"Ik schrijf voor blijkbaar een redelijk invloedrijk medium over deze muziek maar laten we nog even benadrukken dat we dat echt goed hebben gekozen", zo komt dat op mij over.quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:58 schreef Beregd het volgende:
en dat een band "nog steeds relevant is", vind ik altijd zo'n verdoken belediging
Ik ben schuldigquote:Op maandag 20 oktober 2014 22:54 schreef Slobeend het volgende:
Bijna alles is tegenwoordig ook 'bezwerend' of heeft een 'bezwerende sound'.
Heel goed album ja. Dit nummer is echter nóg beter dan die je post:quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:11 schreef Beregd het volgende:
Album van het moment, en met name deze track
Een zekere mate van clichégebruik is natuurlijk ook niet erg. Sommige bewoordingen zijn goed en sterk. Maar als ik iets lees als "het gaat er in als spreekwoordelijke zoete koek" dan scoor je minpunten in mijn boekje.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 00:01 schreef Grobbel het volgende:
Ik ben wel benieuwd of er überhaupt nog recensies bestaan zonder clichétaal. Ook heel benieuwd of die nog enigszins goed weglezen...
Jep deze:quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:00 schreef Felagund het volgende:
[..]
En het wordt ook wel onder jangle pop gerekend.
Had jij niet een keer een overzicht hier gepost met alle belangrijke postpunk albums (en van vergelijkbare genres)?
In mijn boekjequote:Op dinsdag 21 oktober 2014 00:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Een zekere mate van clichégebruik is natuurlijk ook niet erg. Sommige bewoordingen zijn goed en sterk. Maar als ik iets lees als "het gaat er in als spreekwoordelijke zoete koek" dan scoor je minpunten in mijn boekje.
Eens. En dan lees je vervolgens zoiets op nu.nl:quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:17 schreef isgeschiedenis het volgende:
http://www.bbc.co.uk/programmes/b04kzqlr
Zo jammer dat we niet zulke programma's op de radio hebben.
Maar is dat urgentie? Dan zou ik eerder 'geldingsdrang' gebruiken, denk ik.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:07 schreef Z het volgende:
Ik versta onder urgentie dat bandjes nog moeten presteren want ze zijn nieuw en willen gewaardeerd worden.
Ik vind urgentie ook een prima woord, en kan me er zeer goed wat bij voorstellenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:07 schreef Z het volgende:
Ik versta onder urgentie dat bandjes nog moeten presteren want ze zijn nieuw en willen gewaardeerd worden. Op de andere kant van de as staat gezapig, oftewel grote bands op de automatische piloot. Ik hou wel van die urgentie en heb daarom een voorkeur voor eerste platen van bands denk ik. "De vorige plaat was toch beter", om er nog maar een cliché in te gooien.
Als jij dat zo wil noemen dan mag dat van mij.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:20 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Maar is dat urgentie? Dan zou ik eerder 'geldingsdrang' gebruiken, denk ik.
"Er is zoveel te ontdekken" en dan eindig je met Martin Garrix, Nicky Romero, Hardwell en Afrojack.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:19 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Eens. En dan lees je vervolgens zoiets op nu.nl:
http://www.nu.nl/amsterda(...)e-radio-draaien.html
![]()
![]()
De radio is denk ik het laatst overgebleven bastion waar de major labels het nog echt voor het zeggen hebben; dat zal wel een rol spelen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:48 schreef isgeschiedenis het volgende:
[..]
"Er is zoveel te ontdekken" en dan eindig je met Martin Garrix, Nicky Romero, Hardwell en Afrojack.
Zou er geen publiek zijn vraag ik me af? Of is de programmering geregeld door alleen een paar lui de macht hebben? Luister niet zoveel radio, dus vroeg het me af.
Mijn dank is groot.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:46 schreef Z het volgende:
[..]
Als jij dat zo wil noemen dan mag dat van mij.
Beste artiest van de afgelopen 6/7 jaar.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |