Je bedoelt die foto's die er niet meer staan?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:06 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
je moet echt een eindje terug lezen als je wil weten hoe het zit
Ja de lokatie waar alleen ik in geloof volgens tegenpartij.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:13 schreef Lutalo het volgende:
[..]
En het gaat nu toch nog steeds over dezelfde locatie?
Ja, ik vind het ook nogal dubieus.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:22 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Als jij hier blijft proberen je zakken te vullen met informatie via dit topic ga ik geen info meer posten.
Ik hoop dat anderen er ook zo over denken.
Ik waag het te betwijfelen. Maar weet jij misschien nog een leuk ander topic waar lokaties gezocht worden? Deze hier heb ik al gevonden en ik verveel me nu.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zoekt u ook een locatie? dm voor meer info en tarieven!
Lijkt me duidelijk.
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Lijkt me duidelijk.
Ja, tuurlijk is het duidelijk een grapje, in het licht van de berichten, wat zeg ik 126 topics, gezien overduidelijk....want ik snap het......en ik ben vast niet zooooooo supersnugger dat ik de enige ben die het snapt.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Lijkt me duidelijk.
Als ik het me goed herinner wilde hij/zij de informatie ook wel verkopen aan de familie.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:13 schreef Lutalo het volgende:
[..]
Je bedoelt die foto's die er niet meer staan?
Die zijn toch zo weer op te zoeken?
En het gaat nu toch nog steeds over dezelfde locatie? Het wordt toch ook genoemd hier, die eerste oversteek?
En de vorige keer (flinke tijd terug) ging het toch over een bankje?
Was toch ook bekend dat het 'the lost waterfalls' betreft?
Was toch ook gewoon een geintje?
Ik snap 't echt niet, een moment gedacht dat iemand dat serieus zou opvatten van dat geld vragen (hoogste bieder), Dat ligt er voor mij zo dik bovenop....
Ik zal verklappen dat degenen die het hardst riepen dat mijn lokatie niks is het eerste en de meeste dm's stuurden om te vragen waar het was.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:19 schreef Lutalo het volgende:
[..]
[..]
BTW, ik heb geen cent hoeven betalen voor dm's.
;-)
Waarom wordt deze ernstige laster en smaad niet ge-edit, mods?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:19 schreef agter het volgende:
[..]
Als ik het me goed herinner wilde hij/zij de informatie ook wel verkopen aan de familie.
ja dat herinner ik me ookquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:19 schreef agter het volgende:
[..]
Als ik het me goed herinner wilde hij/zij de informatie ook wel verkopen aan de familie.
Tja, die karaktermoord heb je toch echt zelf bewerktstelligd.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:23 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Waarom wordt deze ernstige laster en smaad niet ge-edit, mods?
Ik begin het te snappen geloof ik ? :-)nquote:
Idd.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:35 schreef Grijzemassa het volgende:
Wat mij betreft hebben 11en30 en pipo genoeg aandacht gehad, zullen we weer on topic?
zaterdag 18 oktober 2014 @ 21:37:44 #40quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:35 schreef Grijzemassa het volgende:
Wat mij betreft hebben 11en30 en pipo genoeg aandacht gehad, zullen we weer on topic?
Hoe laat ben jij er? En eet je daar ook? Ben zelf nog aan het overwegen qua tijd.quote:
Ik kreeg ineens al zo'n ingeving dat dat het geval was.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:46 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Ja we komen allemaal. Tenminste, als het gratis is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |