Ga ze even helpen, heb je daarna rust!quote:Op maandag 20 oktober 2014 11:24 schreef trucker3 het volgende:
Yup, herkenbaar. Ze zijn hier ook al een hele week (!) bezig met een stukje van 20 meter. Zoiets is binnen een dag klaar zou je denken maar ze zijn zo traag als poep.
Ja, en wat nou als je dus op je werk zit en je 2 uur in de herrie zit door die debielen? Zoals ik dus....quote:Op maandag 20 oktober 2014 11:26 schreef HostiMeister het volgende:
Als je de hele dag werkeloos thuiszit, kan ik me voorstellen dat je je gaat ergeren. Maar dan moet je maar een baan zoeken en je niet zo aanstellen.
Doe je wat oordopjes in, of gaat wat anders doen als je het niet kan handelen. Shit happens.quote:Op maandag 20 oktober 2014 11:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, en wat nou als je dus op je werk zit en je 2 uur in de herrie zit door die debielen? Zoals ik dus....
Ik werk ook weleens vanuit huis, slimmerd.quote:Op maandag 20 oktober 2014 11:26 schreef HostiMeister het volgende:
Als je de hele dag werkeloos thuiszit, kan ik me voorstellen dat je je gaat ergeren. Maar dan moet je maar een baan zoeken en je niet zo aanstellen.
Ja, NIMBY is strong with this one. JIj hebt er geen last van, dus anderen moeten niet zeurenquote:Op maandag 20 oktober 2014 11:28 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Doe je wat oordopjes in, of gaat wat anders doen als je het niet kan handelen. Shit happens.
Ach harde leven hoor, lekker van thuis uit werken met de ramen dicht en dan nog er last van hebben?quote:Op maandag 20 oktober 2014 11:28 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik werk ook weleens vanuit huis, slimmerd.
Onzin, bij mij in de wijk ook. Maar moeten mensen toch lekker zelf weten? En als je het echt irriteert dan ga je er wat van zeggen. sim-pel.quote:Op maandag 20 oktober 2014 11:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, NIMBY is strong with this one. JIj hebt er geen last van, dus anderen moeten niet zeuren.
Die dingen maken echt heel veel herrie. Vooral die 2 takt apparaten. Komen ze met 3 a 4 man tegelijk door de straat. Het klinkt alsof ze met een paar brommers vol staan gas te geven in je straat en maar niet weggaan.quote:Op maandag 20 oktober 2014 11:29 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ach harde leven hoor, lekker van thuis uit werken met de ramen dicht en dan nog er last van hebben?
Het zijn geen particulieren, het zijn gemeentewerkers.quote:Op maandag 20 oktober 2014 11:29 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Onzin, bij mij in de wijk ook. Maar moeten mensen toch lekker zelf weten? En als je het echt irriteert dan ga je er wat van zeggen. sim-pel.
quote:Op maandag 20 oktober 2014 11:32 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Die dingen maken echt heel veel herrie. Vooral die 2 takt apparaten. Komen ze met 3 a 4 man tegelijk door de straat. Het klinkt alsof ze met een paar brommers vol staan gas te geven in je straat en maar niet weggaan.
En dat is elke dag? Uren aan een stuk?quote:Op maandag 20 oktober 2014 11:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het zijn geen particulieren, het zijn gemeentewerkers.
In de herfst iedere week 2x en dan vanaf een uur of 7 in de ochtend. Het duurt meestal een dik half uur voor ze de straat weer uit zijn.quote:Op maandag 20 oktober 2014 11:33 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
[..]
En dat is elke dag? Uren aan een stuk?
Poe poe. Snap best dat je er een beetje chagie van wordt, maar aanstellen is ook een kunst.quote:Op maandag 20 oktober 2014 11:35 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
In de herfst iedere week 2x en dan vanaf een uur of 7 in de ochtend. Het duurt meestal een dik half uur voor ze de straat weer uit zijn.
Ik krijg gewoon zin om zo'n gast te klappen. Mijn bloed kookt als ik nog even kan slapen en dat wordt verstoord door van die oranje pakken met grote oordoppen en zo'n apparaat op hun rug.quote:Op maandag 20 oktober 2014 11:36 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Poe poe. Snap best dat je er een beetje chagie van wordt, maar aanstellen is ook een kunst.
Je leeft in een maatschappij, gedraag je er dan ook naar. Leef en laten leven mijn man.quote:Op maandag 20 oktober 2014 11:39 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik krijg gewoon zin om zo'n gast te klappen. Mijn bloed kookt als ik nog even kan slapen en dat wordt verstoord door van die oranje pakken met grote oordoppen en zo'n apparaat op hun rug.
Dat kun je beter van de gemeenten zeggen die deze teringherrie 's ochtends vroeg door de straten sturen. Dat is pas asociaal.quote:Op maandag 20 oktober 2014 11:40 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Je leeft in een maatschappij, gedraag je er dan ook naar. Leef en laten leven mijn man.
Dan moet je in een andere gemeente gaan wonen. Of het daar aankaarten, of je (wederom) niet zo aanstellen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 11:44 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dat kun je beter van de gemeenten zeggen die deze teringherrie 's ochtends vroeg door de straten sturen. Dat is pas asociaal.
Ik ben al bezig mensen te ronselen voor een handtekeningenactie in mijn gemeente. Komt goed.quote:Op maandag 20 oktober 2014 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dan moet je in een andere gemeente gaan wonen. Of het daar aankaarten, of je (wederom) niet zo aanstellen.
Hier herken ik mij helemaal inquote:Op maandag 20 oktober 2014 11:39 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik krijg gewoon zin om zo'n gast te klappen. Mijn bloed kookt als ik nog even kan slapen en dat wordt verstoord door van die oranje pakken met grote oordoppen en zo'n apparaat op hun rug.
Nee, het is lekker als je een keer doordeweeks vrij bent dat je om half 8 wakker wordt door 1 of andere randdebiel met zijn bladblazer. Geef ze lekker een hark meequote:Op maandag 20 oktober 2014 11:36 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Poe poe. Snap best dat je er een beetje chagie van wordt, maar aanstellen is ook een kunst.
Dit idee krijg ik er altijd bij.quote:Op maandag 20 oktober 2014 11:52 schreef Dos37 het volgende:
Absoluut terechte klacht wat een pokke geluid komt uit deze dingen.
Ja nee dat is echt een wereldramp! Ik kan me ook niks ergers bedenken wat je zou kunnen gebeuren.quote:Op maandag 20 oktober 2014 11:35 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
In de herfst iedere week 2x en dan vanaf een uur of 7 in de ochtend. Het duurt meestal een dik half uur voor ze de straat weer uit zijn.
Er zijn zat ergere dingen, maar daarom is mijn klacht niet minder terecht.quote:Op maandag 20 oktober 2014 12:41 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Ja nee dat is echt een wereldramp! Ik kan me ook niks ergers bedenken wat je zou kunnen gebeuren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |