Het ontgaat je nogal, het feit dat er geen "gelijk" bestaat in deze discussie.quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:29 schreef ek_47 het volgende:
Maar als ik het zo goed begrijp..je kunt maar beter op de eerste date seks hebben, want hij of zij kan na drie dates een monster zijn? Over domste argumentaties gesproken
Een argument dom noemen zegt ook veel over je als persoonIk kan het hem niet goed uitleggen, dus noem ik zijn argumenten wel dom. Dat is pas goed beargumenteren.
klopt... soms heb je van die tijden... hihiquote:Op maandag 20 oktober 2014 18:33 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ach voor een keertje. Ik doet zoiets ook niet altijd hoorAlleen die week ging het ontzettend goed met versieren.
Ik vind het versieren/veroveren meestal wel eng trouwens. Maar als het eenmaal lukt en goed gaat is het echt ontzetten tof
soms gaat het vast alleen om de seks ja, maar heus niet altijd? Je kunt toch prima met iemand die je leuk lijkt seks hebben en op een tweede date gaan?quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:25 schreef ek_47 het volgende:
[..]
Nee, dan doe je het toch gewoon alleen voor de seks? Als ik een relatie aan wil gaan, dan keur ik een vrouw niet op seks oid. Dus lijkt me dat op een eerste date ook niet noodzakelijk.
Ik heb ook vaak genoeg een one night stand gehad (sommige heb ik spijt van), maar dat hoeft van mij niet meer.
Klopt, heb je helemaal gelijk in.quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:34 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Het ontgaat je nogal, het feit dat er geen "gelijk" bestaat in deze discussie.
dat staat echt nergens en zulke debiele conclusies trekken laat je in ieder geval wel dom over komenquote:Op maandag 20 oktober 2014 18:29 schreef ek_47 het volgende:
Maar als ik het zo goed begrijp..je kunt maar beter op de eerste date seks hebben, want hij of zij kan na drie dates een monster zijn? Over domste argumentaties gesproken
Een argument dom noemen zegt ook veel over je als persoonIk kan het hem niet goed uitleggen, dus noem ik zijn argumenten wel dom. Dat is pas goed beargumenteren.
Ik zeg ook niet dat het niet kan. Echter, ik doe dat niet meer. Als een vrouw mij een hint geeft op de eerste date, dan neem ik aardig afscheid van haar. Prima toch, niks aan de hand.quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
soms gaat het vast alleen om de seks ja, maar heus niet altijd? Je kunt toch prima met iemand die je leuk lijkt seks hebben en op een tweede date gaan?
Nee, dat staat er niet maar zo komt het wel over. Je moet niet over "domste" argumenten beginnen en die gaan vergelijken met onlogische god argumenten.quote:
nee maar je zegt wel dat alle seks op een eerste date impulsief is, dat vrouwen die beslissing niet kunnen maken en dat degene die dat wel doen onbetrouwbaar zijn.quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:36 schreef ek_47 het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het niet kan. Echter, ik doe dat niet meer. Als een vrouw mij een hint geeft op de eerste date, dan neem ik aardig afscheid van haar. Prima toch, niks aan de hand.
Fuck you, Cue_.quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja snap wel dat je niet zomaar een dagje Brabant gaat doen. Wantja Brabant
Ik vind het inderdaad ook niet leuk als een man op een eerste date laat merken dat hij mij seksueel aantrekkelijk vindt, hoe durft hijquote:Op maandag 20 oktober 2014 18:36 schreef ek_47 het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het niet kan. Echter, ik doe dat niet meer. Als een vrouw mij een hint geeft op de eerste date, dan neem ik aardig afscheid van haar. Prima toch, niks aan de hand.
Ja, dat vind ik wel. En dat vrouwen die beslissing niet kunnen maken heb ik nergens gezegd. Ze mogen wat mij betreft die beslissing zeker maken, aangezien ik niets te zeggen heb over beslissingen van anderen. Maar ik ben het niet eens met een dergelijke beslissing. En ja, ik vind ze dan onbetrouwbaar.quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee maar je zegt wel dat alle seks op een eerste date impulsief is, dat vrouwen die beslissing niet kunnen maken en dat degene die dat wel doen onbetrouwbaar zijn.
dat is nogal een shitload aan projectie en ik spreek je daarin tegen
niks mis mee hoor!!quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:40 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik vind het inderdaad ook niet leuk als een man op een eerste date laat merken dat hij mij seksueel aantrekkelijk vindt, hoe durft hij
Misschien heel vreemd hoor, en ongewoon, maar ik zou in zo'n geval zeggen dat ik me erg gevleid voel maar nog even wil wachten. Helemaal niks mis met een beetje communiceren.
Wat?quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:41 schreef Deezertje het volgende:
Hmm blijkbaar ontmoet ik de verkeerde vrouwen... hier pas vaak op de 3e date seks...
Die houden nog van een beetje opbouwen en teasen... maar gelukkig is 't nu sneller donker 's avonds dus wie weet wat nieuwe dates brengen..
Iemand seksueel aantrekkelijk vinden is anders dan daadwerkelijk seks hebben. Ik kan ook wel aangeven dat ik me erg aangetrokken voel zonder dat ik gelijk seks wil. Gelukkig maar, anders hadden we vast veel meer verkrachtingen...toch? Communicatie is niks mis mee nee, ik zeg ook nergens dat het slecht is?quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:40 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik vind het inderdaad ook niet leuk als een man op een eerste date laat merken dat hij mij seksueel aantrekkelijk vindt, hoe durft hij
Misschien heel vreemd hoor, en ongewoon, maar ik zou in zo'n geval zeggen dat ik me erg gevleid voel maar nog even wil wachten. Helemaal niks mis met een beetje communiceren.
Wát?quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:42 schreef ek_47 het volgende:
[..]
Iemand seksueel aantrekkelijk vinden is anders dan daadwerkelijk seks hebben. Ik kan ook wel aangeven dat ik me erg aangetrokken voel zonder dat ik gelijk seks wil. Gelukkig maar, anders hadden we vast veel meer verkrachtingen...toch? Communicatie is niks mis mee nee, ik zeg ook nergens dat het slecht is?
Als het donker is duik of spreek je sneller bij iemand thuis af, in plaats van dat je blijft hangen in een café zoals zomers het geval.quote:
Misschien heb ik me niet goed verwoord. Maar als mannen gelijk over gingen op seksuele daden...quote:
Ik heb je prima begrepen. Ronduit creepy dit. Ik sluit me aan bij Cue_ en C_C.quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:48 schreef ek_47 het volgende:
[..]
Misschien heb ik me niet goed verwoord. Maar als mannen gelijk over gingen op seksuele daden...
Volgens mij haal jij eea door elkaar. Iemand seksueel aantrekkelijk vinden en seks hebben zijn totaal andere dingen.
* GibsonLesPaul88 Geeft een fles wijn en een doos chocoladequote:Op maandag 20 oktober 2014 18:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik moet moeite doen om me er niet weer in te mengen. Maar t heeft toch geen zin
Goed voor jou tochquote:Op maandag 20 oktober 2014 18:50 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik heb je prima begrepen. Ronduit creepy dit. Ik sluit me aan bij Cue_ en C_C.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |