SPOILER: BonusmascotteOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: GymchickregelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Champy op 18-10-2014 12:17:08 ]Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym
Nationalquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 10:03 schreef JaqenHghar het volgende:
Mooi ook dat er op dat hemdje natural physique staat
waarom kijk je daar naar???quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 11:10 schreef stinkie het volgende:
Waarom heeft mascotte zijn test prikkie op de bar liggen?
Zo'n goed nummer, ben direct gaan rennen broeder. Ben zelfs verdwaaldquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:59 schreef no1uknow het volgende:
hey klokov ik geef nummertje en ik hoor niks meer van je wat is dit
Weet ik niet, ik heb gewoon random iets opgezocht. Volgens mij is hij eigeneraar of pt daar.quote:
Wat een skeletquote:
Omdat...?quote:
Alsof je door één iemand laat bepalen wat wel en niet magquote:
Dit. Ik als de OP pak, lap Cor zijn regeltjes eventjes fijn aan mijn laars. Dat is hoe ik rol.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 13:51 schreef Beach het volgende:
[..]
Alsof je door één iemand laat bepalen wat wel en niet mag
waar heb je zoal over gehad?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 13:52 schreef VMSDKR het volgende:
Hey no1
Gister Plastician ontmoet en 5min mee staan praten.
Jelly?
Hey Jeroenquote:
woensdag 29 juli 2009 20:51quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 16:02 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Waar de neuk komt dat zo vandaan?
Hebben jij en dima elkaar echt gemeet? Of is dit een garpje?quote:
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 15:56 schreef Weissman het volgende:
Quote deze post als je vind dat Weissman een kutuser is en geband moet worden.
Quote deze post als je vind dat McNulty een kutuser is en geband moet worden.
Welke chick en dude komt er in dan?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 14:09 schreef McNulty het volgende:
[..]
Dit. Ik als de OP pak, lap Cor zijn regeltjes eventjes fijn aan mijn laars. Dat is hoe ik rol.
2100 bij borisquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 16:41 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
is goed
hoe laat spreken we af
jeroen ga je nog weleens sappie doen met maten, eerlijk?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 17:10 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
2100 bij boris
angolo en dmitri zijn er ook
neequote:Op zaterdag 18 oktober 2014 17:15 schreef Montelly het volgende:
[..]
jeroen ga je nog weleens sappie doen met maten, eerlijk?
woow, wat drink je dan?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 17:17 schreef Jahr00n het volgende:
wat voor kankerkneus doet er nou een sappie?
Tranny's?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 17:17 schreef Jahr00n het volgende:
wat voor kankerkneus doet er nou een sappie?
Als je niet zo'n enorme plaat voor je kop had, wist je dat iedereen hier al lange tijd compleet klaar is met jouw off-topic diarree.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 14:09 schreef McNulty het volgende:
[..]
Dit. Ik als de OP pak, lap Cor zijn regeltjes eventjes fijn aan mijn laars. Dat is hoe ik rol.
Drugs 'n Alcohol?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 17:31 schreef Klokov het volgende:
Heeft iemand zijn training al afgestemd op zijn DNA? Ik twijfel nog of ik naar Health City moet gaan of niet.
Ik kijk schijnbaar te weinig TV?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 17:31 schreef Klokov het volgende:
Heeft iemand zijn training al afgestemd op zijn DNA? Ik twijfel nog of ik naar Health City moet gaan of niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 18:11 schreef VMSDKR het volgende:
Professioneel armworstelaar en ook echt maar één arm trainen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja de botten in zn ene arm zijn 2 keer zo groot als bij het andere dacht ik.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 18:22 schreef Sapstengel het volgende:
Professioneel fapper bedoel je.
Maar had die gast niet een soort afwijking?
Nee, krijg de adds hier op FOK!quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 17:52 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Ik kijk schijnbaar te weinig TV?
Sap de whiskey man 18 jarige glenlivet voor 27 ¤.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 18:58 schreef Sapstengel het volgende:
Inb4 nee zit gewoon thuis op de bank
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 18:11 schreef VMSDKR het volgende:
Professioneel armworstelaar en ook echt maar één arm trainen.Matthius Schlitte was born with Proteus syndrome, giving him one arm MUCH bigger than the other. He has used this genetic difference as a gift, and through training, turned himself into a top arm wrestler, capable of beating men twice his size.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is hier het praktisch nut vanquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:07 schreef Dimachaerus het volgende:
hahahahahttp://www.dumpert.nl/med(...)_poept_in_broek.html
mad cash verdienen aan fetishisten. duh.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:17 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Wat is hier het praktisch nut van
Liam Neeson +1quote:
Die is zeker een maand uit...quote:
Oke bietsj.quote:
Die post al een tijdje niet meerquote:
Overleden aan zn shakedieetquote:
Oh goede prijs, waar?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:24 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Sap de whiskey man 18 jarige glenlivet voor 27 ¤.
Nog bad not bad @ all
Nice, maar ff kijken dan als die al uit isquote:
Lol een slijter die in een super zit hier, maar die hebben een veel oudere geprijst voor jongere van 8 of 12 ofzoquote:
Gesneuveld op een paar stoeptegels?quote:
Haha inderdaad, gewoon niks van zeggen. Zelf laatst Lagavulin 16 gehaald echt een legit 9.5/10 whisky.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:15 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Lol een slijter die in een super zit hier, maar die hebben een veel oudere geprijst voor jongere van 8 of 12 ofzo![]()
Maja het zou natuurlijk raar zijn om ze dat duidelijk te maken 2e fles deze week
quote:Op zondag 19 oktober 2014 00:39 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Jij zit sowieso in de top10 users van dit topic babe
Af en toe een goeie whiskey maakt het leven een stuk rijkerquote:Op zondag 19 oktober 2014 00:41 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha inderdaad, gewoon niks van zeggen. Zelf laatst Lagavulin 16 gehaald echt een legit 9.5/10 whisky.
1 love babequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |