Lindchen in Uedem, gemaakt van blije varkens (pfalzdorfer landschwein)quote:
de beste? geen idee. de edeka heeft wel goede braadworsten. fijn, grof en chili.quote:
Enige wat ik in olie frituur zijn zaken die ik koud eet. Vind ossewit lekkerder voor frietquote:Op zondag 23 november 2014 18:41 schreef CafeRoker het volgende:
Het aldi ook frituurolie? Ik zag wel vetblokken.. is die rapsöl geschikt?
Dus? Is het geschikt?quote:Op zondag 23 november 2014 18:49 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Enige wat ik in olie frituur zijn zaken die ik koud eet. Vind ossewit lekkerder voor friet
Als je het na gebruik weggooit, ja, niet vaker gebruiken. Verder krijg je er plakkerige zooi van in de frituurpan.quote:
Hmm, ok. Jammer.quote:Op zondag 23 november 2014 18:53 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Als je het na gebruik weggooit, ja, niet vaker gebruiken. Verder krijg je er plakkerige zooi van in de frituurpan.
Hoi,quote:Op zondag 23 november 2014 18:41 schreef CafeRoker het volgende:
Het aldi ook frituurolie? Ik zag wel vetblokken.. is die rapsöl geschikt?
Ja dat vind ik ook lekker, maar in de worst zelf vond ik de smaak verpestenquote:Op zondag 23 november 2014 07:30 schreef AMAR420 het volgende:
vreemd. ik smeer soms een chili mengseltje op mijn broodjes braadworst. echt wel heel lekker.
duur?quote:Op zondag 23 november 2014 09:03 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Lindchen in Uedem, gemaakt van blije varkens (pfalzdorfer landschwein)
klinkt goed, welke kies je meestal?quote:Op zondag 23 november 2014 16:42 schreef z80 het volgende:
[..]
de beste? geen idee. de edeka heeft wel goede braadworsten. fijn, grof en chili.
even opletten wanneer deze in de aanbieding zijn. in de aanbieding zijn ze meestal 3,33 ¤ de kilo
rode hete pepers fijnstampen en dan wat knoflook en zout erbijquote:Op zondag 23 november 2014 21:47 schreef marcel.nl het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook lekker, maar in de worst zelf vond ik de smaak verpesten
Nee, heel betaalbaar, prijsniveau aldi/lidl of zelfs goedkoper. Is een boerenmarkt, eigenaar verbouwt zelf of koopt in de omgeving in. Deze varkens zijn niet biologisch, maar hebben wel vrije uitloop, en zijn van een oud ras wat minder snel groeit. Erg lekkere braadworstquote:
Ik zit nu al te watertanden..grrquote:Op zondag 23 november 2014 23:23 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nee, heel betaalbaar, prijsniveau aldi/lidl of zelfs goedkoper. Is een boerenmarkt, eigenaar verbouwt zelf of koopt in de omgeving in. Deze varkens zijn niet biologisch, maar hebben wel vrije uitloop, en zijn van een oud ras wat minder snel groeit. Erg lekkere braadworst
je hebt toch al een ah bonuskaart?quote:Op zondag 23 november 2014 23:50 schreef Zelfscanner het volgende:
Iemand nog leuke producten uit het kerstassortiment in DE?
Winkels als Kaufland hebben nu opeens dubbel zoveel aanbiedingen zie ik.
Het is voor aanstaande zaterdag
quote:Op maandag 24 november 2014 00:33 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
je hebt toch al een ah bonuskaart?
Ik neem iedere week een pak speculaas mee voor ¤ 0,90 voor 600 gram, maar voor de rest zal ik niet 1,2,3 weten wat nou zo interessant is al is gluwijn wel lekker natuurlijk.quote:Op zondag 23 november 2014 23:50 schreef Zelfscanner het volgende:
hoe laat ben je in Kleve? en kom je een bakkie doen?quote:Op zondag 23 november 2014 23:50 schreef Zelfscanner het volgende:
Lebkuchen.quote:Op zondag 23 november 2014 23:50 schreef Zelfscanner het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |