Iedereen heeft het over de kamer.. Maar die vloer!! Wat ontzettend geniaal met die wegen daarop!quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:05 schreef Poppedein het volgende:
Ik ben zo blij met J zn fijne nieuwe grote jongenskamer <3
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ze vind het gaaaaaaf...quote:Op woensdag 19 november 2014 19:47 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
Wat ontzettend gaaf!Wat vindt ze er zelf van?
p.s. de kast is nog steeds roze.
ben ook heel benieuwd hoe dat gaat verlopen.. of ze nu meer op haar eigen kamer gaat zijn.quote:Op donderdag 20 november 2014 10:09 schreef pinquit het volgende:
Wow Vicks, wat een supergaaf kamertje zo met die vide!! Geweldig om lekker weg te kruipen. Ik had dit echt zo gaaf gevonden vroeger
dit bed is nog te doen. Ik kan op mijn knieen zitten.quote:Op donderdag 20 november 2014 11:41 schreef Stormqueen het volgende:
Supertof geworden vicky! Ik heb alleen medelijden met degene die het bed moet verschonen
zo'n 3.15quote:Op donderdag 20 november 2014 13:41 schreef Nijna het volgende:
Wat gaaf Vicky, hoe hoog zijn jullie plafonds? Super dat dat kan!
Dat kan je met muurankers en balken opbouwenquote:Op donderdag 20 november 2014 13:58 schreef Mineola het volgende:
Heel leuk gedaan Vicky! Dat vindt ze vast fantastisch!
Nieuwsgierig: hoe zit dat nou vast aan de muur? En hoe is die draagconstructie gedaan? Want zo te zien moet het behoorlijk wat gewicht dragen, met die kast erbij.
quote:Op donderdag 20 november 2014 13:58 schreef Mineola het volgende:
Heel leuk gedaan Vicky! Dat vindt ze vast fantastisch!
Nieuwsgierig: hoe zit dat nou vast aan de muur? En hoe is die draagconstructie gedaan? Want zo te zien moet het behoorlijk wat gewicht dragen, met die kast erbij.
Is met de hand gemaakt door steigermeubel brabant. Super service trouwensquote:Op donderdag 20 november 2014 11:03 schreef Keshet het volgende:
[..]
Ik ben verliefd op het nieuwe bedje!Waar komt die vandaan?
http://www.babyhuiscasita(...)ent=discardeddefault zoiets?quote:Op zaterdag 22 november 2014 17:47 schreef UnicornFarts het volgende:
Mocht iemand nog een leuke jungle lamp hebben gezien of tips waar te kijken ik hoor het graag![]()
Liever iets speelser, nu heeft ie dus dit:quote:Op zaterdag 22 november 2014 17:52 schreef DJMO het volgende:
[..]
http://www.babyhuiscasita(...)ent=discardeddefault zoiets?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |