abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146139951
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 03:26 schreef Inspireme het volgende:
Nederland is niet overvol. :') Als ik door Nederland reis met bijv de trein dan zie ik zoveel lege weilanden.
In Nederland kan er 485 miljoen mensen wonen.
Ah ja, lekker "argument". Vol is meer dan alleen volbouwen. Bovendien is elk vierkante millimetertje gebruikt.

Het op 2 na dichtstbevolkte serieuze land ter wereld, 3 als je Taiwan meetelt.

En sommige sadisten willen het nog voller hebben. Mag ik vragen: WAAROM??
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_146139953
Het gaat er niet om dat we het voller zouden willen hebben. Het gaat om de vrijheid waar jij het altijd over hebt: waarom zou je iemand anders ontzeggen om kinderen te krijgen?
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_146139957
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 03:35 schreef Lyrebird het volgende:
Het gaat er niet om dat we het voller zouden willen hebben. Het gaat om de vrijheid waar jij het altijd over hebt: waarom zou je iemand anders ontzeggen om kinderen te krijgen?
Dat weerspreek ik toch ook niet? Ik ontzeg toch niemand dat recht?

Een goeie watersnood, tsunami of meteorietinslag zou de Aarde echter een hoop goeds doen. O+
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_146140170
Heb je de puinhopen in het noorden van Japan gezien na de laatste tsunami?
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
  vrijdag 31 oktober 2014 @ 06:50:51 #280
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_146140177
quote:
15s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 03:11 schreef El_Matador het volgende:
Nederland is overvol en vooral; krap.
De wereld is ook te vol.

Beter sterft er 2 miljard af. Ebola of welke andere natuurlijke oorzaak is welkomer dan oorlog en massamoord.
Geef het goede voorbeeld zou ik zeggen
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_146140349
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 03:30 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ah ja, lekker "argument". Vol is meer dan alleen volbouwen. Bovendien is elk vierkante millimetertje gebruikt.

Het op 2 na dichtstbevolkte serieuze land ter wereld, 3 als je Taiwan meetelt.

En sommige sadisten willen het nog voller hebben. Mag ik vragen: WAAROM??
Is er iemand die honger leidt in Nederland? Het is niet dat er direct te weinig is van alles. Het is de manier hoe ermee om wordt gesprongen.
  vrijdag 31 oktober 2014 @ 08:47:53 #282
262 Re
Kiss & Swallow
pi_146141354
wat een nonsense discussie :')
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 31 oktober 2014 @ 09:03:17 #283
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_146141629
quote:
3s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 08:47 schreef Re het volgende:
wat een nonsense discussie :')
Irritant vooral ook.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_146141810
Kunnen we het gewoon over ebola hebben hier en alle BNW types naar hun eigen ebola topic laten verhuizen? Dan kunnen mensen die iets serieus te melden hebben hier verder discussiëren.
  vrijdag 31 oktober 2014 @ 10:16:03 #285
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_146143361
quote:
Scale of Ebola epidemic in Guinea forces WFP into uncharted territory

Elisabeth Faure, WFP’s Guinea director, said the scale of the epidemic was forcing the organisation to operate far beyond its core emergency mission of getting $25m (£15.5m) of food to at least 353,000 people.

Despite reports that the number of cases in Liberia has begun to fall, Faure said things in Guinea were going in the opposite direction, with the “robust epidemic” showing no sign of subsiding.

“We’ve seen several waves, with the number of cases increasing and then declining and increasing and declining again,” she said. “But we’re now in a kind of third peak – by far the highest peak – with the highest number of cases since the epidemic started in Guinea.”

Faure said the wave pattern underlined the need to guard against complacency, adding that the disease was now starting to appear in previously unaffected areas of Guinea.
Volledig artikel: http://www.theguardian.co(...)-uncharted-territory
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 31 oktober 2014 @ 10:19:36 #286
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_146143433
quote:
Men had toch nog nergens gezegd dat het aantal cases in Liberia aan het dalen was? Ik dacht dat alleen de stijging minder werd.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  vrijdag 31 oktober 2014 @ 10:32:55 #287
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_146143815
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 10:19 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Men had toch nog nergens gezegd dat het aantal cases in Liberia aan het dalen was? Ik dacht dat alleen de stijging minder werd.
De afgelopen dagen komen langzaam aan berichten naar buiten over een daling van het aantal cases in Liberia, echter laten hulporganisatie ter plekke al meteen weten daar niet in te geloven.

Voorbeeldje: In Liberia, a Good or Very Bad Sign: Empty Hospital Beds

Maar in dat artikel staat dan ook weer dit:
quote:
Anna Halford, a field coordinator for Doctors Without Borders, said the charity had a broad network of community members who promoted Ebola awareness in and around the capital.

“Not a single one of the supervisors believes there is a significant drop in cases,” she said.

Families may keep sick relatives at home for many reasons, including rumors of mistreatment inside Ebola units and fears of quarantine and stigma, Ms. Halford said. Beyond that, “It is a disease that comes in waves because of the variability of the incubation period and because of the mobility of people.”
Ook hier wordt weer gesproken over "a disease that comes in waves". Misschien kan je op Liberia wel hetzelfde toepassen als wat de WFP Guinea directeur vertelde:
quote:
“We’ve seen several waves, with the number of cases increasing and then declining and increasing and declining again.”.
Uit de laatste UNMEER situation report:
quote:
The World Health Organization said Wednesday that the spread of EVD may be slowing in Liberia. WHO Assistant Executive Director Dr. Bruce Aylward said that there had been a drop in the number of burials in Liberia and no increases in laboratory-confirmed cases. He cautioned that it was premature to draw conclusions, but appeared to be optimistic that the global effort to combat the outbreak was making headway.
bron: http://reliefweb.int/site(...)rt-Ebola-30Oct14.pdf (pdf)
  vrijdag 31 oktober 2014 @ 11:04:33 #288
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_146144742
quote:
MSF warns Liberia Ebola 'progress' could be illusory

Global aid agency Doctors Without Borders urged caution Thursday over claims of a slowdown in infections in Ebola-hit Liberia, saying the apparent drop could be due to poor management of the sick.

The warning follows an announcement by the World Health Organization (WHO) that data from a range of sources including funeral directors and treatment centres indicated lower admission rates and burials.

But the medical charity, known by its French initials MSF, warned that "mandatory cremation of dead bodies and a poor ambulance and referral system could also be reasons for this decrease in admissions".

"It is too soon to draw conclusions on the reduction of Ebola cases in Monrovia," Fasil Tezera, MSF head of mission in Liberia, said in a statement.

"The present epidemic is unpredictable: we have seen a lull in cases in one area only to see the numbers spike again later," Faisal added.

WHO assistant director-general Bruce Aylward told reporters in Geneva on Wednesday that while labs were also seeing a "plateauing or slight decline" in the number of confirmed cases, the crisis was far from over.

He added that he was "terrified that the information will be misinterpreted and that people will begin to think Ebola is under control".
https://uk.news.yahoo.com(...)usory-133146970.html
  vrijdag 31 oktober 2014 @ 11:28:55 #289
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_146145467
quote:
Russia warns citizens not to travel abroad because of Ebola

Fears about the spread of Ebola have driven many countries to restrict incoming travelers from abroad. In Russia, those same fears are being given as an official reason why Russians shouldn't leave home.

The head of Russia’s main health watchdog agency recommended Thursday that Russians should forego vacations and other travel over the winter holidays so as not to expose themselves to infection during the global Ebola crisis.

“These holidays would be better spent in Russia,” said Anna Popova, head of the agency. “Given the unstable situation in the world for infectious diseases, it is recommended to reduce all possible travel and vacation abroad.”
http://www.washingtonpost(...)ad-because-of-ebola/

LOL, Rusland. Je kan ook gewoon zeggen dat je economie naar de klote is en dat je liever ziet dat de Russen hun geld in eigen land uitgeven ipv in het buitenland.
pi_146155812
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 10:32 schreef YazooW het volgende:

[..]

De afgelopen dagen komen langzaam aan berichten naar buiten over een daling van het aantal cases in Liberia, echter laten hulporganisatie ter plekke al meteen weten daar niet in te geloven.

Voorbeeldje: In Liberia, a Good or Very Bad Sign: Empty Hospital Beds

Maar in dat artikel staat dan ook weer dit:

[..]

Ook hier wordt weer gesproken over "a disease that comes in waves". Misschien kan je op Liberia wel hetzelfde toepassen als wat de WFP Guinea directeur vertelde:

[..]

Uit de laatste UNMEER situation report:

[..]

bron: http://reliefweb.int/site(...)rt-Ebola-30Oct14.pdf (pdf)
Aan de andere kant zijn er ook hulpverleners die zeggen dat het echt minder wordt. Mogelijk wordt het op de ene plek wat minder en vlamt hij in andere delen van Liberia juist op.
pi_146160166
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 16:32 schreef oxylus11 het volgende:

[..]

Aan de andere kant zijn er ook hulpverleners die zeggen dat het echt minder wordt. Mogelijk wordt het op de ene plek wat minder en vlamt hij in andere delen van Liberia juist op.
De besmettingen in Liberia gebeuren voor 90% in en om de hoofdstad, Monrovia.
De overheid geeft bijna iedere dag een situation report uit, hier kun je de verdeling goed zien.
sitrep 163 . Dit is op dit moment de laatste. Overigens kun je ook gelijk zien hoe incompleet die gegevens zijn.
Some weasel took the cork out of my lunch...
  vrijdag 31 oktober 2014 @ 18:40:54 #292
45206 Pietverdriet
pi_146160211
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 18:39 schreef Adfundum het volgende:

[..]

De besmettingen in Liberia gebeuren voor 90% in en om de hoofdstad, Monrovia.
De overheid geeft bijna iedere dag een situation report uit, hier kun je de verdeling goed zien.
sitrep 163 . Dit is op dit moment de laatste.
Hmm, vrees dat 90% van de registratie in en om de hoofdstad plaatsvind...
pi_146160268
Je quote me net te vroeg Piet, ik had er nog een zinnetje achter geplakt.
Some weasel took the cork out of my lunch...
  maandag 3 november 2014 @ 13:54:33 #294
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_146252117
http://www.nu.nl/buitenla(...)aven-in-brussel.html

Leuk, dat ze in Sierra Leone mensen die duidelijk ziek zijn toch op een vliegtuig laten stappen! :')
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_146252560
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 00:22 schreef Digi2 het volgende:
Ziet eruit als een exponentiele curve. Vanwege underreporting zal die grafiek in werkelijkheid nog stijler zijn. Ik verwacht voor eind november het 1ste ebolageval in België.

[ afbeelding ]
Mogelijk-ebolageval-geland-luchthaven-in-brussel

Nog even afwachting of het vals alarm is of dat het wel degelijk om ebola gaat. Ben ook benieuwd hoe het personeel op de belgische luchthavens erop reageert. Zij werden mijnsinziens met een kluitje in het riet gestuurd. Met een al zieke kotsende passagier zal hun vertrouwen er niet groter op worden.
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
pi_146256497
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 14:07 schreef Digi2 het volgende:

[..]

Mogelijk-ebolageval-geland-luchthaven-in-brussel

Nog even afwachting of het vals alarm is of dat het wel degelijk om ebola gaat. Ben ook benieuwd hoe het personeel op de belgische luchthavens erop reageert. Zij werden mijnsinziens met een kluitje in het riet gestuurd. Met een al zieke kotsende passagier zal hun vertrouwen er niet groter op worden.
Het is natuurlijk afwachten naar het resultaat van de test, maar volgens de standaard had de patiënt géén koorts. En er zijn waarschijnlijk honderden redenen waarom iemand moet kotsen zonder koorts te onwikkelen. Hopelijk is het gewoon een voedselvergiftiging of zo. Aangezien alle screeningsprocedures zich vooral richten op het hebben van koorts of niet, is het dan ook niet vreemd dat deze persoon op het vliegtuig is geraakt. Als het vals alarm is, zal het denk ik wel nog meevallen qua reacties

Als het wel ebola is, hebben we natuurlijk wel een probleem. Want dat betekent dat er dan al zeer zieke en besmettelijke ebolapatiënten op een vliegtuig kunnen geraken zonder koord te ontwikkelen.

http://www.standaard.be/cnt/dmf20141103_01355528
pi_146256711
Subtiele titel ook. Mogelijk ebolageval. Mens wordt gewoon weggezet als een ebolageval :D
Zonder wrijving geen glans
pi_146257286
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 15:56 schreef neantog het volgende:

[..]

Het is natuurlijk afwachten naar het resultaat van de test, maar volgens de standaard had de patiënt géén koorts.
In 12.9% van de Ebolagevallen was geen koorts vastgesteld.
  maandag 3 november 2014 @ 17:05:47 #299
85618 No-P
Dosis sola venenum facit
pi_146259547
Sei wachsam,
Fall nicht auf sie rein! Paß auf, daß du deine Freiheit nutzt,
Die Freiheit nutzt sich ab, wenn du sie nicht nutzt!
  maandag 3 november 2014 @ 17:17:51 #300
45206 Pietverdriet
pi_146259997

En we gaan weer sneller stijgen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')