Goede ideeën. Als ik geen baan zou hebben en wel een uitkering, zou ik vrijwillig meehelpen bladeren te vegen, als er om werd gevraagd. Lekker bezig zijn in de gezonde buitenlucht. Niets mis mee!quote:Op maandag 27 oktober 2014 15:19 schreef Elfletterig het volgende:
Terechte klacht. Ik heb er hier ook wel eens last van. En om één of andere duistere reden moet het altijd rond 07:30 uur al gebeuren, nooit midden op de dag.
Ik ontkom ook niet aan de indruk dat het een enorme energieverspilling is. Zet een stel halt-jongeren aan het werk, trap werkschuwe uitkeringstrekkers hun nest uit, creëer verplicht werk voor mensen.
Die reden is niet echt heel duister hoor. Rond die tijd is er meestal nog niet veel wind die het ritueel kan verstoren en kunnen ze de bladeren netjes in een hoek drijven om vervolgens op te zuigen en de versnipperen om zodoende goede compost te maken.quote:Op maandag 27 oktober 2014 15:19 schreef Elfletterig het volgende:
Terechte klacht. Ik heb er hier ook wel eens last van. En om één of andere duistere reden moet het altijd rond 07:30 uur al gebeuren, nooit midden op de dag.
Ik ontkom ook niet aan de indruk dat het een enorme energieverspilling is. Zet een stel halt-jongeren aan het werk, trap werkschuwe uitkeringstrekkers hun nest uit, creëer verplicht werk voor mensen.
Wat?quote:Op maandag 27 oktober 2014 20:56 schreef JaapB het volgende:
[..]
Die reden is niet echt heel duister hoor. Rond die tijd is er meestal nog niet veel wind die het ritueel kan verstoren en kunnen ze de bladeren netjes in een hoek drijven om vervolgens op te zuigen en de versnipperen om zodoende goede compost te maken.
^^quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 12:53 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Gewoon oprotten met dat soort decibellen schijtende apparaten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |