SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar hier is dan ook de linkerkant!. Nog steeds niet hélemaal af (er komt nog een tak onder de wolkenplank), maar als ik daar op moet gaan zitten wachten...
.
]
Ik heb de proefdruk van het geboortekaartje weggepoetst.Still a little bit of your face I haven't kissed.
Zo'n mooi kamertje mag natuurlijk altijd in de herhalingquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 16:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
Lekker handig weer, een paar posts voor het einde.. Ik gooi 'm gewoon even in de herhaling hoor.
.
.....
Ik heb de proefdruk van het geboortekaartje weggepoetst.
Bedoel je deze? http://www.grasonderjevoeten.nl/quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:12 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik zag hier laatst een toffe link, naar een webshop met allerlei toffe spulletjes, maar nu ben ik hem wkijt. En ik zag daar zo'n leuke vlaggetjesslinger voor mijn zoon. Iemand een idee waar dat geweest kan zijn? Het was een beetje vintage kwa sferen...
Dat vosje heb ik vaker gespot, zo cutequote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:34 schreef L-E het volgende:
Die dino-lamp!
DAD, superfijne sfeer in dat kamertje, vond ik van de andere helft ook al
In Denemarken kochten wij dit kussen:
[ afbeelding ]
Ook een variant met een hert, maar die zie ik zo gauw niet. Maar Sticker heeft pech, hij gaat mooi op de nieuwe bank!
Ik had er niet zo ver voor hoeven rijden zie ik nu, ze zitten ook in Nederland
is dekbed van Flexa, (even googlen op flexa dekbed jungle)quote:Op zondag 19 oktober 2014 21:57 schreef mrien het volgende:
Ow dat apendekbed!! Daar wordt mijn kleine grote J heeeeeeeeeel blij van! Waar komt die vandaan?
Niet groen, slechts deels, maar misschien toch nog een idee? Bij Leen Bakker voor 25 euroquote:Op zondag 19 oktober 2014 12:25 schreef UnicornFarts het volgende:
Na 200 websites maar geen resultaat probeer ik het maar hier
niet echt wat ik zoek.. Hij is nog maar 2 dus zoek het iets vrolijkerquote:Op maandag 20 oktober 2014 15:16 schreef Poppedein het volgende:
[..]
Niet groen, slechts deels, maar misschien toch nog een idee? Bij Leen Bakker voor 25 euro
Edit, of deze?
Deze dan?quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:15 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
niet echt wat ik zoek.. Hij is nog maar 2 dus zoek het iets vrolijker
Ik ga overigens misschien toch maar voor een 140x200 dekbed dan is er veel meer te vinden.
Ik heb mijn Jungle dekbedden (wat ik zocht) in het buitenland gevonden..quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:44 schreef Lamb29 het volgende:
Wat een super gezellig plekje!
En iemand misschien nog tips voor een leuk dekbedovertrek (140/200) voor mijn dame?
Ze heeft een groter dekbed voor in haar peuterbed voor tijdens de wintermaanden. De korte trekt ze steeds los
Nu dus nog op zoek naar een overtrek...
Ze heeft een beetje een sprookjessfeertje op haar kamer.
Ondertussen wat geleefder dan de foto.. het hertje ed heeft plaats gemaakt voor lego
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze heeft ze bv al... Maar zou dus ongeveer in deze stijl iets willen.
Kon alleen nog niet echt iets vinden
Die kwam pas nog voorbij op Limango Lamb, daar ook even in de gaten houden dus!quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:14 schreef Lamb29 het volgende:
Of eigenlijk moet ze deze want sprookjesdan maar geen blauw
Maar 55 euroJank!
[ afbeelding ]
ze zou sowieso dolgelukkig worden van al die Hiccups dekbedden.. De dino's en de superhelden zijn ook echt super tof
Heeft de H&M niets wat leuk zou passen?quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:44 schreef Lamb29 het volgende:
Deze heeft ze bv al... Maar zou dus ongeveer in deze stijl iets willen.
Kon alleen nog niet echt iets vinden
Noh! Daar kijk ik altijd maar die natuurlijk net gemist.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 09:54 schreef Poppedein het volgende:
[..]
Die kwam pas nog voorbij op Limango Lamb, daar ook even in de gaten houden dus!
edit: heb je een foto van een dekbed dat erop ligt nu? ben benieuwd hoe het eruit ziet op een junior.quote:Op maandag 20 oktober 2014 23:12 schreef Lamb29 het volgende:
Het is inderdaad vrij lomp.
Mijn dochter is nu 4 en tot nu toe echt geen groter dekbed nodig gehad.
Mijnes loopt nog een gebroken sleutelbeen op als hij gewoon loopt, dus ik zou het niet durvenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:03 schreef Poppedein het volgende:
Ja t is zn bed uiteraard 😉 maar t matras valt diep in de bak en er zit nog een stalen reling voor, we hebben 3 weken nog een matras op de grond gehad, maar, en zekerweten doe je t natuurlijk nooit, ik ben er niet zo bang voor dat hij eruit zal vallen, tis een rustige slaper gelukkig
Hoe oud is ie? Voor mijn zoontje wordt er 1 gebouwd.. extra laag.. want die breekt ook al zijn enkel wanneer hij huppelt bij wijze van..quote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:08 schreef L-E het volgende:
[..]
Mijnes loopt nog een gebroken sleutelbeen op als hij gewoon loopt, dus ik zou het niet durvenmaar het is wel erg tof idd
Nee nog niet.. dekbed zit nog in de verpakking want nog geen overtrek.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:07 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
edit: heb je een foto van een dekbed dat erop ligt nu? ben benieuwd hoe het eruit ziet op een junior.
Ik zie op de homepagina vet leuke knuffelsquote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:40 schreef Bleie het volgende:
Even een tip: Limango heeft een actie met heel leuke kinderkamerdingen (lampen, muurstickers, kussens e.d.).
Ik heb me wel aangemeld een jaar of wat geleden, en krijg echt nooit mail van ze hoor. Kun je gewoon uitzettenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:04 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik zie op de homepagina vet leuke knuffels
http://www.limango.nl/wel(...)j3xMECFZTLtAodIhgA6w
(boven limango) maar wil me niet aanmelden want dan word je altijd weer dood gegooid met mailtjes
edit: limango outlet kom ik wel opeven snuffelen.
Wat leuk een winterkamertjequote:Op zaterdag 25 oktober 2014 12:38 schreef Vicky het volgende:
Wij zijn met Tess haar kamer bezig. Zs krijgt een vide. Zo ziet het er nu uit..
[ afbeelding ] het is een panorama foto dus een beetje vertekend beeld.
de kleuren zijn licht en azuur blauw. Er komen nog stickets van Frozen en getamponeerde ijskristallen op de muur.
Iedereen heeft het over de kamer.. Maar die vloer!! Wat ontzettend geniaal met die wegen daarop!quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:05 schreef Poppedein het volgende:
Ik ben zo blij met J zn fijne nieuwe grote jongenskamer <3
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ze vind het gaaaaaaf...quote:Op woensdag 19 november 2014 19:47 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
Wat ontzettend gaaf!Wat vindt ze er zelf van?
p.s. de kast is nog steeds roze.
ben ook heel benieuwd hoe dat gaat verlopen.. of ze nu meer op haar eigen kamer gaat zijn.quote:Op donderdag 20 november 2014 10:09 schreef pinquit het volgende:
Wow Vicks, wat een supergaaf kamertje zo met die vide!! Geweldig om lekker weg te kruipen. Ik had dit echt zo gaaf gevonden vroeger
dit bed is nog te doen. Ik kan op mijn knieen zitten.quote:Op donderdag 20 november 2014 11:41 schreef Stormqueen het volgende:
Supertof geworden vicky! Ik heb alleen medelijden met degene die het bed moet verschonen
zo'n 3.15quote:Op donderdag 20 november 2014 13:41 schreef Nijna het volgende:
Wat gaaf Vicky, hoe hoog zijn jullie plafonds? Super dat dat kan!
Dat kan je met muurankers en balken opbouwenquote:Op donderdag 20 november 2014 13:58 schreef Mineola het volgende:
Heel leuk gedaan Vicky! Dat vindt ze vast fantastisch!
Nieuwsgierig: hoe zit dat nou vast aan de muur? En hoe is die draagconstructie gedaan? Want zo te zien moet het behoorlijk wat gewicht dragen, met die kast erbij.
quote:Op donderdag 20 november 2014 13:58 schreef Mineola het volgende:
Heel leuk gedaan Vicky! Dat vindt ze vast fantastisch!
Nieuwsgierig: hoe zit dat nou vast aan de muur? En hoe is die draagconstructie gedaan? Want zo te zien moet het behoorlijk wat gewicht dragen, met die kast erbij.
Is met de hand gemaakt door steigermeubel brabant. Super service trouwensquote:Op donderdag 20 november 2014 11:03 schreef Keshet het volgende:
[..]
Ik ben verliefd op het nieuwe bedje!Waar komt die vandaan?
http://www.babyhuiscasita(...)ent=discardeddefault zoiets?quote:Op zaterdag 22 november 2014 17:47 schreef UnicornFarts het volgende:
Mocht iemand nog een leuke jungle lamp hebben gezien of tips waar te kijken ik hoor het graag![]()
Liever iets speelser, nu heeft ie dus dit:quote:Op zaterdag 22 november 2014 17:52 schreef DJMO het volgende:
[..]
http://www.babyhuiscasita(...)ent=discardeddefault zoiets?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |