Enkel in het geval van wederkerige cunnilingus. Emancipatie en zo.quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:22 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik dacht dat de consensus was dat het ok is om te pijpen op de eerste date, maar dat je niet hoeft te slikken?
Daar is niks mis mee.quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Enkel in het geval van wederkerige cunnilingus. Emancipatie en zo.
Oefff lastigquote:Op maandag 20 oktober 2014 17:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Enkel in het geval van wederkerige cunnilingus. Emancipatie en zo.
Test? hahaha Veel vrouwen denken vaak in "testen" volgens mijquote:Op maandag 20 oktober 2014 16:21 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf. Het enige dat je mi zou moeten doen is voor jezelf stellen hoe je ermee omgaat. Een ander categoriseren op basis van het feit hoe snel ze het bed met je willen delen vind ik erg typisch. Dat zou betekenen dat je het ziet als een test. Waarom doe je dat eigenlijk? Als je zo berekenend erin staat moet je niet verwachten dat de ander dat ook niet bij jou zal doen.
Ok, sommige van ons dan.quote:
Ik heb alleen voorkeuren op het gebied van karakter en uiterlijk. Dat Amerikaanse gedoe met dateregels zal me aan mijn reet roesten. Geen idee, ik sprak niet voor alle vrouwen of mannen. Het viel me gewoon op in jouw posts.quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:43 schreef ek_47 het volgende:
[..]
Test? hahaha Veel vrouwen denken vaak in "testen" volgens mijNee, het is niet categoriseren zoals jij het stelt, het zijn mijn voorkeuren. Jij hebt toch ook voorkeuren neem ik aan? (zoals 99% van de mensen)
Daten dan maarquote:Op maandag 20 oktober 2014 17:47 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik heb alleen voorkeuren op het gebied van karakter en uiterlijk. Dat Amerikaanse gedoe met dateregels zal me aan mijn reet roesten. Geen idee, ik sprak niet voor alle vrouwen of mannen. Het viel me gewoon op in jouw posts.
Ok, dan maak ik er het volgende van "mijn voorkeur gaat niet uit naar impulsieve mensen". Impulsief zijn is een karaktereigenschap. Voor mij is ben je impulsief als je op de eerste date al seks wilt.quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:47 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik heb alleen voorkeuren op het gebied van karakter en uiterlijk. Dat Amerikaanse gedoe met dateregels zal me aan mijn reet roesten. Geen idee, ik sprak niet voor alle vrouwen of mannen. Het viel me gewoon op in jouw posts.
Okeequote:Op maandag 20 oktober 2014 17:51 schreef ek_47 het volgende:
[..]
Ok, dan maak ik er het volgende van "mijn voorkeur gaat niet uit naar impulsieve mensen". Impulsief zijn is een karaktereigenschap. Voor mij is ben je impulsief als je op de eerste date al seks wilt.
Date regels? Zijn die er dan? Nooit geweten.
Verleidelijk jaquote:Op maandag 20 oktober 2014 17:49 schreef Weissman het volgende:
[..]
Volgens mij weet jij daar best veel van af
[..]
Smooth hoor.Goed bezig.
En zomaar een dagje stappen in Brabant is dan ook impulsief? Of uit het niets even een vluggertje (eenmaal in relatie) is dan ook te impulsief?quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:51 schreef ek_47 het volgende:
"mijn voorkeur gaat niet uit naar impulsieve mensen"
Ja het ligt allemaal aan de ander en niks aan jou? Haal dat bord voor jouw kop eens wegquote:Op maandag 20 oktober 2014 16:12 schreef ek_47 het volgende:
[..]
Wat mij betreft was het niet nodig, het zijn andere mensen die niet goed kunnen lezen en daarom allerlei aannames doen en verkeerde conclusies trekken. Maar als ik het zo allemaal lees zal het wel de leeftijd zijn. Wij "ouwe" lullen denken anders.
Dat kan best kloppenquote:Op maandag 20 oktober 2014 17:49 schreef Weissman het volgende:
[..]
Volgens mij weet jij daar best veel van af
[..]
Smooth hoor.Goed bezig.
Ik ben best aardig hoorquote:
Er zijn ook mensen die het met me eens zijnquote:Op maandag 20 oktober 2014 17:55 schreef PeterPastoor het volgende:
[..]
Ja het ligt allemaal aan de ander en niks aan jou? Haal dat bord voor jouw kop eens weg
Jepquote:Op maandag 20 oktober 2014 17:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En zomaar een dagje stappen in Brabant is dan ook impulsief? Of uit het niets even een vluggertje (eenmaal in relatie) is dan ook te impulsief?
Ik verwacht er alleen niks voor terug, zo onbaatzuchtig ben ikquote:Op maandag 20 oktober 2014 17:58 schreef eefje801 het volgende:
S_C je hebt een cunnilingus concurrent
Heb je die sletfase niet gehad ook?quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:54 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik geloof niet dat ik seks op de eerste date in me heb. Hell ik zoen geregeld pas op de 2e date. Een beetje Amish is ok ole oleeeee
Maar daar houdt je niet van? Hoe komt dat zo?quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:58 schreef ek_47 het volgende:
[..]
JepDat is toch ook zo?
En nee, niet te letterlijk nemen. Iemand kan iets doms doen, maar het houdt niet in dat diegene dan erg dom is.
Ervaringen hebben hem verzuurdquote:Op maandag 20 oktober 2014 18:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar daar houdt je niet van? Hoe komt dat zo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |