Die ging je toch al kopen toch?quote:Op maandag 3 november 2014 17:16 schreef Rossdale het volgende:
Huh? Ik krijg ineens van gamemania een DLC code in mijn mail omdat ik ooit met een Assassin's Creed prijsvraag heb meegedaan? (niet dat ik me kan herinneren).
Pre-order bonus van AC: Unity blijkbaar, misschien moet ik die game dan maar kopen
next-gen? Hij ging voor een Xbox One toch?quote:Op dinsdag 4 november 2014 07:10 schreef Nick-GizMo het volgende:
Pieter is eindelijk next-gen![]()
![]()
![]()
3-11-2014, waar was jij
Gefixedquote:Op dinsdag 4 november 2014 08:42 schreef Rossdale het volgende:
http://frontpage.fok.nl/s(...)ta-van-the-crew.html
The Crew beta keys
Nicequote:
Driveclub was wel aardig, maar gewoon te makkelijk als singleplayer.quote:Op dinsdag 4 november 2014 11:27 schreef Rossdale het volgende:
[..]
NiceDeze week even proberen. Kijken of het beter dan Driveclub is
Och, nog een keer Black flag spelen is ook geen straf.quote:Op dinsdag 4 november 2014 13:26 schreef Pixell het volgende:
Alleen jammer dat je niet kan inloggen bij ubisoft
Zou iemand uit dit topic die uberhaupt nog kopen?quote:
volgens mij heb ik die nog steeds niet helemaal uitquote:Op dinsdag 4 november 2014 13:49 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Och, nog een keer Black flag spelen is ook geen straf.
Ikquote:Op dinsdag 4 november 2014 13:55 schreef Kutmanager het volgende:
Zou iemand uit dit topic die uberhaupt nog kopen?
De tijd van de epische MW2 sessies he, dat is ondertussen al zo'n 5 jaar geleden.
Ja, en volgende week hebben jullie het weer verkocht.quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:16 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ik
Nick
Stef
Pieter
Sander
Nelis
Gisteren waren we old skool met teveel man dat we groundwar moesten doen.
Op xbox one?quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:16 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ik
Nick
Stef
Pieter
Sander
Nelis
Gisteren waren we old skool met teveel man dat we groundwar moesten doen.
nee jonguhquote:Op dinsdag 4 november 2014 14:28 schreef Kutmanager het volgende:
Ja, en volgende week hebben jullie het weer verkocht.
En daarnaast waar zijn:
team bozzdale
Michhas
tauch
pringles
ik
stoma
tliciouz
alex
teun
bob
daan