De allereerste inderdaad.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:40 schreef Lutalo het volgende:
We hebben het toch over de oversteek aan het begin van de Pianista?
Quote aub? Je riekt naar smaad en laster.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:31 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Met als smoes dat het een tactiek is.
je denkt toch niet dat ik hier energie in ga steken, haal het gewoon weg het is tegen de forum regelsquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:43 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Quote aub? Je riekt naar smaad en laster.
Smaad en laster is tegen de forumregels.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:44 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
je denkt toch niet dat ik hier energie in ga steken, haal het gewoon weg het is tegen de forum regels
ZOEKT U OOK EEN LOKATIE? dm voor meer info en offerte!quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee hoef geen geld. Wil weten waar het over gaat.
Ik vind het vaag . Wat voor lokatie? Van wat?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:51 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
ZOEKT U OOK EEN LOKATIE? dm voor meer info en offerte!
Zoek je iets speciaals?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vind het vaag . Wat voor lokatie? Van wat?
Nogmaals: waarom wil je dat zo graag?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:55 schreef 11en30 het volgende:
Kunnen we nu eindelijk naar GC? Ja ja ja?
Waarom moet het nou weer naar GC?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:55 schreef 11en30 het volgende:
Kunnen we nu eindelijk naar GC? Ja ja ja?
Als je d'r niet inzit, kan het vaag over komen, maar gaat gewoon over locatie van de nachtfoto's.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vind het vaag . Wat voor lokatie? Van wat?
je moet echt een eindje terug lezen als je wil weten hoe het zitquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:58 schreef Lutalo het volgende:
[..]
Als je d'r niet inzit, kan het vaag over komen, maar gaat gewoon over locatie van de nachtfoto's.
;-)
Dit is weer de zoveelste laster en smaad. Ik moet je nu toch echt aansprakelijk stellen voor de direkte en gevolgschade die je hiermee veroorzaakt. Quote or it didn't happen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:06 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
je moet echt een eindje terug lezen als je wil weten hoe het zit
Welke schade?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:08 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Dit is weer de zoveelste laster en smaad. Ik moet je nu toch echt aansprakelijk stellen voor de direkte en gevolgschade die je hiermee veroorzaakt.
Met handel kun je terecht op V&A Vraag & Aanbodquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:05 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Neh. Heat. Van deal the fuck with it.
Welke handel?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Met handel kun je terecht op V&A Vraag & Aanbod
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |