Assistje?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 11:17 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ons team heeft pas 1x gescoord in drie wedstrijden. En dat was ik niet.
Voor welk team speel je?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 11:17 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ons team heeft pas 1x gescoord in drie wedstrijden. En dat was ik niet.
Hoiquote:
Dat welquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 11:39 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hoi
Een inworp die bij een speler van de eigen partij kwam?
quote:
Marc Netto vindt mij te oud. Dan maar vlammen in de 8ste klasse.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 11:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Niet te geloven dat Ajax je nog niet gestrikt heeft
Dank je!quote:
Linkje?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 11:42 schreef napoleonfour het volgende:
Die KrolIk denk dat er een paar mensen bij de Telegraaf toch een schijthekel hebben aan die gast
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 11:46 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)t_Krol_dieper__.html
Het zijn niet bepaald de Vrienden van de Gaykrant inderdaad.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 11:42 schreef napoleonfour het volgende:
Die KrolIk denk dat er een paar mensen bij de Telegraaf toch een schijthekel hebben aan die gast
had niet anders verwacht van iemand in zijn leeftijdsklasse.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 11:53 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Ik zag hem gisteren bij Pauw. Volgens mij heeft hij er gewoon een grote puinhoop van gemaakt. Ik denk niet dat 50plus hem nog een keer wegstuurt, zonder hem halen ze helemaal geen stemmen meer.
De Telegraaf is lezers kwijt geraakt aan de gaykrant. Dus dat is logisch.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 11:42 schreef napoleonfour het volgende:
moet zeggen dat het tabloid formaat best wel lekkerder leest. Voorpagina is gelijk wat minder "schreeuw".quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 11:56 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
De Telegraaf is lezers kwijt geraakt aan de gaykrant. Dus dat is logisch.
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 12:22 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
moet zeggen dat het tabloid formaat best wel lekkerder leest. Voorpagina is gelijk wat minder "schreeuw".
Is dan optisch bedrog aangezien de grootte van de koppen hetzelfde is gebleven.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 12:22 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
moet zeggen dat het tabloid formaat best wel lekkerder leest. Voorpagina is gelijk wat minder "schreeuw".
is dat sjuul paradijs?!?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 12:27 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet alleen de krant is in de loop van de jaren kleiner geworden.
Sommige mensen kunnen beter dik zijn. Hij ziet er mager uit als een psychopatische seriemoordenaar.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 12:27 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet alleen de krant is in de loop van de jaren kleiner geworden.
wat da fakquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 12:29 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ja
[ afbeelding ]
75KG minder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |