Bodemprijs ligt misschien wel iets hoger..quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 16:06 schreef Queller het volgende:
Ze zitten je wel onder je huid hè
Was ¤ 126 je bodemprijs, of deed je maar alsof?
De vraag is wat je wilt doen: van jezelf uitgaan en maximaal bieden wat je maximaal wilt betalen, of het spelletje gaan meespelen?
?quote:
Ik heb al 130k geboden.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 16:23 schreef Acradavos het volgende:
[..]
Bodemprijs ligt misschien wel iets hoger..
[..]
?
En nou niet gelijk gaan happen als de verkopende partij bijvoorbeeld met een tegenbod komt van 135.000. Gewoon vasthouden aan de 130k die je geboden hebt.quote:
En denk: een huis is niet iets wat je even in een weekje koopt. Daar kun je best wat meer tijd voor nemen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 18:26 schreef Ill-Skillz het volgende:
Ik ben even zo brutaal je topic te continueren.
Maar ik denk dat je vooral even moet bezinnen nu. Drink er dit weekend een lekker pilsje op en denk goed na over je volgende stap. Laat je niet opjagen door die makelaar!
Heb het bod al verhoogt naar de 137.500quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 17:53 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
En nou niet gelijk gaan happen als de verkopende partij bijvoorbeeld met een tegenbod komt van 135.000. Gewoon vasthouden aan de 130k die je geboden hebt.
Je kan altijd later nog omhoog. Maar ik zou dan niet gelijk ja en amen zeggen
Enne je kan nooit te laag biedenWat is het ergste dat kan gebeuren? Dat ze je bod kunnen afwijzen, nou en.
Je kan altijd nog je bod verhogen moet je maar denken, een bod verlagen gaat gewoonweg niet
Jeeequote:Op vrijdag 17 oktober 2014 19:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Heb het bod al verhoogt naar de 137.500
TJ, kijk even naar wie TS is en naar wie jij quotequote:Op vrijdag 17 oktober 2014 19:56 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Jeeeje bent te makkelijk. Je kan beter gelijk gewoon de vraagprijs bieden
![]()
Je moet het ook de tijd geven hé, een appartement of huis kopen. Kan rustig een paar weken duren.
En gelijk al 7500 erbij. Heb je geld teveel?
Als je een bod doet, en ze vinden het te laag en komen bijvoorbeeld met een tegenbod, hou je gewoon vast aan jou bod.
Kan je het altijd een paar weken aanzien en nog eens bellen of ze nu wel akkoord gaan met je bod.
(Het kan natuurlijk ook onder je neus verkocht worden)
Maar je moet het als een biedingspelletje zien vind ik persoonlijk. En uitgeven wat je het waard vind.
Maar niet te snel omhoog.
Ohwquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 19:58 schreef fh101 het volgende:
[..]
TJ, kijk even naar wie TS is en naar wie jij quote
Tijd is geen excuus, nee.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:00 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
OhwHet is al laat?
of is dat nog geen excuus
Ergens op de wereld is het 4 uur 's nachts, dus prima excuus hoorquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:00 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
OhwHet is al laat?
of is dat nog geen excuus
Ga jij nou maar een appartement kopenquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Tijd is geen excuus, nee.
Ik zit op deze te azen: http://www.beauchamp.co.u(...)and-park-london-w11/quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:04 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ga jij nou maar een appartement kopen
Ahh wat lelijk zeg, daar wil ik dood nog niet gevonden worden..quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik zit op deze te azen: http://www.beauchamp.co.u(...)and-park-london-w11/
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:24 schreef Acradavos het volgende:
[..]
Ahh wat lelijk zeg, daar wil ik dood nog niet gevonden worden..
Anyway, voorlopig laat ik het bezinken. 126k staat, de verkoper komt er wel op terug.
Ohw voor 137.500 is dat een spotkoopjequote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik zit op deze te azen: http://www.beauchamp.co.u(...)and-park-london-w11/
[ afbeelding ]
Vraagprijs is 22 miljoen dus ik vraag me af of ik met mijn openingsbod van 137.500 serieus wordt genomen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:24 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ohw voor 137.500 is dat een spotkoopje![]()
Of koop je het kamertje waarvan het raam openstaatdan lijkt het me wat prijzig
Het zal geen storm lopen voor dat appartement op die plek.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:24 schreef Acradavos het volgende:
Anyway, voorlopig laat ik het bezinken. 126k staat, de verkoper komt er wel op terug.
Wat Piet zegt...quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het zal geen storm lopen voor dat appartement op die plek.
Je vergeet er wel bij te zeggen dat er sprake is van vermomde termen als 'eindbod' en 'minimumprijs'.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 08:46 schreef Ardo het volgende:
voor degenen die niet alles gelezen hebben:
de stand is nu
verkoper 132500
koper 126000
koper is aan zet nu....verkoper heeft 2 maal tegenbod gedaan, eerste was 3k eraf en tweede was 4k eraf.....dat is in totaal 7k er vanaf en dat is na 1 serieus bod...al een heel mooi resultaat....
Zelf vind ik het geen 132.5k waard , maar dat is aan TS
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |