De OP daarentegen vind ik erg goed. GGMM komt nooit meer sinds deze OP er is.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 17:37 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik had hier denk een andere TT gekozen.
Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat jij van gore wijven houdt.quote:
Goedquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 17:40 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hoe is het met mijn favoriete VBL mod wiens username begint met een G?
Diezelfde bron beweert dat darten een sport is, dus zo betrouwbaar is die niet.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 17:40 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat jij van gore wijven houdt.
JanCees kwam als eerste met het nieuws en die houdt niet van darten.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 17:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
GoedWeekend dit dat.
[..]
Diezelfde bron beweert dat darten een sport is, dus zo betrouwbaar is die niet.
quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 17:42 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
JanCees kwam als eerste met het nieuws en die houdt niet van darten.
Dit heb jij goed gezien, GGMM. Je verdient een Hello Kitty sticker voor je fantastische inzet.quote:
Goed excuus. Ik geloof je. Je lult je er prima onderuit. Echt.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 17:45 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik heb niet gezegd dat hij het als eerste gepost had.
Daar ben ik blij om.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 17:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit heb jij goed gezien, GGMM. Je verdient een Hello Kitty sticker voor je fantastische inzet.
Slechts in de Jupiler League. Je kan ervoor kiezen om Voetbal International te kijken. Mocht je geen fan zijn van Valentijn Driessen is een leuke serie een alternatief.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 17:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar ben ik blij om.
Wordt er nog gevoetbald vanavond?
Ik ben een oprechte man zoals je weet.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 17:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goed excuus. Ik geloof je. Je lult je er prima onderuit. Echt.
[..]
Daar ben ik blij om.
Wordt er nog gevoetbald vanavond?
Niet zo neerbuigend over de kraamkamer van het Nederlands voetbal.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 17:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Slechts in de Jupiler League. Je kan ervoor kiezen om Voetbal International te kijken. Mocht je geen fan zijn van Valentijn Driessen is een leuke serie een alternatief.
Hm, nee. Dan ga ik voor VIquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 17:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Slechts in de Jupiler League. Je kan ervoor kiezen om Voetbal International te kijken. Mocht je geen fan zijn van Valentijn Driessen is een leuke serie een alternatief.
GGMM is een goor wijfquote:
quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 17:48 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Niet zo neerbuigend over de kraamkamer van het Nederlands voetbal.
Volendam - Almere vanavond. De derby van het Markermeer.
Simpel 1tje. Volendam komt op stoom en Almere heeft sinds haar goede start tegen MVV (5-0 winst) bar weinig gepresteerd. JanCees kan het weekend met een goed gevoel beginnen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 17:48 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Niet zo neerbuigend over de kraamkamer van het Nederlands voetbal.
Volendam - Almere vanavond. De derby van het Markermeer.
Nee ben veel te druk met schoolquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 18:08 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ga je? Die hooligans van Almere zijn wel een stel boefjes.
Kroatië slachtte me af op de counter, jammer.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 18:10 schreef opperkleurder het volgende:
Ik ga voor het eerst in tijden FM 2014 spelen. In navolging van Stijn kies ik voor het bondscoachschap van Nederland.
El Ghazi 42Kquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 18:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kroatië slachtte me af op de counter, jammer.
Ondertussen op het kantoor van Marc Netto.
[ afbeelding ]
El-Ghazi voor 42K weg en Ligeon voor 11 miljoenquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 18:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kroatië slachtte me af op de counter, jammer.
Ondertussen op het kantoor van Marc Netto.
[ afbeelding ]
Alsof El Ghazi zo'n wonderspeler is op FM2014.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 18:12 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
El-Ghazi voor 42K weg en Ligeon voor 11 miljoen
Ik ga wel weer kijken.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 18:14 schreef Ajacied422 het volgende:
TV-Tip.
Vanavond Pauw met Henk Krol en Jan Nagel
De advocaat van Stichting Vrienden van de Gaykrant, Oscar Hammerstein, heeft beslag laten leggen op de twee huizen van Henk Krol. Krol zou subsidiegeld niet op de goede manier hebben besteed. Vanavond in Pauw reageert Krol samen met mede oprichter van 50plus Jan Nagel op de beschuldigingen in de media.
Mijn God dat ik dit ga missenquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 18:14 schreef Ajacied422 het volgende:
TV-Tip.
De advocaat van Stichting Vrienden van de Gaykrant, Oscar Hammerstein, heeft beslag laten leggen op de twee huizen van Henk Krol. Krol zou subsidiegeld niet op de goede manier hebben besteed. Vanavond in Pauw reageert Krol samen met mede oprichter van 50plus Jan Nagel op de beschuldigingen in de media.
ALSOF JIJ MAAR OOIT ZOU KIJKENquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 18:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mijn God dat ik dit ga missen
Je hoeft niet zo te schreeuwen. En ja hij zou kijken, Knut volgt altijd mijn tips op. Nog lekker gegeten Knut?quote:
Dinsdag kom je toch terug? Grote hannibal.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 18:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Misschien als ze ooit een speciale thema uitzending over Japan maken
Zondag alquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 18:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dinsdag kom je toch terug? Grote hannibal.
zolang roda maar wint, ben ik een gelukkig mensquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 18:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Simpel 1tje. Volendam komt op stoom en Almere heeft sinds haar goede start tegen MVV (5-0 winst) bar weinig gepresteerd. JanCees kan het weekend met een goed gevoel beginnen.
Hannibal was helemaal niet Aziatisch :$quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 18:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dinsdag kom je toch terug? Grote hannibal.
Een Afrikaan met ebolaquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 18:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hannibal was helemaal niet Aziatisch :$
Dit is wat 14-jarigen tegenwoordig als 'tv-tip' bestempelen?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 18:14 schreef Ajacied422 het volgende:
TV-Tip.
Na Alexander toch wel de beste generaal.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 18:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij kwam serieus wel uit Noord-Afrika overigens.
Napoleon was ook wel echt sterk en vernieuwend. Zelfs toen hij zwaar in onder tal was.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 19:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Na Alexander toch wel de beste generaal.
Maakte een grote fout hoe hij om is gegaan met zijn tocht naar Rusland, verder wel een grote ja en een geniale tacticus.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 19:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Napoleon was ook wel echt sterk en vernieuwend. Zelfs toen hij zwaar in onder tal was.
Napoleon heeft wel meer gedaan voor het de mensheid. Waaronder de Code Napoléon, het begin van ons civiel rechtelijk stelsel. Het stelsel wat in vele landen nog steeds in grote lijnen wordt gebruikt.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 19:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Napoleon was ook wel echt sterk en vernieuwend. Zelfs toen hij zwaar in onder tal was.
Dat weet ik. Overigens was Lodewijk ook enkel goed voor Nederland. Iets te goed zelfs waardoor hij weer spoedig moest vertrekken.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 19:10 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Napoleon heeft wel meer gedaan voor het de mensheid. Waaronder de Code Napoléon, het begin van ons civiel rechtelijk stelsel. Het stelsel wat in vele landen nog steeds in grote lijnen wordt gebruikt.
Wist je trouwens dat er geruchten gaan dat Willem 3 geen kinderen kon krijgen en dat prins pils dus he-le-maal geen recht heeft op de troon?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 19:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat weet ik. Overigens was Lodewijk ook enkel goed voor Nederland. Iets te goed zelfs waardoor hij weer spoedig moest vertrekken.
Ja, gelukkig vond ik iemand anders bereid een waxinelichthouder te gooien.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 19:13 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Wist je trouwens dat er geruchten gaan dat Willem 3 geen kinderen kon krijgen en dat prins pils dus he-le-maal geen recht heeft op de troon?
Pas was er een documentaire op met albino negers in Tanzania. Toen ik die had gezien wist ik dat mijn leven compleet was.quote:
Schijnt dat de ware blauw bloedmensen uit Frankrijk koning pils dan ook niet erkennen als een vorst.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 19:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja, gelukkig vond ik iemand anders bereid een waxinelichthouder te gooien.
Ik was een keer op vakantie in Tanzania.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 19:15 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Pas was er een documentaire op met albino negers in Tanzania. Toen ik die had gezien wist ik dat mijn leven compleet was.
Dat wist ik dan weer nietquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 19:15 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Schijnt dat de ware blauw bloedmensen uit Frankrijk koning pils dan ook niet erkennen als een vorst.
Dat is pas na het volledig zien van dit filmpje:quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 19:15 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Pas was er een documentaire op met albino negers in Tanzania. Toen ik die had gezien wist ik dat mijn leven compleet was.
Je hebt geluk dat je geen Albino bent.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 19:16 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ik was een keer op vakantie in Tanzania.
Dag 3 vergeet ik nooit meer, ik werd verkracht in de anus.
Die andere dagen ben je inmiddels wel vergeten? Trouwens is het volgens mij niet echt verkrachten wanneer je jezelf aanbiedt.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 19:16 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ik was een keer op vakantie in Tanzania.
Dag 3 vergeet ik nooit meer, ik werd verkracht in de anus.
minder aanslagen ja.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |