Locatie: richting eerste verdieping, tussenwoning, 30km zone, dorp, in de grootste provincie van Nederland.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:57 schreef 11en30 het volgende:
Nou, genoeg gelachen. Kom eens door met jullie lokaties? Hm?
Ik wacht even totdat het topic is opgeschoond. Enjoy it while it lasts.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:57 schreef 11en30 het volgende:
Nou, genoeg gelachen. Kom eens door met jullie lokaties? Hm?
Bieden vanaf 1500 euro.quote:
Is het misschien zo dat dat Kris en Lisanne hier ooggetuigen van warenquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 18:23 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Het kan zijn dat O en K&L op de zelfde dag overleden zijn. En Boquete is geen wereldstad.
Ik vind het ook verdacht.
Nee, ik lig nog ziek op de bank.quote:Op zondag 19 oktober 2014 02:09 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Zien we jou morgen ook?
BNW / Kris & Lisanne FOK! meet Utrecht 19-10
Beterschapquote:Op zondag 19 oktober 2014 02:11 schreef Halcon het volgende:
[..]
Nee, ik lig nog ziek op de bank.Dus helaas. Was er wel graag bij geweest.
Jammer. Beterschap Halcon.quote:Op zondag 19 oktober 2014 02:11 schreef Halcon het volgende:
[..]
Nee, ik lig nog ziek op de bank.Dus helaas. Was er wel graag bij geweest.
Wensdenken.quote:Op zondag 19 oktober 2014 09:50 schreef gynaika het volgende:
We kennen de weinige vondsten van K&L en de eigenaardigheden van dit mysterie.
Naar mijn gevoel wijst dit niet op verdwalen.
Het is een verhaal over een gebeurtenis waar je niet over uitgedacht en uitgesproken raakt.
Er zijn maar enkelen die de ware toedracht kennen.
K&L zelf, die het niet meer kunnen navertellen.
En bij een misdrijf de daders, die het wel kunnen vertellen maar hun mond niet open doen.
Ik heb één van de familieleden een keer horen zeggen: “Iemand MOET iets weten, iemand MOET iets gezien hebben”.
Zie de video: http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/1171031/
Hopelijk gaat dit een keer gebeuren en hopelijk duurt dit niet al te lang.
Eventuele vreemde aanwijzingen (nachtelijke foto's, nog een keer een noodoproep doen op 11 april, fotocamera netjes in hoesje, broekje netjes dichtgeritst langs de kant) kunnen toegeschreven worden aan de Indianen zonder kwaad die in dat gebied wonen. Ze hebben waarschijnlijk de spullen gevonden, er aan gezeten en niet meteen doorgehad dat ze van K&L waren. Het blijft verbijsterend dat daar niet meer onderzoek naar gedaan is.quote:Op zondag 19 oktober 2014 11:09 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
Ja, ik ben eruit:
1. Ze zijn verdwaald.
2. Ze zijn vervolgens omgekomen door:
2a. Natuurlijke omstandigheden (de horrorjungle)
2b. Betrokkenheid van derden.
Voor 2b. zijn vooralsnog geen aanwijzingen. Voor 2a. zijn veel aanwijzingen.
heel goed mogelijk, dat deze dood van die jongen er iets mee te maken heeft, maar het kan ook nog andersom, misschien wist deze Osman iets teveel, over de gebeurtenissen rond K & L, en was het voor de daders, niet 100% zeker, hem te vertrouwen, zijn mond dicht te houden. De volgorde aanhoudende van 1 april, noodoproepen, en zijn dood op de 4e april, lijkt mij deze laatste mogelijkheid beter inpassend in het geheel.quote:Op zondag 19 oktober 2014 02:11 schreef vronie het volgende:
[..]
Is het misschien zo dat dat Kris en Lisanne hier ooggetuigen van waren
Inderdaad. Maar wellicht is dat "onderzoek" er ook wel geweest:quote:Op zondag 19 oktober 2014 11:22 schreef Falco het volgende:
[..]
Eventuele vreemde aanwijzingen (nachtelijke foto's, nog een keer een noodoproep doen op 11 april, fotocamera netjes in hoesje, broekje netjes dichtgeritst langs de kant) kunnen toegeschreven worden aan de Indianen zonder kwaad die in dat gebied wonen. Ze hebben waarschijnlijk de spullen gevonden, er aan gezeten en niet meteen doorgehad dat ze van K&L waren. Het blijft verbijsterend dat daar niet meer onderzoek naar gedaan is.
De laatste tijd is het vooral het kapot analyseren van dat kleine beetje informatie dat beschikbaar is. En ik heb niet de indruk, alle goede intenties ten spijt, dat dat analyseren nu werkelijk iets heeft opgeleverd.quote:Op zondag 19 oktober 2014 12:35 schreef Geruisloos het volgende:
Leuk al die fantasieën, maar het wordt weer eens tijd voor echte info.
Ik probeer zelf zoveel mogelijk feiten te verzamelen en deze overzichtelijk in kaart te brengen, met als doel een zo goed mogelijk beeld te kunnen vormen van de situatie. Vervolgens kunnen we die feiten gebruiken om scenario's mee te schetsen. Hoe meer feiten des te scherper de scenario's kunnen worden.quote:Op zondag 19 oktober 2014 12:46 schreef Molurus het volgende:
[..]
De laatste tijd is het vooral het kapot analyseren van dat kleine beetje informatie dat beschikbaar is. En ik heb niet de indruk, alle goede intenties ten spijt, dat dat analyseren nu werkelijk iets heeft opgeleverd.
Ik verwacht niet dat er nog iets nieuws uit gaat komen, dus veel anders dan erop los fantaseren kan men niet.
Leuk als hobby-bezigheid, maar het blijft voor mij 'erop los fantaseren'. Ik denk echt niet dat we hier met zijn allen iets gaan ontdekken waar de betrokken onderzoeksteams niet aan hebben gedacht en/of niets van weten.quote:Op zondag 19 oktober 2014 12:50 schreef Geruisloos het volgende:
[..]
Ik probeer zelf zoveel mogelijk feiten te verzamelen en deze overzichtelijk in kaart te brengen, met als doel een zo goed mogelijk beeld te kunnen vormen van de situatie. Vervolgens kunnen we die feiten gebruiken om scenario's mee te schetsen. Hoe meer feiten des te scherper de scenario's kunnen worden.
We gaan in een cafė zitten om eens kennis te maken met een paar actieve users van dit topic. Wat is daar macaber aan?quote:Op zondag 19 oktober 2014 12:46 schreef Molurus het volgende:
PS: zo'n K&L meet heeft wel iets heel macabers trouwens.
De 2e Panamaborrel op 7 novemberquote:What is next?
Het vormen van een groepje op basis van een gedeelde fascinatie voor het overlijden van 2 mensen, dat is macaber. Een beetje ziek zelfs.quote:Op zondag 19 oktober 2014 12:53 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
We gaan in een cafė zitten om eens kennis te maken met een paar actieve users van dit topic. Wat is daar macaber aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |