In hoeverre ben je bekend met Kokoro Connect?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 17:29 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Leg uit... Geen idee waar je het over hebt
Ik ken het bestaan van en de setting.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 17:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
In hoeverre ben je bekend met Kokoro Connect?
Je kijkt alleen maar harems?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 17:31 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Ik ken het bestaan van en de setting.
Maar is geen harem >.<
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |