quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 00:34 schreef Zombiehoofd het volgende:
tjezus al die mensen die melden hoeveel matches ze hebben.
quote:
Zeg dan zelf wat...quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 12:45 schreef Faxie het volgende:
Ik heb er geen![]()
Onee wacht, 2 die niks zeggen
Dat doe ikquote:
Precies! Mannen moeten het voortouw nemenquote:
Dan gewoon verwijderen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 14:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat doe ik![]()
Maar ze zwijgen als het graf![]()
Als ik nog iets zeg krijg ik de 'creep' stempel volgens mij
Ja maar ja maarquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 14:05 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dan gewoon verwijderen.
En verwijder meteen heel je Tinder maar, als je toch niks hebt
Met 1 op de 70 kunnen afsprekenquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 00:34 schreef Zombiehoofd het volgende:
tjezus al die mensen die melden hoeveel matches ze hebben. Dat schiet niet op nee als je zo'n houding aanneemt. Ik heb had er 70 per week en dan kun je er misschien eentje afspreken als je zin hebt (heb natuurlijk wel exorbitante eisen).
Vroeg me altijd af waarom dikkere vrouwen foto's posten waar ze wat minder wegen. Dit is dus de reden.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:21 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Die ging prima wel. We hadden 's middags afgesproken, eerst effe kopje koffie gedronken in de stad. En toen naar mijn huisje, alwaar het begon met een zoenpartij en de rest volgde. 's Avonds nog effe wat gegeten en toen ging ze naar huis. Voor herhaling vatbaar ? Mweh, ze was in het echt toch wat voller dan op de foto'sHoewel, als ze erop aan zal dringen ik waarschijnlijk toch wel weer ja zeg
Dat weet je van te voren nooit helaasquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:02 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Vroeg me altijd af waarom dikkere vrouwen foto's posten waar ze wat minder wegen. Dit is dus de reden.
Ik date btw altijd in de avond. Dat vind ik fijner. Romantischer ofzo.
Via OKC ben ik alleen maar weirdo's tegengekomen. Heb het idee dat daar veel damaged goods rondloopt.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:18 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik heb volgende week Disndag een dinerdate en filmavond geregeld via die okcupid dinges![]()
Benieuwd of dat wat gaat worden. Verslag volgt t.z.t. ( o.a. op hookers punt nl__!! )
Valt op zich wel mee volgens mij, ik ben nog geen extreem gestoorde gevallen tegengekomen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:25 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Via OKC ben ik alleen maar weirdo's tegengekomen. Heb het idee dat daar veel damaged goods rondloopt.
Eerste date gelijk dinner? Why?
Filmtip: Horror.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:28 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Valt op zich wel mee volgens mij, ik ben nog geen extreem gestoorde gevallen tegengekomen.
Nou ja, echt een dinerdate...We gaan samen koken, wijntje, filmpje en zien dan wel hoe de avond verloopt.
Thanks voor de tipquote:
Bijlesdate was geen succes? What happened?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:49 schreef SonicVolcano het volgende:
Hamstermeisje is exit (Tinder-reeks mensjes weten)
Weer verder kijken
Klinkt als een recept voor succes, mits leuke dame.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:28 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Valt op zich wel mee volgens mij, ik ben nog geen extreem gestoorde gevallen tegengekomen.
Nou ja, echt een dinerdate...We gaan samen koken, wijntje, filmpje en zien dan wel hoe de avond verloopt.
Nee, ze reageert nergens meer op. Al dagen niet. Dus laat ik het maarquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Bijlesdate was geen succes? What happened?
Wat jammer.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:57 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Nee, ze reageert nergens meer op. Al dagen niet. Dus laat ik het maar
Communicatie vond ze belangrijk. Uhuh
Dat idee heb ik ook. Ze was heel enthousiast over mijn manier van pasta maken, het gesprek liep vloeiend en spontaan, eigenlijk super tof. En het meisje zelf lijkt me ook erg interessant om te leren kennen. Anders dan anderen toonde ze wel heel veel interesse in mij, heb veel vragen mogen beantwoordenquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Klinkt als een recept voor succes, mits leuke dame.
Volgend weekend of de week daarop. Maar ze zoekt maar iemand anders. Ik word altijd lekker cynisch na dit soort gezeik. Heerlijkquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat jammer.Hadden jullie al wel een datum geprikt voor de date?
Zo onlogisch ook. Ik had echt de indruk dat jullie leuk contact hadden en dat al een tijdje. Misschien is ze iemand anders tegengekomen of durft ze niet?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 16:01 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Volgend weekend of de week daarop. Maar ze zoekt maar iemand anders. Ik word altijd lekker cynisch na dit soort gezeik. Heerlijk
Ze zoekt het maar uitquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 16:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zo onlogisch ook. Ik had echt de indruk dat jullie leuk contact hadden en dat al een tijdje. Misschien is ze iemand anders tegengekomen of durft ze niet?Maar begrijpelijk dat je er even klaar mee bent.
Herkenbaar.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:57 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Nee, ze reageert nergens meer op. Al dagen niet. Dus laat ik het maar
Communicatie vond ze belangrijk. Uhuh
In welke zin?quote:
Zie het probleem nietquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:25 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Eerste date gelijk dinner? Why?
Hmm klotequote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:49 schreef SonicVolcano het volgende:
Weer verder kijken
Zonde gozer. De verhalen waren immers juist vrij positief.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:49 schreef SonicVolcano het volgende:
Weer verder kijken
quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 16:22 schreef artelligence het volgende:
[..]
Zie het probleem nietkan ook heel gezellig zijn. Ben ook wel eens wat gaan eten. Beide werkend, doordeweeks afgesproken direct na werk voor een hapje en een drankje.
[..]
Hmm klote
Dan was ze het gewoon niet waard, denk ik dan maar.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 16:22 schreef yats het volgende:
[..]
Zonde gozer. De verhalen waren immers juist vrij positief.
Eensquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 16:24 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
[..]
Dan was ze het gewoon niet waard, denk ik dan maar.
Mensen die claimen communicatie heel belangrijk te vinden, maar bij problemen/ergernissen ervoor kiezen te zwijgen of mooi weer te spelen ipv aan te geven wat eraan schort.quote:
Ja dat is ergerlijk inderdaad. Zulke types ben ik liever kwijt dan rijk.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 16:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mensen die claimen communicatie heel belangrijk te vinden, maar bij problemen/ergernissen ervoor kiezen te zwijgen of mooi weer te spelen ipv aan te geven wat eraan schort.
Exact dit. Dit is echt zoooo trending op Tinder.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 16:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mensen die claimen communicatie heel belangrijk te vinden, maar bij problemen/ergernissen ervoor kiezen te zwijgen of mooi weer te spelen ipv aan te geven wat eraan schort.
Maar je verwijdert ze niet?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 16:51 schreef Silenus het volgende:
Ik ben types die willen praten over die problemen/ergernissen op tinder ook liever kwijt dan rijk. Als ik me erger aan een oppervlakkig tindercontact reageer ik ook niet meer, zonde van m'n tijd.
(Ja ik ben een klootzak.)
Dat al teveel gedoe vinden.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 16:54 schreef Silenus het volgende:
Dat vind ik ook al iets teveel handelingen (moet ik op twee knopjes drukken), dus tenzij ze echt irritant door beginnen te zagen -want dan verwijder ik ze wel- ga ik gewoon weer verder met iets anders.
Lijkt mij overzichtelijker, zeker als je net zoals jij 50 matches of meer hebt..quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 16:59 schreef Silenus het volgende:
Waarom moet je per se iemand verwijderen? Heb er verder toch geen last van, diegene zakt vanzelf wel weer naar beneden.
Net als met nummers verwijderen uit je telefoon, het is geen 1996 meer waarbij je maar 20 nummers kon opslaan.
Ik had het eigenlijk over mensen die je wat beter kent. Op tinder niet reageren vind ik toch wat anders.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 16:46 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Exact dit. Dit is echt zoooo trending op Tinder.
Ik kies meestal voor de veilige optie. Een drankje doen. Met eten zit je ook in de sollicitatie positie. Tegenover elkaar. Dat vind ik kut.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 16:22 schreef artelligence het volgende:
Zie het probleem niet kan ook heel gezellig zijn. Ben ook wel eens wat gaan eten. Beide werkend, doordeweeks afgesproken direct na werk voor een hapje en een drankje.
Ja okquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 17:09 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Ik kies meestal voor de veilige optie. Een drankje doen. Met eten zit je ook in de sollicitatie positie. Tegenover elkaar. Dat vind ik kut.
Binnen een paar seconden weet ik al of het een go of no-go is. Als het een no-go is, zit je nog een heel dinner met haar opgescheept. Ik verspil mijn eigen tijd en dat van anderen niet graag.
Met een drankje zit je toch ook vaak tegenover elkaar?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 17:09 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Ik kies meestal voor de veilige optie. Een drankje doen. Met eten zit je ook in de sollicitatie positie. Tegenover elkaar. Dat vind ik kut.
Of naast elkaarquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 17:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Met een drankje zit je toch ook vaak tegenover elkaar?
Ik niet. Ik kies altijd een setting waar je naast elkaar kan zitten. Vrouwen laten zich wat dat betreft altijd wel leiden.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 17:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik denk dat je vader het toffer zou vindenquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 17:02 schreef Silenus het volgende:
Haha, ik spreek hooguit de drie meest recente.
En anders kan ik natuurlijk niet meerPIMPEN
met mijn aantal matches hier op fok en tegen mijn moeder.
Dat ligt er helemaal aan hoe je jezelf opstelt. Je lichaamstaal e.d. Althans dat vind ik.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 17:09 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Binnen een paar seconden weet ik al of het een go of no-go is. Als het een no-go is, zit je nog een heel dinner met haar opgescheept. Ik verspil mijn eigen tijd en dat van anderen niet graag.
Beter ja, als je toch de locatie kunt kiezen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 17:13 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Ik niet. Ik kies altijd een setting waar je naast elkaar kan zitten. Vrouwen laten zich wat dat betreft altijd wel leiden.
Op elkaar wellicht. Wie weet. Misschien.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 18:23 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
In mijn geval gaan we ook naast elkaar zitten
Zou inderdaad best kunnen. Ik wacht in spanning af.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 18:24 schreef artelligence het volgende:
[..]
Op elkaar wellicht. Wie weet. Misschien.
Drankjes naast elkaar of in een Lquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 17:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Op een bankje, naar elkaar toegedraaid, niks mis meequote:Op vrijdag 17 oktober 2014 19:40 schreef Cue_ het volgende:
Naast elkaar lijkt me zo vaag. Kan je de ander niet eens aankijken.
Of je moet aan de bar hangen. Dat is anders.
Des te meer awkward momenten als er weer eens een bekende langsloopt in je stamkroeg en het gesprek met je date onderbreekt om wat in je oor te tetteren.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 19:51 schreef DancingPhoebe het volgende:
Beiden kut. Ik ben voor alleen naar tenten waar 1 van beiden een rekening heeft lopen zodat je dat awkward moment ontwijkt.
Ik dacht meer aan een gold/platinum rekening, waarbij ze je gelijk bij binnenkomst in een intiem achteraf hoekje plaatsen, ver weg van het plebs, wanneer je een subtiel seintje bij binnenkomst geeft.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 19:54 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Des te meer awkward momenten als er weer eens een bekende langsloopt in je stamkroeg en het gesprek met je date onderbreekt om wat in je oor te tetteren.
quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 19:40 schreef Cue_ het volgende:
Naast elkaar lijkt me zo vaag. Kan je de ander niet eens aankijken.
Of je moet aan de bar hangen. Dat is anders.
Jij snapt hetquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 19:45 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Op een bankje, naar elkaar toegedraaid, niks mis mee
En kijk eens wat goede belichting allemaal doet.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 19:59 schreef habitue het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
[ afbeelding ]
Helaas kun je in NL horeca in 99% van de gevallen alleen tegen over elkaar zitten
Heerlijk is dat jaquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 16:01 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Volgend weekend of de week daarop. Maar ze zoekt maar iemand anders. Ik word altijd lekker cynisch na dit soort gezeik. Heerlijk
Dat is niet naast elkaar, da is meer schuin, haaks.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 19:59 schreef habitue het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
[ afbeelding ]
Helaas kun je in NL horeca in 99% van de gevallen alleen tegen over elkaar zitten
Fijn om te lezen dat ik niet de enige ben die dit soort zaaddodende dates meemaakt. Ik vraag me steeds meer af hoe die benodigde 'klik', 'sparkle' of whatever nou precies werkt.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:51 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Gisteravond de kleine teruggebracht, aansluitend daarop die date ergens daar in de buurt. Begon al goed, aangezien we beiden de vooraf afgesproken parkeergarage niet konden vinden en doelloos rondreden terwijl zowel haar als mijn navigatiesysteem in een soort Bermudadriehoek modus zat en dingen aangaf die er niet waren en vice versa. Na allebei zo'n dertig keer hetzelfde rondje te hebben gereden maar even gebeld en afgesproken om dan maar op het station aan te koersen.
Prima, want daar zat tenminste een vindbaar parkeerterrein vlakbij. Ik was er als eerste, dus de bangbus daar geparkeerd, belt ze me op dat haar koelvloeistof blijkbaar op is en er meer lichtjes op haar dashboard staan te knipperen dan een flipperkast. Maar hey, gelukkig had ze een flesje water bij zich. Enige probleem was nu dat ze de motorkap niet open kreeg. En dan denk je nog van ''Ik ga zelf wel even kijken.'' Dus ik loop daarheen, naar de hoek waar zij stond. Was hooguit twee straten lopen.
Eenmaal daar gekomen constateer ik dat ze A: ook irl een lekker wijf is, en B: niet blond. Motor was weer wat afgekoeld, dus erbij ingesprongen en eerst naar die parkeerplaats gereden. En dan is het mijn eer te na om niet als een of andere hobbybob daar even naar te kijken, dus ik zou dat wel even fixen. Nou, niet dus. Ja, er zit dan wel zo'n hendeltje aan de binnenkant van de auto, maar daarmee ontgrendel je hem gedeeltelijk en kun je bij het palletje onder de motorkap komen. En normaal gesproken ga je er dan aan de voorkant net met je vingers in en moet je het daar voelen zitten. Beetje als met je date op een dronken zaterdagavond, zeg maar.
Maar ik hing er inmiddels als een soort veearts in met mijn onderarm en nergens geen ontgrendeling te bekennen natuurlijk. Zij haar vriendin gebeld, om een of andere reden die me nu nog niet duidelijk is hadden ze van auto gewisseld. Die vriendin had die auto pas net twee weken. Maar er zou toch echt iets moeten zitten pal onder het embleem op de motorkap. Beweert date lief dat ze tijdens haar eerdere poging iets voelde wegschieten/afbreken. Inderdaad erg handig, dan heeft het niet zoveel zin om nog op een inmiddels pikdonker geworden parkeerterrein naar een fokkin' palletje te gaan zoeken wat er niet meer is. Zij grijnzen. Ik met mijn inmiddels gitzwarte hand had zin om te schreeuwen.
Besloten de motor nog wat verder af te laten koelen en dan eindelijk maar eens wat te gaan drinken. Nu zouden we ons in het centrum moeten bevinden, maar er was nergens een kroeg te zien. Of mensen. Echt volledig uitgestorven daar, leek op zo'n spaghettiwestern stadje met van die tumbleweeds. Van pure ellende maar bij een Grieks restaurant naar binnen gegaan en daar even gezeten. Was verder wel gezellig met haar, maar die berggeiten muziek begon na drie kwartier al zenuwslopend te worden, dus even gevraagd aan de serveerster of er ook nog ergens een kroeg zat. Die dan ook nog eens open was.
Zat alleen een soort skihut-achtig iets volgens haar. Echt iets waar je je date mee naartoe wilt nemen. Onderweg naar die Griek wel een hotel gezien, dus dan daar maar aan de bar gaan hangen. Was, ondanks de wat slechtere voortekenen, nog best leuk. Date was niet op haar mondje gevallen en bleek ook nog eens gevoel voor humor te hebben. Na anderhalf uur of iets zijn we weer teruggelopen door de inmiddels stromende regen. Heel romantisch allemaal.
En dan is er zo'n moment dat je denkt dat het nog wel even leuk kan worden, in een zeldzaam moment van stilte, elkaar aanstarend op dat parkeerterrein. Had ik eigenlijk wel verwacht. Ze opende haar mond (jaaaaa) om vervolgens te zeggen dat ze het ondanks dat gedoe écht erg gezellig had gevonden met me, maar de benodigde klik niet echt voelde. Ik lachen als een coole Fonzie natuurlijk en dat dat kan gebeuren en verder toch niks gaf?
Weer een uur met een chagrijnig harses in de auto zitten om thuis te komen en daar een borrel gepakt. Kutavond. Volgende date is weer gewoon in de burcht.
Ja de meesten zijn wel leuk inderdaad. Maar sommige kan ik echt niks mee.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 16:47 schreef rhubarbje het volgende:
Ik vind de vragen van OKc juist briljant
Goed bezig!quote:Op zondag 19 oktober 2014 13:24 schreef PeterPastoor het volgende:
De date van gisteren was niet doorgegaan. Ze had zogenaamd in 1 keer een verjaardag. Vanochtend gaf ze aan niet klaar te zijn voor een relatie. Dit kwam voor mij niet als een verrassing natuurlijk. 'Het lag niet aan jou maar aan mij'
Maar ondertussen had ik ook al contact met een andere dame en daar heb ik volgende week zaterdag, als het goed is, een date mee.
}:{quote:Op zondag 19 oktober 2014 13:05 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik krijg op Tinder steeds vaker dat er vrouwen tussen zitten, terwijl ik 'm toch echt heel heteroseksueel heb ingesteld. Probeert de app me te overtuigen dat ik stiekem toch maar voor de vrouwen moet gaan, of hebben andere mensen hier ook last van?
}:{.quote:Op zondag 19 oktober 2014 15:05 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja doei, jij speelt echt too hard to get.
Geen eigenlijk. Als iets zo goed zit dat ik er een relatie mee aan wil gaan interesseert tijd/afstand me niet echt.quote:Op zondag 19 oktober 2014 15:40 schreef Deezertje het volgende:
Wat is voor jullie de maximale afstand / tijd om bij iemand te komen als je eenmaal een relatie hebt?
En wederom een bevestiging dat je op Tinder niet moet zoeken voor een relatie: kwam net iemand tegen die al jarenlang een relatie heeft met d'r vriend en waarvan ik zeker weet dat het niet ineens uit is...
Ik ben een luie daterquote:Op zondag 19 oktober 2014 15:40 schreef Deezertje het volgende:
Wat is voor jullie de maximale afstand / tijd om bij iemand te komen als je eenmaal een relatie hebt?
En wederom een bevestiging dat je op Tinder niet moet zoeken voor een relatie: kwam net iemand tegen die al jarenlang een relatie heeft met d'r vriend en waarvan ik zeker weet dat het niet ineens uit is...
wie weten zijn ze niet monogaamquote:Op zondag 19 oktober 2014 15:40 schreef Deezertje het volgende:
518 kmquote:Op zondag 19 oktober 2014 15:40 schreef Deezertje het volgende:
quote:Op zondag 19 oktober 2014 17:05 schreef Weissman het volgende:
Deezertje, is Nikkie69 niks voor jou?
Jullie zitten een beetje op dezelfde golflengte als ik de posts zo lees.
Uur reizen maximaal.quote:Op zondag 19 oktober 2014 15:40 schreef Deezertje het volgende:
hallo zo oud ben k nou ook werr niet hoorquote:Op zondag 19 oktober 2014 17:05 schreef Weissman het volgende:
Deezertje, is Nikkie69 niks voor jou?
Jullie zitten een beetje op dezelfde golflengte als ik de posts zo lees.
zo moeilijk is het toch niet?quote:Op maandag 20 oktober 2014 09:09 schreef ek_47 het volgende:
wat mij opvalt met Tinder....ik begin dan een chat met vrouwen, zij klagen over de mannen die alleen maar over sex hebben en uit zijn op sex...uiteindelijk date ik met deze dames en op de eerste date verwachten ze al sex
ik snap het niet meer, maar het snappen van vrouwen heb ik jaren geleden al opgegeven.......
Zo ingewikkeld is dat toch niet?quote:Op maandag 20 oktober 2014 09:09 schreef ek_47 het volgende:
wat mij opvalt met Tinder....ik begin dan een chat met vrouwen, zij klagen over de mannen die alleen maar over sex hebben en uit zijn op sex...uiteindelijk date ik met deze dames en op de eerste date verwachten ze al sex
ik snap het niet meer, maar het snappen van vrouwen heb ik jaren geleden al opgegeven.......
Ik wist niet dat het zo wetenschappelijk was hier. Ik gebruik liever sex, ook al weet ik dat het seks is in het Nederlands. Puur om jou te stangen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 09:11 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zo ingewikkeld is dat toch niet?
Verder is het "seks" in het Nederlands
Ik doe niet aan sex op de eerste date.quote:Op maandag 20 oktober 2014 09:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
zo moeilijk is het toch niet?
als je er niet meteen als een debiel om vraagt is srks misschien wel een optie
maar niets is minder charmant als een kerel die na 2 minuten al wil weten wat voor ondergoed je draagt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |