Precies wat ik dacht. Heb ik voor niks driveclub gekochtquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:07 schreef Rossdale het volgende:
Nou sharpie, het is ondertussen al woensdag... Waarom zie ik je nog niet online op psn?
Volgend de mail "now"quote:Op donderdag 30 oktober 2014 08:20 schreef KoningStoma het volgende:
Morgen pas toch? Ik ben hem aan het preloaden.
Vandaag Farming Simulator 15!!quote:
Mijn opa ook, maar die leeft niet meer... beetje respect voor de dodenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 08:54 schreef KoningStoma het volgende:
jonge mijn opa heet piet
een beetje respect ofso
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 08:54 schreef KoningStoma het volgende:
jonge mijn opa heet piet
een beetje respect ofso
Mijn opa heette Henkquote:Op donderdag 30 oktober 2014 08:54 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Mijn opa ook, maar die leeft niet meer... beetje respect voor de doden
Mijn opa hete opa, dat was soms best verwarrend want de andere had exact diezelfde naam!quote:
Eigenlijk was zijn naam Pieter, maarja wie wil er nu zo genoemd worden... Daarom Opa Pietquote:
Deze is veel mooierquote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:24 schreef Kutmanager het volgende:
Jullie kennen allemaal dit filmpje wel:
http://www.dumpert.nl/med(...)_gordel_niet_om.html
Kennen jullie deze ook?
http://www.dumpert.nl/med(...)abouter_wesley.html#
Ik zit ondertussen alweer een uur of 2 in de krochten van dumpert en youtube. Manmanman zit me dood te lachen.quote:
En dan kom je zoiets tegen :quote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:29 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Ik zit ondertussen alweer een uur of 2 in de krochten van dumpert en youtube. Manmanman zit me dood te lachen.Zoveel kneuzen op de wereld.
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 17:48 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En dan kom je zoiets tegen :
http://www.dumpert.nl/med(...)els_schoolplein.html
Dit is echt een heel chill filmpje inderdaad. Puur leedvermaak om die paupers met hun kutwagentjes waar ze 3 jaar voor hebben gespaardquote:Op donderdag 30 oktober 2014 18:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)compilatie_2014.html
ook mooi
Wist niet dat Stef ook rapte.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 18:32 schreef Rossdale het volgende:
Hoor ik daar krochten van youtube?
Ik ken nog wel wat leuke liedjes hoor
Ah handig, misschienquote:
Wat loop je nou te bazelen man, deze film was zo fucking wackquote:Op maandag 27 oktober 2014 19:11 schreef Kutmanager het volgende:
[..]![]()
btw, over Shia labaf gesproken, als jullie de kans krijgen, ga dan in de bios naar Fury. Het is het waard. Goeie actiefilm. Tank warfare zeer realistisch neergezet.
Behalve het einde, want er moet natuurlijk wel wat "murica" inzitten, maar verder realistisch film met boemvette actie.
lol die tankbattles waren superrealistisch neergezet hoor.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 21:47 schreef Michhas het volgende:
[..]
Wat loop je nou te bazelen man, deze film was zo fucking wackHet was echt niet om aan te zien, overdreven rednecks in een tank met om de tien minuten een huilscène
THAT SHIT GAY.
Gone girl was wel gruwelijk vet.
Dit idee kreeg ik wel bij de trailer ja..quote:Op donderdag 30 oktober 2014 21:47 schreef Michhas het volgende:
[..]
Wat loop je nou te bazelen man, deze film was zo fucking wackHet was echt niet om aan te zien, overdreven rednecks in een tank met om de tien minuten een huilscène
THAT SHIT GAY.
Oké die tankbattles waren wel dik, alleen duurden die veel te kortquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:05 schreef Kutmanager het volgende:
Jongens, ik zeg toch. Ik heb het over het actiegedeelte van die film. Wat is er nou beter dan enorme explosies, afketsende 75 mm granaten en Shia labaf die een kogel van een sniper in z'n bek krijgt.
Deze manquote:Op zaterdag 1 november 2014 00:16 schreef Michhas het volgende:
[..]
Oké die tankbattles waren wel dik, alleen duurden die veel te kortBrad Pitt met dat accent wordt ook saai, en toen ik die hoogst irritante knakker van The Walking Dead voor het eerst op het scherm zag leek het alsof mijn ballen werden geraakt door een mokerslag. Wát een slechte acteur is dat zeg, mercy mercy mercy.
Maar de tankbattles waren wel dik. Ook al was het er maar één...
Ik vond vooral die scene in dat dorp echt tranentrekkend slecht en veul te lang. Die chick zou ik wel doen overigens.quote:Op zaterdag 1 november 2014 00:16 schreef Michhas het volgende:
[..]
Oké die tankbattles waren wel dik, alleen duurden die veel te kortBrad Pitt met dat accent wordt ook saai, en toen ik die hoogst irritante knakker van The Walking Dead voor het eerst op het scherm zag leek het alsof mijn ballen werden geraakt door een mokerslag. Wát een slechte acteur is dat zeg, mercy mercy mercy.
Maar de tankbattles waren wel dik. Ook al was het er maar één...
quote:Op zaterdag 1 november 2014 15:19 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Ik vond vooral die scene in dat dorp echt tranentrekkend slecht en veul te lang. Die chick zou ik wel doen overigens.
Die ging je toch al kopen toch?quote:Op maandag 3 november 2014 17:16 schreef Rossdale het volgende:
Huh? Ik krijg ineens van gamemania een DLC code in mijn mail omdat ik ooit met een Assassin's Creed prijsvraag heb meegedaan? (niet dat ik me kan herinneren).
Pre-order bonus van AC: Unity blijkbaar, misschien moet ik die game dan maar kopen
next-gen? Hij ging voor een Xbox One toch?quote:Op dinsdag 4 november 2014 07:10 schreef Nick-GizMo het volgende:
Pieter is eindelijk next-gen![]()
![]()
![]()
3-11-2014, waar was jij
Gefixedquote:Op dinsdag 4 november 2014 08:42 schreef Rossdale het volgende:
http://frontpage.fok.nl/s(...)ta-van-the-crew.html
The Crew beta keys
Nicequote:
Driveclub was wel aardig, maar gewoon te makkelijk als singleplayer.quote:Op dinsdag 4 november 2014 11:27 schreef Rossdale het volgende:
[..]
NiceDeze week even proberen. Kijken of het beter dan Driveclub is
Och, nog een keer Black flag spelen is ook geen straf.quote:Op dinsdag 4 november 2014 13:26 schreef Pixell het volgende:
Alleen jammer dat je niet kan inloggen bij ubisoft
Zou iemand uit dit topic die uberhaupt nog kopen?quote:
volgens mij heb ik die nog steeds niet helemaal uitquote:Op dinsdag 4 november 2014 13:49 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Och, nog een keer Black flag spelen is ook geen straf.
Ikquote:Op dinsdag 4 november 2014 13:55 schreef Kutmanager het volgende:
Zou iemand uit dit topic die uberhaupt nog kopen?
De tijd van de epische MW2 sessies he, dat is ondertussen al zo'n 5 jaar geleden.
Ja, en volgende week hebben jullie het weer verkocht.quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:16 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ik
Nick
Stef
Pieter
Sander
Nelis
Gisteren waren we old skool met teveel man dat we groundwar moesten doen.
Op xbox one?quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:16 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ik
Nick
Stef
Pieter
Sander
Nelis
Gisteren waren we old skool met teveel man dat we groundwar moesten doen.
nee jonguhquote:Op dinsdag 4 november 2014 14:28 schreef Kutmanager het volgende:
Ja, en volgende week hebben jullie het weer verkocht.
En daarnaast waar zijn:
team bozzdale
Michhas
tauch
pringles
ik
stoma
tliciouz
alex
teun
bob
daan
frank
?
Heb je Ryse al ondertussen gedaan? Aangezien je nu PC gamer bentquote:Op dinsdag 4 november 2014 13:17 schreef Kutmanager het volgende:
Iemand hier al unity gespeeld? Ik kan pas over 2 weken aan de bak.
Is PSN weer down?quote:Op dinsdag 4 november 2014 08:23 schreef Rossdale het volgende:
[..]
next-gen? Hij ging voor een Xbox One toch?
huehuehue
Mainframes ook schijntquote:Op dinsdag 4 november 2014 15:37 schreef Rossdale het volgende:
Bozz, Teun, Tammy en ik hebben een PS4, dus die zul je niet op de One zien
Stoompie gaat ook ooit aan de PS4 dacht ik
Heeft die hem ondertussen al binnen? Want die soap is ook al een tijdje bezigquote:
Eindelijk niet meer. Was soms wel kut ja.quote:
Ja ik heb vernomen dat hij hem daadwerkelijk van stroom voorzien heeftquote:Op dinsdag 4 november 2014 15:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Heeft die hem ondertussen al binnen? Want die soap is ook al een tijdje bezig
Vraag me toch af of het echt xbox fanboys zijn, want die zijn te druk bezig met gamenquote:Op dinsdag 4 november 2014 15:42 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Eindelijk niet meer. Was soms wel kut ja.
Maarja er zullen altijd xbox fanbois zijn die niks beters te doen hebben dan Ddos attacks uit te voeren. Kan me niet voorstellen wie er anders de moeite neemt om steeds PSN weer aan te vallen. Het is natuurlijk wel zo dat je dan de grootste groep gamers te pakken hebt.
Ja alleen vullen ze de games niet, zijn er al genoeg xbox ones verkocht om een lobby voor BF4 te vullen?quote:Op dinsdag 4 november 2014 15:49 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Vraag me toch af of het echt xbox fanboys zijn, want die zijn te druk bezig met gamen
Nope. En ik ben niet echt pc gamer. Meer gewoon niet echt meer een gamer. Game nog wel, maar niet zoveel meer.quote:Op dinsdag 4 november 2014 15:39 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Heb je Ryse al ondertussen gedaan? Aangezien je nu PC gamer bent
Heb 3 niet meer afgemaakt, maar zou nog wel graag 4 willen spelen
Dan moet je Destiny vooral laten liggen!quote:Op dinsdag 4 november 2014 15:51 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Nope. En ik ben niet echt pc gamer. Meer gewoon niet echt meer een gamer. Game nog wel, maar niet zoveel meer.
Ga ryse sowieso niet doen. Schijnt slecht te zijn. Maarja je weet, ik heb een zwak voor Assassin's creed, dus moet die wel spelen.
Sowieso tegenwoordig is het meer spellen met een "goede" verhaallijn erin. Dan heb ik tenminste niet de indruk dat ik mijn tijd aan het verkloten ben met nutteloze herhaling, aangezien het dan meer is alsof ik een goeie film kijk of goed boek lees ofzo.
Was ook niet van plan destiny te halen.quote:Op dinsdag 4 november 2014 15:54 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Dan moet je Destiny vooral laten liggen!
Jawel, de goeie servers zitten wel volquote:Op dinsdag 4 november 2014 15:50 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ja alleen vullen ze de games niet, zijn er al genoeg xbox ones verkocht om een lobby voor BF4 te vullen?
Maar zonder gekheid, vraag me wel af wie er wat te winnen heeft. En vraag me ook af of er echt niks tegen te doen is.
quote:Op dinsdag 4 november 2014 15:51 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Nope. En ik ben niet echt pc gamer. Meer gewoon niet echt meer een gamer. Game nog wel, maar niet zoveel meer.
Ga ryse sowieso niet doen. Schijnt slecht te zijn. Maarja je weet, ik heb een zwak voor Assassin's creed, dus moet die wel spelen.
Sowieso tegenwoordig is het meer spellen met een "goede" verhaallijn erin. Dan heb ik tenminste niet de indruk dat ik mijn tijd aan het verkloten ben met nutteloze herhaling, aangezien het dan meer is alsof ik een goeie film kijk of goed boek lees ofzo.
Daarom eerst door rogue heenknallen en dan unity.quote:Op dinsdag 4 november 2014 15:59 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Jawel, de goeie servers zitten wel vol
[..]
![]()
![]()
![]()
Zit zeker wat in. Daarom word het weer eens tijd voor een goeie RPG
Jammer dat rogue dan weer op de 360 uitkomtquote:Op dinsdag 4 november 2014 16:17 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Daarom eerst door rogue heenknallen en dan unity.
Dat moet haast wel zelfspot zijn.quote:Op dinsdag 4 november 2014 16:41 schreef KneusTeun het volgende:
Hold X to pay respects. Nou dan moet de game wel 10/10 zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
godverdomme vieze kuthoeren dit niet op pc uitbrengen dat ze maar lekker de tering krijgen met z´n allen bij rockstar grrmblquote:Op dinsdag 4 november 2014 19:05 schreef KoningStoma het volgende:
Holy creap mean
http://assets.ign.com/vid(...)000-1415118473-w.mp4
Januari ofzo komt hij naar pc.quote:Op woensdag 5 november 2014 02:33 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
godverdomme vieze kuthoeren dit niet op pc uitbrengen dat ze maar lekker de tering krijgen met z´n allen bij rockstar grrmbl
Mag toch hopen dat je hem toch al hebt he?quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:07 schreef KneusTeun het volgende:
HAd het gezien, misschien toch maar oppikken in Januari voor een prikkie.
maakt niet uit, je bent toch niet meer zo'n gamerquote:Op woensdag 5 november 2014 02:33 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
godverdomme vieze kuthoeren dit niet op pc uitbrengen dat ze maar lekker de tering krijgen met z´n allen bij rockstar grrmbl
quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:12 schreef Morgen- het volgende:
Godver zeg bestaat dit topiek nog steeds
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey een downie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ik had hem ook al gespotquote:
Dat lijkt mij logischquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |