Zodat we steeds meer een eckte zolderkamerautist worden en nooit meer op de klimrekjes hangen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 19:09 schreef Paxcon het volgende:
Waarom zou iedereen moeten kunnen programmeren
gewoonquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 19:09 schreef Paxcon het volgende:
Waarom zou iedereen moeten kunnen programmeren
Inderdaadquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 19:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zodat we steeds meer een eckte zolderkamerautist worden en nooit meer op de klimrekjes hangen.
Dat noemen ze ook wel PHP programmeren.quote:
..quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 19:14 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Daar wil Matthijs het niet meer over hebben.
Daar heeft Alexander Klöpping een monopolie op.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 19:15 schreef danos het volgende:
Laat dan goddomme een tool zien waar iets gebeurt als je op een knop drukt, of een app.
Met batches ponskaarten ...quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 19:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vroeger toen moest je pas echt programmeren
Je moest je vooral bezig houden met allerhande stompzinnige details.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 19:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vroeger toen moest je pas echt programmeren
Vieze hackerquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 19:17 schreef Breekfast het volgende:
Ik kan zonder op het afbeeldingsicoon in de optiebalk te klikken hier op Fok al een afbeelding in mijn bericht zetten met codes
Irritant idd, Arjenquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 19:18 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
Ik vind dat zo storend dat iemand een serieuze oproep voor het land heeft en dat probeert te onderbouwen en dat Mathijs met zijn 'oh wat ingewikkeld' gestuntel en daarbij de verkeerde ondersteunende beelden van de redactie het item weer lollig / belachelijk maakt.
Assemblyquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 19:14 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ladder dat is pas echt programmeren
Dit is ieder "lastig" onderwerp wat ook maar iets met wetenschap te maken heeft op de Nederlandse televisie samengevat. Klopping als posterboy voor alles wat met het web en computers te maken heeft helpt ook niet echt.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 19:18 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
Ik vind dat zo storend dat iemand een serieuze oproep voor het land heeft en dat probeert te onderbouwen en dat Mathijs met zijn 'oh wat ingewikkeld' gestuntel en daarbij de verkeerde ondersteunende beelden van de redactie het item weer lollig / belachelijk maakt.
Als ze thuis komt is het slot veranderd.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 19:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die gooit met de pollepel naar de beeldbuis.
Leuke postquote:
Waarom?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 19:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
De vogelrok is echt een kutachtbaan
Ze blazen alleen maar wind vol in je mik.quote:
Eens, het is een redelijk geflopte achtbaanquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 19:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze blazen alleen maar wind vol in je mik.
vieze humberto haterquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 19:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgende TT: Gramulanion houdt van de Vogelrok
ook wel gebekt, getongdquote:
Net als jouw posts.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 19:39 schreef Gramulanion het volgende:
Die experimenten gaan 9 van de 10 keer helemaal nergens over.
oh bra pow pow powquote:
Heel doorzichtig dit dan, als dwdd live is tenminste.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 19:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Het was ook nog licht toen ie zogenaamd aan kwam lopen..
Ik niet.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 19:47 schreef GGMM het volgende:
HAHAHAHAHAHHAHAA IK DACHT DAT HIJ HET OVER ZWARTE PIET HAD !!!!
!!!1!1!!quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 19:47 schreef GGMM het volgende:
HAHAHAHAHAHHAHAA IK DACHT DAT HIJ HET OVER ZWARTE PIET HAD !!!!
Dit ja. Die grap van wietpiet had iemand al gemaakt op internet...quote:
Ze hebben allebei goede en minder goede avonden. Pieter was iets braver, maar die Peter vind ik een beetje simpel af en toe.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 19:57 schreef schoolstudent het volgende:
Overigens; mensen die Pieter beter vinden.
quote:Blues zoals de blues bedoeld is: vuig, hard en vies. Precies zo spelen de heren van The Dynamite Blues Band. Pas opgericht in february 2013, maar nu al stevig aan de weg timmerend in het Europese clubcircuit. Dus oorbeschermers op en gaan! Lekker hard!
quote:Muziek: The Dynamite Blues Band - 20-10-2014[/b]
Blues zoals de blues bedoeld is: vuig, hard en vies. Precies zo spelen de heren van The Dynamite Blues Band. Pas opgericht in february 2013, maar nu al stevig aan de weg timmerend in het Europese clubcircuit. Dus oorbeschermers op en gaan! Lekker hard!
Zag het al, vind ik wel iets leuker dan met het mes op tafel.quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:04 schreef Ajacied422 het volgende:
En voor de vaste aanhang: Per Seconde Wijzer keert vanavond terug, na DWDD zappen naar NPO2.
[ afbeelding ]
En het journaal missen zeker?quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:04 schreef Ajacied422 het volgende:
En voor de vaste aanhang: Per Seconde Wijzer keert vanavond terug, na DWDD zappen naar NPO2.
[ afbeelding ]
Ja, voor Per Seconde Wijzer. Het journaal zie ik juist liever wel live.quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Uitzending Gemist, heerlijk tooltje. Vind je ook niet?
wel weer met baas Kees Driehuis?quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Op zichzelf gestaan?quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:01 schreef Specularium het volgende:
Patrick Lodiers had stront onder zijn schoenen.
Nasi?quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
De restjes van gisteren zijn opgewarmd, ik zit er klaar voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |