abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145696632
Nee dat heb ik ook, steeds vaker dat er een homo/bi man voorbij komt. Zij hebben dan ingesteld beide geslachten te willen zien. Bug van Tinder. Waar ze overigens al tijden met te kampen hebben.
Ook in moeilijke tijden.
pi_145697096
De date van gisteren was niet doorgegaan. Ze had zogenaamd in 1 keer een verjaardag. Vanochtend gaf ze aan niet klaar te zijn voor een relatie. Dit kwam voor mij niet als een verrassing natuurlijk. 'Het lag niet aan jou maar aan mij' :')

Maar ondertussen had ik ook al contact met een andere dame en daar heb ik volgende week zaterdag, als het goed is, een date mee. :)
pi_145697122
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2014 13:24 schreef PeterPastoor het volgende:
De date van gisteren was niet doorgegaan. Ze had zogenaamd in 1 keer een verjaardag. Vanochtend gaf ze aan niet klaar te zijn voor een relatie. Dit kwam voor mij niet als een verrassing natuurlijk. 'Het lag niet aan jou maar aan mij' :')

Maar ondertussen had ik ook al contact met een andere dame en daar heb ik volgende week zaterdag, als het goed is, een date mee. :)
Goed bezig!
pi_145700096
Dacht dat Paiq vrij streng was met de foto's die online gepleurd werden. Was daar iig nog nooit een piemelpic tegengekomen. Tot nu toe.
pi_145700210
quote:
2s.gif Op zondag 19 oktober 2014 13:05 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik krijg op Tinder steeds vaker dat er vrouwen tussen zitten, terwijl ik 'm toch echt heel heteroseksueel heb ingesteld. Probeert de app me te overtuigen dat ik stiekem toch maar voor de vrouwen moet gaan, of hebben andere mensen hier ook last van?
}:{
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_145700238
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2014 15:05 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

}:{
Ja doei, jij speelt echt too hard to get :{w.
pi_145700248
quote:
9s.gif Op zondag 19 oktober 2014 15:05 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Ja doei, jij speelt echt too hard to get :{w.
}:{.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_145700262
KOM SCHAREN DAN.
pi_145700273
* DancingPhoebe stapt in de metro
pi_145700309
Ik doe de boel ff scheren.
pi_145701164
Wat is voor jullie de maximale afstand / tijd om bij iemand te komen als je eenmaal een relatie hebt?

En wederom een bevestiging dat je op Tinder niet moet zoeken voor een relatie: kwam net iemand tegen die al jarenlang een relatie heeft met d'r vriend en waarvan ik zeker weet dat het niet ineens uit is...
  zondag 19 oktober 2014 @ 16:09:25 #87
416931 yats
(non) Average Joe
pi_145701960
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2014 15:40 schreef Deezertje het volgende:
Wat is voor jullie de maximale afstand / tijd om bij iemand te komen als je eenmaal een relatie hebt?

En wederom een bevestiging dat je op Tinder niet moet zoeken voor een relatie: kwam net iemand tegen die al jarenlang een relatie heeft met d'r vriend en waarvan ik zeker weet dat het niet ineens uit is...
Geen eigenlijk. Als iets zo goed zit dat ik er een relatie mee aan wil gaan interesseert tijd/afstand me niet echt.

En neem tinder niet zo serieus joh. Natuurlijk zullen er best mensen op zitten die wel een relatie willen, maar voor het gros zal dat niet zo zijn.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_145702242
quote:

Ik ben een luie dater :@ Maar ik vind 20/30 minuten eigenlijk wel de max...
pi_145702540
quote:

wie weten zijn ze niet monogaam
of zit ze er echt alleen voor de lol. Dat wil natuurlijk niks zeggen over de andere users, en dat zijn er genoeg

Maar ik vind een uurtje reizen wel zat
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_145703478
quote:

518 km
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_145703756
Deezertje, is Nikkie69 niks voor jou?

Jullie zitten een beetje op dezelfde golflengte als ik de posts zo lees.
pi_145703947
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2014 17:05 schreef Weissman het volgende:

14.gif
pi_145708619
quote:

Uur reizen maximaal.

Daarmee kan Londen en Berlijn ook :p ( Per vliegtuig dan)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  maandag 20 oktober 2014 @ 09:05:09 #94
397440 Nikkie_86
Live vanuit het Oosten
pi_145724373
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2014 17:05 schreef Weissman het volgende:

hallo zo oud ben k nou ook werr niet hoor :P :6
life goes on.. be proud of yourself!
  maandag 20 oktober 2014 @ 09:09:51 #95
349707 ek_47
Emotioneel Instabiel
pi_145724448
wat mij opvalt met Tinder....ik begin dan een chat met vrouwen, zij klagen over de mannen die alleen maar over sex hebben en uit zijn op sex...uiteindelijk date ik met deze dames en op de eerste date verwachten ze al sex

ik snap het niet meer, maar het snappen van vrouwen heb ik jaren geleden al opgegeven.......
Er staan twee Engelse soldaten onder een boom, zegt de ene tegen de ander:
"We are under attack"
pi_145724472
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 09:09 schreef ek_47 het volgende:
wat mij opvalt met Tinder....ik begin dan een chat met vrouwen, zij klagen over de mannen die alleen maar over sex hebben en uit zijn op sex...uiteindelijk date ik met deze dames en op de eerste date verwachten ze al sex

ik snap het niet meer, maar het snappen van vrouwen heb ik jaren geleden al opgegeven.......
zo moeilijk is het toch niet?
als je er niet meteen als een debiel om vraagt is srks misschien wel een optie
maar niets is minder charmant als een kerel die na 2 minuten al wil weten wat voor ondergoed je draagt
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  maandag 20 oktober 2014 @ 09:11:54 #97
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_145724478
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 09:09 schreef ek_47 het volgende:

Zo ingewikkeld is dat toch niet?

Verder is het "seks" in het Nederlands
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
  maandag 20 oktober 2014 @ 09:12:42 #98
349707 ek_47
Emotioneel Instabiel
pi_145724488
quote:
2s.gif Op maandag 20 oktober 2014 09:11 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Zo ingewikkeld is dat toch niet?

Verder is het "seks" in het Nederlands
Ik wist niet dat het zo wetenschappelijk was hier. Ik gebruik liever sex, ook al weet ik dat het seks is in het Nederlands. Puur om jou te stangen.
"We are under attack"
  maandag 20 oktober 2014 @ 09:13:01 #99
349707 ek_47
Emotioneel Instabiel
pi_145724498
quote:
1s.gif Op maandag 20 oktober 2014 09:11 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

zo moeilijk is het toch niet?
als je er niet meteen als een debiel om vraagt is srks misschien wel een optie
maar niets is minder charmant als een kerel die na 2 minuten al wil weten wat voor ondergoed je draagt
Ik doe niet aan sex op de eerste date.
"We are under attack"
pi_145724672
Waarom niet?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')