Zodat we steeds meer een eckte zolderkamerautist worden en nooit meer op de klimrekjes hangen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 19:09 schreef Paxcon het volgende:
Waarom zou iedereen moeten kunnen programmeren
gewoonquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 19:09 schreef Paxcon het volgende:
Waarom zou iedereen moeten kunnen programmeren
Inderdaadquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 19:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zodat we steeds meer een eckte zolderkamerautist worden en nooit meer op de klimrekjes hangen.
Dat noemen ze ook wel PHP programmeren.quote:
..quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 19:14 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Daar wil Matthijs het niet meer over hebben.
Daar heeft Alexander Klöpping een monopolie op.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 19:15 schreef danos het volgende:
Laat dan goddomme een tool zien waar iets gebeurt als je op een knop drukt, of een app.
Met batches ponskaarten ...quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 19:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vroeger toen moest je pas echt programmeren
Je moest je vooral bezig houden met allerhande stompzinnige details.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 19:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vroeger toen moest je pas echt programmeren
Vieze hackerquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 19:17 schreef Breekfast het volgende:
Ik kan zonder op het afbeeldingsicoon in de optiebalk te klikken hier op Fok al een afbeelding in mijn bericht zetten met codes
Irritant idd, Arjenquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 19:18 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
Ik vind dat zo storend dat iemand een serieuze oproep voor het land heeft en dat probeert te onderbouwen en dat Mathijs met zijn 'oh wat ingewikkeld' gestuntel en daarbij de verkeerde ondersteunende beelden van de redactie het item weer lollig / belachelijk maakt.
Assemblyquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 19:14 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ladder dat is pas echt programmeren
Dit is ieder "lastig" onderwerp wat ook maar iets met wetenschap te maken heeft op de Nederlandse televisie samengevat. Klopping als posterboy voor alles wat met het web en computers te maken heeft helpt ook niet echt.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 19:18 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
Ik vind dat zo storend dat iemand een serieuze oproep voor het land heeft en dat probeert te onderbouwen en dat Mathijs met zijn 'oh wat ingewikkeld' gestuntel en daarbij de verkeerde ondersteunende beelden van de redactie het item weer lollig / belachelijk maakt.
Als ze thuis komt is het slot veranderd.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 19:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die gooit met de pollepel naar de beeldbuis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |