abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145807314
Erg stoer geworden poppedein! Heb je de kast zo gekocht? Het is een beetje hetzelfde idee als seth zijn kast al komt die uit het jaar kruikkie.
pi_145807778
Het was gewoon een gebruikte saaie grijze locker die opgeknapt door een zaakje hier in de stad
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  woensdag 22 oktober 2014 @ 09:51:03 #53
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_145807952
super, Poppedein! maar slaapt jouw zoon echt al op zo'n hoog bed of vergis ik me?
in de haak.
pi_145808112
Wow Poppedein, wat een geweldige kamer!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_145808216
Ja t is zn bed uiteraard 😉 maar t matras valt diep in de bak en er zit nog een stalen reling voor, we hebben 3 weken nog een matras op de grond gehad, maar, en zekerweten doe je t natuurlijk nooit, ik ben er niet zo bang voor dat hij eruit zal vallen, tis een rustige slaper gelukkig
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_145809866
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 23:12 schreef Lamb29 het volgende:
Het is inderdaad vrij lomp.
Mijn dochter is nu 4 en tot nu toe echt geen groter dekbed nodig gehad.
edit: heb je een foto van een dekbed dat erop ligt nu? ben benieuwd hoe het eruit ziet op een junior.
Op dinsdag 29 juli 2014 16:09 schreef Kutmanager het volgende:
Wat een sfeerspons.
pi_145809893
quote:
1s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 10:03 schreef Poppedein het volgende:
Ja t is zn bed uiteraard 😉 maar t matras valt diep in de bak en er zit nog een stalen reling voor, we hebben 3 weken nog een matras op de grond gehad, maar, en zekerweten doe je t natuurlijk nooit, ik ben er niet zo bang voor dat hij eruit zal vallen, tis een rustige slaper gelukkig
Mijnes loopt nog een gebroken sleutelbeen op als hij gewoon loopt, dus ik zou het niet durven :') maar het is wel erg tof idd :)
pi_145809914
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 11:08 schreef L-E het volgende:

[..]

Mijnes loopt nog een gebroken sleutelbeen op als hij gewoon loopt, dus ik zou het niet durven :') maar het is wel erg tof idd :)
Hoe oud is ie? Voor mijn zoontje wordt er 1 gebouwd.. extra laag.. want die breekt ook al zijn enkel wanneer hij huppelt bij wijze van..

edit:

Dat kruis wordt een uitsnede zodat hij er makkelijk in en uit kan.
Wat een sfeerspons.
pi_145810026
Ik vind het er super tof uitzien allemaal, alleen is het opmaken van de bedden en verschonen van het beddengoed een crime }:|
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_145810043
Hij is bijna 7 :') Het is geen kwestie van te jong of motorisch nog niet ontwikkeld genoeg, hij is serieus onhandig. Dat is ook een tof bed trouwens!
pi_145824125
quote:
7s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 11:07 schreef UnicornFarts het volgende:

[..]

edit: heb je een foto van een dekbed dat erop ligt nu? ben benieuwd hoe het eruit ziet op een junior.
Nee nog niet.. dekbed zit nog in de verpakking want nog geen overtrek.
Zo gauw ik die heb zal ik een foto maken.
Ik had het dekbed waar ze bij mijn ouders onder ligt (wel een 1 persoons bed) meegenomen om te testen
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_145831623
UnicornFarts, wat gaaf!!! maar lijkt me onhandig met bed verschonen :+

ik heb trouwens een vraagje voor de goeie google-aars (is dat een woord?): ik ben helemaal verliefd op de stokke sleepi en (misschien nog meer) op de Sebra Kili. Maar die prijzen :X kennen jullie ook ledikanten/meegroeibedjes die daar op lijken en betaalbaarder zijn?
Gek? kan je dat eten?
pi_145864159
Even een tip: Limango heeft een actie met heel leuke kinderkamerdingen (lampen, muurstickers, kussens e.d.).
pi_145881334
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 20:40 schreef Bleie het volgende:
Even een tip: Limango heeft een actie met heel leuke kinderkamerdingen (lampen, muurstickers, kussens e.d.).
Ik zie op de homepagina vet leuke knuffels
http://www.limango.nl/wel(...)j3xMECFZTLtAodIhgA6w
(boven limango) maar wil me niet aanmelden want dan word je altijd weer dood gegooid met mailtjes :')
edit: limango outlet kom ik wel op :) even snuffelen.
Wat een sfeerspons.
pi_145920278
Wij zijn met Tess haar kamer bezig. Zs krijgt een vide. Zo ziet het er nu uit..

het is een panorama foto dus een beetje vertekend beeld.
de kleuren zijn licht en azuur blauw. Er komen nog stickets van Frozen en getamponeerde ijskristallen op de muur.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zaterdag 25 oktober 2014 @ 12:43:16 #66
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_145920400
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 11:04 schreef UnicornFarts het volgende:

[..]

Ik zie op de homepagina vet leuke knuffels
http://www.limango.nl/wel(...)j3xMECFZTLtAodIhgA6w
(boven limango) maar wil me niet aanmelden want dan word je altijd weer dood gegooid met mailtjes :')
edit: limango outlet kom ik wel op :) even snuffelen.
Ik heb me wel aangemeld een jaar of wat geleden, en krijg echt nooit mail van ze hoor. Kun je gewoon uitzetten ;) Ik vergeet juist af en toe te kijken vamwege dat gebrek aan mailtjes (scheelt wel in de hoeveelheid bestellingen ;))
pi_145927457
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 12:38 schreef Vicky het volgende:
Wij zijn met Tess haar kamer bezig. Zs krijgt een vide. Zo ziet het er nu uit..

[ afbeelding ] het is een panorama foto dus een beetje vertekend beeld.
de kleuren zijn licht en azuur blauw. Er komen nog stickets van Frozen en getamponeerde ijskristallen op de muur.
Wat leuk een winterkamertje O+
ik ben benieuwd naar het eind resultaat!
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_146573074
schopje :@
pi_146582940
Ik zal zo even wat foto's posten, ben nu op de helft, bedje is erg gaaf geworden!
Wat een sfeerspons.
pi_146585818

Oude kamer

Bedje eruit en gelijk in de berging gedropt, oude commode en oude kledingkast blijven even tot ik mijn nieuwe commode heb waar ook zijn kleding in gaat.

Kleding kast ff verzet naar links zodat ik wel alvast zijn speelhoekje kon maken.

Het bedje O+ Overigens toch voor 1 persoonsdeken gekozen, zijn leukere dekbedden voor en ik kan hem lekker warm instoppen.

Speelhoekje

Zijn vet gave lamp :D

To do:
Nieuwe commode kopen + plaatsen
Bomenblaadjes muursticker eromheen plakken (nog niet binnen helaas)
Lianen door zijn kamer met jungle dieren eraan
Witte plankjes ophangen
Groene gordijnen korter maken en ophangen
Lamp ophangen

Ik moet ook de radiatorbuizen nog één laagje geven, ze waren zilver, nu wit, valt stuk minder op 8-)

Links met 1 laagje rechts de oude kleur.

Nog genoeg te doen maar ik vind het zooooo leuk om te doen :D
Wat een sfeerspons.
pi_146586664
Wat een onwijs gaaf bed! O+
pi_146587248
Wat leuk zeg dat bedje ♡♡
:)
pi_146587288
Jaaaa dat bedje, tof O+
pi_146589432
Wat een gaaf bed O+
pi_146597050
Dat is een leuke Jungle aan het worden !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')