ik ga ervan uit dat TS daar wel doorheen prikt, zeker met alle hulp van de fokkers !!quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 09:22 schreef Ill-Skillz het volgende:
[..]
Je vergeet er wel bij te zeggen dat er sprake is van vermomde termen als 'eindbod' en 'minimumprijs'.
Nou nee, op het moment dat de makelaar met zulke termen komt (na je eerste bod!!) moet je dat niet zien als "weer aan de beurt zijn".quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 09:24 schreef Ardo het volgende:
[..]
ik ga ervan uit dat TS daar wel doorheen prikt
Heerlijk, heerlijk....is er een link naar het betreffende appartement? Ik lees nu pas deze posts nl.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 09:28 schreef Leandra het volgende:
Zo geweldig is de huizenmarkt niet, en in Ede zeker niet,
met een beetje goochelen kom je heel ver...quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 10:52 schreef blomke het volgende:
[..]
Heerlijk, heerlijk....is er een link naar het betreffende appartement? Ik lees nu pas deze posts nl.
Als TS de link in het topic had willen hebben dan had hij hem wel neergezet.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 10:52 schreef blomke het volgende:
[..]
Heerlijk, heerlijk....is er een link naar het betreffende appartement? Ik lees nu pas deze posts nl.
Link is pleitequote:Op zaterdag 18 oktober 2014 10:52 schreef blomke het volgende:
[..]
Denk dat TS hier, zoals Leandra aangeeft, niet op zit te wachten.quote:
dan helpt het niet dat jullie die link gaan quoten...quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 12:10 schreef Ill-Skillz het volgende:
[..]
Denk dat TS hier, zoals Leandra aangeeft, niet op zit te wachten.
Ik neem aan dat je daarmee wil zeggen: dat is weinig geld. Maar dat is natuurlijk een kwestie van perspectief. Bovendien leen je iets, dus je moet het nog wel terugbetalen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:07 schreef LXIV het volgende:
[..]
Stel je leent tegen 2,8% variabel. Inclusief aftrek is dat minstens 2%. Dan kost die 5000 euro je 8 euro per maand.
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 11:48 schreef Leandra het volgende:
Als TS de link in het topic had willen hebben dan had hij hem wel neergezet.
Ik kan me om diverse redenen voorstellen dat hij dat niet op prijs stelt.
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 12:10 schreef Ill-Skillz het volgende:
Denk dat TS hier, zoals Leandra aangeeft, niet op zit te wachten.
Alle respect voor TS dat ie biedt op een appartement in Ede! Ik doe er verder niets mee, maar geniet met volle teuge....Ede...quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 13:47 schreef Waterdrinker het volgende:
Maar als iemand die dit leest net de verkoper kent of TS wil naaien dan stuurt ie dit topic door.
TS wil het hier niet hebben, lijkt me dat we dat moeten respecteren.
Haal nou gewoon ff weg manquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 13:18 schreef matthijst het volgende:
Das een link naar Google? T is niet dat die makelaar daaraan kan zien dat het bezoek uit dit topic komt.
Je hebt gelijk, maar TS heeft wel zoveel informatie prijsgegeven dat het wel erg simpel is om na te gaan om welk appartement het gaat.quote:
Was ¤ 132.500 de bodemprijs, of is de bodemprijs nog niet genoemd?quote:Op maandag 20 oktober 2014 09:42 schreef Acradavos het volgende:
Zojuist een mailtje van de makelaar gekregen.
Het is spijtig dat we elkaar niet hebben kunnen vinden vorige week. Ik had het idee dat we eruit gingen komen met elkaar...
Naar mijn idee koop je voor de bodemprijs van de verkoper een zeer verzorgd appartement met garantie voor een scherpe prijs.
De verkoper zal geen initiatief meer nemen op dit moment, dit zal van jouw kant moeten komen.
Dit lijkt wel chattaal..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |