Ehh, laatste tankobon kwam uit afgelopen augustus en er zijn nog vijf chapters niet in een tankobon uitgegeven. Als ze gestopt zijn is dat pas net.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:27 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
niet manga liep stukje door en stopte toen
Eddy Rath ben jij dat?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:54 schreef De_Dakgoot het volgende:
SASUKEE IS REALLY COOL
SAKURA THE BEAUTIFOOL
Ze gingen all-out, vond ik een beetje overbodig want de verhoudingen qua ''kracht'' gaan echt nergens meer over. Die knokpartij maakt het juist zo mooi, zo moe dat ze amper nog een klap kunnen uitdelen maar toch geen van beide opgeven.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:52 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Dat gevecht tussen Naruto en Sasuke vond ik wel een beetje ordinair. Eerst laserstralen, daarna een doodgewone knokpartij zonder enig ninja-vernuft.
De enige verwijzingen die ik zag waren de overduidelijke naar het eerdere gevecht dat ze in die vallei hadden. En het klungelige hergebruik van de, in de spellen populaire, Naruto Uzumaki Barrage.
Ik worstel ook een beetje met het verlangen dat Sakura enig nut dient, en het haar vriendschap met en of liefde voor de twee hoofdpersonen geforceerd en onzinnig overkomt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 02:45 schreef DeZwabber het volgende:
Dat moment in Kokoro Connect dat Taichi zichzelf in z'n ballen schopt en meteen weer terug switcht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door De_Dakgoot op 24-10-2014 11:08:56 ]/A/non's with his waifu, all's right in the world.
Ik zoek er liever zelf 1!quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:01 schreef Qunix het volgende:
How virtual reality can find you a girlfriend
http://www.bbc.com/news/technology-29690719
Is dit one piece of tabalugaquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:31 schreef De_Dakgoot het volgende:
immer den wolken hinterher
einer legende auf der spur
führ dein weg dich übers meer
du hast die mannschaft ausgewählt
um das geiheimnis aufzuspürn
du weißt du kannst auf jeden zähln
wenn du sie leitest und sie führst
deine freunde werden dich auf diesesem weg begleiten.
OHHHH ONE PIECE
NANANANNANANANA ONE PIECEEE
Nu pas?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:34 schreef DeZwabber het volgende:
Eeeeeen ik kom er nu pas achter dat het dezelfde mangaka is als FMA. Dat wordt zeker lezen dus.
Check de video maarquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:05 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Ik zoek er liever zelf 1!
Tenzij technology zover gaat dat ze alles kunnen nabootsen met VR.
one piecequote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:05 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Is dit one piece of tabaluga![]()
![]()
Lijkt best wel hierop qua cheesy teksten:quote:
Ik wel hoorquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:10 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Serieuze vraag, als ze dat in VR goed zouden doen zou je dat willen? Lijkt mij echt niks nl., dat virtuele. Dan wil je als vriendin toch gewoon een volwaardige levenspartner?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |