Ga ze even helpen, heb je daarna rust!quote:Op maandag 20 oktober 2014 11:24 schreef trucker3 het volgende:
Yup, herkenbaar. Ze zijn hier ook al een hele week (!) bezig met een stukje van 20 meter. Zoiets is binnen een dag klaar zou je denken maar ze zijn zo traag als poep.
Ja, en wat nou als je dus op je werk zit en je 2 uur in de herrie zit door die debielen? Zoals ik dus....quote:Op maandag 20 oktober 2014 11:26 schreef HostiMeister het volgende:
Als je de hele dag werkeloos thuiszit, kan ik me voorstellen dat je je gaat ergeren. Maar dan moet je maar een baan zoeken en je niet zo aanstellen.
Doe je wat oordopjes in, of gaat wat anders doen als je het niet kan handelen. Shit happens.quote:Op maandag 20 oktober 2014 11:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, en wat nou als je dus op je werk zit en je 2 uur in de herrie zit door die debielen? Zoals ik dus....
Ik werk ook weleens vanuit huis, slimmerd.quote:Op maandag 20 oktober 2014 11:26 schreef HostiMeister het volgende:
Als je de hele dag werkeloos thuiszit, kan ik me voorstellen dat je je gaat ergeren. Maar dan moet je maar een baan zoeken en je niet zo aanstellen.
Ja, NIMBY is strong with this one. JIj hebt er geen last van, dus anderen moeten niet zeurenquote:Op maandag 20 oktober 2014 11:28 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Doe je wat oordopjes in, of gaat wat anders doen als je het niet kan handelen. Shit happens.
Ach harde leven hoor, lekker van thuis uit werken met de ramen dicht en dan nog er last van hebben?quote:Op maandag 20 oktober 2014 11:28 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik werk ook weleens vanuit huis, slimmerd.
Onzin, bij mij in de wijk ook. Maar moeten mensen toch lekker zelf weten? En als je het echt irriteert dan ga je er wat van zeggen. sim-pel.quote:Op maandag 20 oktober 2014 11:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, NIMBY is strong with this one. JIj hebt er geen last van, dus anderen moeten niet zeuren.
Die dingen maken echt heel veel herrie. Vooral die 2 takt apparaten. Komen ze met 3 a 4 man tegelijk door de straat. Het klinkt alsof ze met een paar brommers vol staan gas te geven in je straat en maar niet weggaan.quote:Op maandag 20 oktober 2014 11:29 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ach harde leven hoor, lekker van thuis uit werken met de ramen dicht en dan nog er last van hebben?
Het zijn geen particulieren, het zijn gemeentewerkers.quote:Op maandag 20 oktober 2014 11:29 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Onzin, bij mij in de wijk ook. Maar moeten mensen toch lekker zelf weten? En als je het echt irriteert dan ga je er wat van zeggen. sim-pel.
quote:Op maandag 20 oktober 2014 11:32 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Die dingen maken echt heel veel herrie. Vooral die 2 takt apparaten. Komen ze met 3 a 4 man tegelijk door de straat. Het klinkt alsof ze met een paar brommers vol staan gas te geven in je straat en maar niet weggaan.
En dat is elke dag? Uren aan een stuk?quote:Op maandag 20 oktober 2014 11:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het zijn geen particulieren, het zijn gemeentewerkers.
In de herfst iedere week 2x en dan vanaf een uur of 7 in de ochtend. Het duurt meestal een dik half uur voor ze de straat weer uit zijn.quote:Op maandag 20 oktober 2014 11:33 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
[..]
En dat is elke dag? Uren aan een stuk?
Poe poe. Snap best dat je er een beetje chagie van wordt, maar aanstellen is ook een kunst.quote:Op maandag 20 oktober 2014 11:35 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
In de herfst iedere week 2x en dan vanaf een uur of 7 in de ochtend. Het duurt meestal een dik half uur voor ze de straat weer uit zijn.
Ik krijg gewoon zin om zo'n gast te klappen. Mijn bloed kookt als ik nog even kan slapen en dat wordt verstoord door van die oranje pakken met grote oordoppen en zo'n apparaat op hun rug.quote:Op maandag 20 oktober 2014 11:36 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Poe poe. Snap best dat je er een beetje chagie van wordt, maar aanstellen is ook een kunst.
Je leeft in een maatschappij, gedraag je er dan ook naar. Leef en laten leven mijn man.quote:Op maandag 20 oktober 2014 11:39 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik krijg gewoon zin om zo'n gast te klappen. Mijn bloed kookt als ik nog even kan slapen en dat wordt verstoord door van die oranje pakken met grote oordoppen en zo'n apparaat op hun rug.
Dat kun je beter van de gemeenten zeggen die deze teringherrie 's ochtends vroeg door de straten sturen. Dat is pas asociaal.quote:Op maandag 20 oktober 2014 11:40 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Je leeft in een maatschappij, gedraag je er dan ook naar. Leef en laten leven mijn man.
Dan moet je in een andere gemeente gaan wonen. Of het daar aankaarten, of je (wederom) niet zo aanstellen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 11:44 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dat kun je beter van de gemeenten zeggen die deze teringherrie 's ochtends vroeg door de straten sturen. Dat is pas asociaal.
Ik ben al bezig mensen te ronselen voor een handtekeningenactie in mijn gemeente. Komt goed.quote:Op maandag 20 oktober 2014 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dan moet je in een andere gemeente gaan wonen. Of het daar aankaarten, of je (wederom) niet zo aanstellen.
Hier herken ik mij helemaal inquote:Op maandag 20 oktober 2014 11:39 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik krijg gewoon zin om zo'n gast te klappen. Mijn bloed kookt als ik nog even kan slapen en dat wordt verstoord door van die oranje pakken met grote oordoppen en zo'n apparaat op hun rug.
Nee, het is lekker als je een keer doordeweeks vrij bent dat je om half 8 wakker wordt door 1 of andere randdebiel met zijn bladblazer. Geef ze lekker een hark meequote:Op maandag 20 oktober 2014 11:36 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Poe poe. Snap best dat je er een beetje chagie van wordt, maar aanstellen is ook een kunst.
Dit idee krijg ik er altijd bij.quote:Op maandag 20 oktober 2014 11:52 schreef Dos37 het volgende:
Absoluut terechte klacht wat een pokke geluid komt uit deze dingen.
Ja nee dat is echt een wereldramp! Ik kan me ook niks ergers bedenken wat je zou kunnen gebeuren.quote:Op maandag 20 oktober 2014 11:35 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
In de herfst iedere week 2x en dan vanaf een uur of 7 in de ochtend. Het duurt meestal een dik half uur voor ze de straat weer uit zijn.
Er zijn zat ergere dingen, maar daarom is mijn klacht niet minder terecht.quote:Op maandag 20 oktober 2014 12:41 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Ja nee dat is echt een wereldramp! Ik kan me ook niks ergers bedenken wat je zou kunnen gebeuren.
http://deredactie.be/cm/v(...)enbonneure/1.1754017quote:In de uitstekende satirische roman ‘Daar is hij weer’ van Timur Vermes ontwaakt Adolf Hitler in 2011 in Berlijn. Zijn -onveranderde- ideeën schieten wortel in de vruchtbare humus van media en showbizz die niet verder denken dan hun kijkcijfers lang zijn. Daarnaast verbaast Hitler zich natuurlijk over alle nieuwigheden die hij in ’45 nog niet kende: Turkse migranten, internet, kooktelevisie en, jawel, bladblazers. “Ik was ’s ochtends zo tegen een uur of negen wakker geworden van een hels lawaai, alsof ik met mijn kussen naast een Stalinorgel lag.” Hitler ontsteekt in spreekwoordelijke woede, tot hij doorkrijgt dat deze tuinman gewoon een bevel opvolgt, en dat verdient natuurlijk respect. “Liet hij daarbij een klacht horen? Barstte hij uit in gejammer dat het met deze wind toch zinloos was? Nee, hij vervulde dapper en stoïcijns herrie makend zijn plicht”.
Hitler moet niet zeiken, want hij zette ze vroeger zelf ook al in.quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:10 schreef Pietverdriet het volgende:
Hitler over Bladblazers
[..]
http://deredactie.be/cm/v(...)enbonneure/1.1754017
twitter:simonevanhugten twitterde op maandag 20-10-2014 om 15:52:59Iedereen in mijn straat heeft een bladblazer tegenwoordig. Ik hoor die dingen zonder grappen al de hele dag. Ik voel me zo agressief. reageer retweet
twitter:ManonNoppeney twitterde op maandag 20-10-2014 om 16:01:57Ja hoor, daar is ie weer... de 1e bladblazer reageer retweet
Mijn probleem is juist dat ik werkquote:Op maandag 20 oktober 2014 11:26 schreef HostiMeister het volgende:
Ook al zou ik hele dagen thuiszitten en uit kunnen slapen zo lang als ik wil, vind ik ze nog irritant. Het kabaal van die dingen is gewoon overbodig.quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:10 schreef Kiid het volgende:
[..]
Mijn probleem is juist dat ik werk. Als ik werkloos zou zijn dan zou ik mij er niet aan storen want dan is iedere dag uitslaap dag
Als je dan om half 8 bruut gewekt wordt terwijl je pas om half 9 wilt opstaan (9 tot 5, jwz) of als je een keer doordeweeks vrij bent en dat je dan wordt gewekt door die randdebielen
Ach joh, dat blaast de wind wel weg. Ik heb het nog nooit gedaan, laat het altijd liggen. Jij bent zo'n mannetje die ook patserig doet met z'n bladblazer.quote:Op maandag 20 oktober 2014 10:42 schreef Kreator het volgende:
[..]
Als je dat in je tuin op de tegels doet, dan krijg je een gladde groene bende.
Oh, het zal soms best handig zijn, maar soms zie je ze bezig met zo'n ding terwijl het waait en en dan is het vrij zinloos. Het blad waait immers alle kanten op en dus verplaats je het probleem alleen maar.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:24 schreef GeenHelpdesk het volgende:
Ik snap dat mensen zich er aan irriteren, maar waarom wordt een bladblazer door velen als nutteloos gezien? Vooral op festivals enzo om het terrein vuilvrij te maken zijn ze ideaal. Ik gebruik ze ook vaak om zandpaden bladvrij te maken. Gaat 100 x sneller als met een hark.
Ik erger me in ieder geval een stuk minder aan dingen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 13:01 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Er zijn zat ergere dingen, maar daarom is mijn klacht niet minder terecht.
Ja, want bij jou doen ze het ook om 7:30 als je vrij bent?quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:52 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Ik erger me in ieder geval een stuk minder aan dingen.
Je postgeschiedenis laat zien dat je veel in KLB zit. Veel meer dan ik. Ben jij hier om klachten kapot te maken?quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:52 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Ik erger me in ieder geval een stuk minder aan dingen.
Zo ja, maak ik me er alsnog niet druk om. Ik slaap later wel weer.quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, want bij jou doen ze het ook om 7:30 als je vrij bent?
Als het op de openbare weg blijft liggen wordt deze ook helemaal niet glad zeker?quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:04 schreef JasVerstoppen het volgende:
[..]
Ach joh, dat blaast de wind wel weg. Ik heb het nog nooit gedaan, laat het altijd liggen. Jij bent zo'n mannetje die ook patserig doet met z'n bladblazer.
Laat iemand even een actiefoto van je maken en drop die hier even.
twitter:llaurenn_ twitterde op dinsdag 21-10-2014 om 09:18:10Rot op met bladblazer op dit tijdstip reageer retweet
twitter:OnTheMike twitterde op dinsdag 21-10-2014 om 09:10:38Zie hier net iemand met een bladblazer in de weer, dat lijkt me erg zinnig vandaag... reageer retweet
Die man had een bevel gehadquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:15 schreef J0kkebr0k het volgende:
twitter:OnTheMike twitterde op dinsdag 21-10-2014 om 09:10:38Zie hier net iemand met een bladblazer in de weer, dat lijkt me erg zinnig vandaag... reageer retweet
Je mist een culturele referentiequote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:16 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Beetje ballen tonen en weigeren.
Misschien moet je om 0.55 slaapjes doen ipv. postjes.quote:
Ik schrok wakker van een droom over een clown met een bladblazer. Meteen FOK! maar even aangeslingerd.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 09:18 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Misschien moet je om 0.55 slaapjes doen ipv. postjes.
Ik ga zo lekker weer aan de gang met de Stihl.
Goede ideeën. Als ik geen baan zou hebben en wel een uitkering, zou ik vrijwillig meehelpen bladeren te vegen, als er om werd gevraagd. Lekker bezig zijn in de gezonde buitenlucht. Niets mis mee!quote:Op maandag 27 oktober 2014 15:19 schreef Elfletterig het volgende:
Terechte klacht. Ik heb er hier ook wel eens last van. En om één of andere duistere reden moet het altijd rond 07:30 uur al gebeuren, nooit midden op de dag.
Ik ontkom ook niet aan de indruk dat het een enorme energieverspilling is. Zet een stel halt-jongeren aan het werk, trap werkschuwe uitkeringstrekkers hun nest uit, creëer verplicht werk voor mensen.
Die reden is niet echt heel duister hoor. Rond die tijd is er meestal nog niet veel wind die het ritueel kan verstoren en kunnen ze de bladeren netjes in een hoek drijven om vervolgens op te zuigen en de versnipperen om zodoende goede compost te maken.quote:Op maandag 27 oktober 2014 15:19 schreef Elfletterig het volgende:
Terechte klacht. Ik heb er hier ook wel eens last van. En om één of andere duistere reden moet het altijd rond 07:30 uur al gebeuren, nooit midden op de dag.
Ik ontkom ook niet aan de indruk dat het een enorme energieverspilling is. Zet een stel halt-jongeren aan het werk, trap werkschuwe uitkeringstrekkers hun nest uit, creëer verplicht werk voor mensen.
Wat?quote:Op maandag 27 oktober 2014 20:56 schreef JaapB het volgende:
[..]
Die reden is niet echt heel duister hoor. Rond die tijd is er meestal nog niet veel wind die het ritueel kan verstoren en kunnen ze de bladeren netjes in een hoek drijven om vervolgens op te zuigen en de versnipperen om zodoende goede compost te maken.
^^quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 12:53 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Gewoon oprotten met dat soort decibellen schijtende apparaten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |