En Vicky, hoe bevalt haar kamer?
Hier zijn we iets verder, t wil allemaal niet zo vlot vanwege november/december drukte máár t begint te komen.
Ik heb nog steeds niet mijn sticker binnen van aliexpress voor boven de commode, Ik heb deze in september besteld en ben het nu echt spuugzat.. Heb 2 weken terug op Ebay ook nog een sticker besteld en die kreeg ik gisteren binnen..
![KAwxPaO.jpg]()
Oude babykamer is ook eindelijk opgehaald, was nog een heel drama, we hadden zaterdags afgesproken dus ik alles uit elkaar gehaald want dit moest voor het vervoer en de nieuwe commode in elkaar gezet, was chaos en weinig ruimte in de kamer maar gelukkig maar 1,5 dag.Ik vroeg nog hoe laat wil je hem komen halen, maakte niet uit want ze hadden de hele zaterdag nog vrij. Zegt ze ineens een avond van te voren af en of ze hem de week daarop kan halen want ze had toch een afspraak

Heb toen gezegd dat ze hem kon halen die dag om het afgesproken tijdstip of hij zou naar een ander gaan.. gelukkig werd ie toen toch opgehaald.. zijn kamertje toen:
![TPrSQdu.jpg]()
Inmiddels hangen er nu ook plankjes aan de muur én de groene gordijnen (wil eigenlijk alleen nog witte stang hebben voor zijn gordijn)
Ik moet nog lime groene lijstjes hebben, liefst zo'n collagelijst maar dit is echt een drama
Verder nog lianen, aapies en andere jungledieren voor aan de lianen en dus een sticker om die commode heen.
![V5izsJu.jpg]()
Ondertussen ben ik ook met mijn eigen slaapkamer bezig maar het begint nu op te schieten bij beide.. Vrijdag even radiator buizen afmaken, moet nog 1 laag wit overheen.