edit: heb je een foto van een dekbed dat erop ligt nu? ben benieuwd hoe het eruit ziet op een junior.quote:Op maandag 20 oktober 2014 23:12 schreef Lamb29 het volgende:
Het is inderdaad vrij lomp.
Mijn dochter is nu 4 en tot nu toe echt geen groter dekbed nodig gehad.
Mijnes loopt nog een gebroken sleutelbeen op als hij gewoon loopt, dus ik zou het niet durvenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:03 schreef Poppedein het volgende:
Ja t is zn bed uiteraard 😉 maar t matras valt diep in de bak en er zit nog een stalen reling voor, we hebben 3 weken nog een matras op de grond gehad, maar, en zekerweten doe je t natuurlijk nooit, ik ben er niet zo bang voor dat hij eruit zal vallen, tis een rustige slaper gelukkig
Hoe oud is ie? Voor mijn zoontje wordt er 1 gebouwd.. extra laag.. want die breekt ook al zijn enkel wanneer hij huppelt bij wijze van..quote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:08 schreef L-E het volgende:
[..]
Mijnes loopt nog een gebroken sleutelbeen op als hij gewoon loopt, dus ik zou het niet durvenmaar het is wel erg tof idd
Nee nog niet.. dekbed zit nog in de verpakking want nog geen overtrek.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:07 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
edit: heb je een foto van een dekbed dat erop ligt nu? ben benieuwd hoe het eruit ziet op een junior.
Ik zie op de homepagina vet leuke knuffelsquote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:40 schreef Bleie het volgende:
Even een tip: Limango heeft een actie met heel leuke kinderkamerdingen (lampen, muurstickers, kussens e.d.).
Ik heb me wel aangemeld een jaar of wat geleden, en krijg echt nooit mail van ze hoor. Kun je gewoon uitzettenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:04 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik zie op de homepagina vet leuke knuffels
http://www.limango.nl/wel(...)j3xMECFZTLtAodIhgA6w
(boven limango) maar wil me niet aanmelden want dan word je altijd weer dood gegooid met mailtjes
edit: limango outlet kom ik wel opeven snuffelen.
Wat leuk een winterkamertjequote:Op zaterdag 25 oktober 2014 12:38 schreef Vicky het volgende:
Wij zijn met Tess haar kamer bezig. Zs krijgt een vide. Zo ziet het er nu uit..
[ afbeelding ] het is een panorama foto dus een beetje vertekend beeld.
de kleuren zijn licht en azuur blauw. Er komen nog stickets van Frozen en getamponeerde ijskristallen op de muur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |