quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:01 schreef Rossdale het volgende:
SuperFons in actie op Nick's zolderkamer
[ afbeelding ]
Ik weetquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:13 schreef KoningStoma het volgende:
Er staat een build van Project Cars op het internet. Hij is erg tof.
Gastquote:
quote:
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:01 schreef Rossdale het volgende:
"Jij ziet er wel uit als een lekkere bever, wil je op mijn stam knagen?"
Werkt 100%quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:31 schreef Rossdale het volgende:
http://www.boredpanda.com/how-to-trap-a-cat-circle/
Vanavond even proberen
ekkersrijt?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:35 schreef Cliffy het volgende:
Gister begin van the last of us gezien, misschien toch maar even langs ekkersrijt vandaag
Begin is aardig, maar wanneer je over de helft komt is het echt briljant goedquote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:35 schreef Cliffy het volgende:
Gister begin van the last of us gezien, misschien toch maar even langs ekkersrijt vandaag
Die el cheapo PS4 actie waar Sharpie gebruikt van wilde makenquote:
weet gewoon dat ik dat ding na die ene game waarschijnlijk 6 maanden niet aanraak...quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:41 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Die el cheapo PS4 actie waar Sharpie gebruikt van wilde maken
Had je maar geen game PC moeten kopen en gewoon sociaal doen met ons met een consolequote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:55 schreef Cliffy het volgende:
[..]
weet gewoon dat ik dat ding na die ene game waarschijnlijk 6 maanden niet aanraak...
Alsof ik op masterrace zoveel gamequote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:11 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Had je maar geen game PC moeten kopen en gewoon sociaal doen met ons met een console
Dat mist de gezelligheid natuurlijkquote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:16 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Alsof ik op masterrace zoveel game
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:30 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat mist de gezelligheid natuurlijk![]()
Kom gewoon lekker Destiny /Fifa'en met Teun, Sharpie en mij op de PS4
BF4quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:30 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat mist de gezelligheid natuurlijk![]()
Kom gewoon lekker BF4'en /Driveclubben met Teun, Sharpie en mij op de PS4
Lekker een jaar na release eindelijk uit de bèta... Sowieso geen enkele interessante map..quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:44 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Alle shit is er uit gepatched, werkt als een trein nu
Ik snap je wel, het trekt mij eigenlijk ook helemaal niet meer. En er komt vast snel weer een nieuwe uit.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:49 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Lekker een jaar na release eindelijk uit de bèta... Sowieso geen enkele interessante map..
BF5 wordt vast nog wel aangekondigd dit jaar.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:55 schreef Rossdale het volgende:
De beta van Hardline was echt bagger, die kun je met een gerust hart overslaan.
Battlefront is pas zomer 2015quote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:00 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
BF5 wordt vast nog wel aangekondigd dit jaar.
En anders ga ik wel voor Star Wars Battlefront
Ok, jammerquote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:58 schreef Cliffy het volgende:
Ben sowieso niet echt meer geïnteresseerd in multiplayer
Probleem met BF4 is ook dat ik geen 55 euro ga betalen voor die game. Nu net de premium uit is moet ik natuurlijk ook die hebben dan.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:02 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Battlefront is pas zomer 2015Zal dus wel september worden, als hij niet uitgesteld wordt.
Waarom? Ik heb alleen second assault als DLC voor de BF3 maps er bij.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:04 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Probleem met BF4 is ook dat ik geen 55 euro ga betalen voor die game. Nu net de premium uit is moet ik natuurlijk ook die hebben dan.
Koop alleen in plastic, gewoon omdat ik dan me game kast vul.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:07 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Waarom? Ik heb alleen second assault als DLC voor de BF3 maps er bij.
BF4 kost nu maar 27 euro in de store: https://store.sonyenterta(...)_00-BATTLEFIELD40000
de 28ste heb ik hem, is al besteldquote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:37 schreef KneusTeun het volgende:
Ja ik heb ook geen BF, ik wacht wel tot volgend jaar, als mainframes ook een PS4 heeft....
En Driveclub is gewoon een lie.
Man man man, je praat poep.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:52 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik snap je wel, het trekt mij eigenlijk ook helemaal niet meer. En er komt vast snel weer een nieuwe uit.
ik wel, heb het zelfs voorgesteld aan mijn vriendin...quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:58 schreef Cliffy het volgende:
Ben sowieso niet echt meer geïnteresseerd in multiplayer
Ik geloof het pas wanneer ik je online ziequote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:13 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
de 28ste heb ik hem, is al besteld![]()
Inclusief die kut driveclub omdat IK HET ZAT BEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
Spraak diareequote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:09 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Koop alleen in plastic, gewoon omdat ik dan me game kast vul.
En mocht ik ooit om geen reden gebanned worden ben ik niet al mijn games kwijt.
Dat was anders, toen was ding net uit. En je was niet de enige die er nooit meer iets van hoordequote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:16 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik geloof het pas wanneer ik je online zieJe had ook een pre-order bij de Bart Smit waar ik nooit meer iets van gehoord heb
Heb ik ook, tenzij het digital only is natuurlijk. Al is het meer omdat ik vrijwel alle games op marktplaats en daarna weer via marktplaats doorverkoop, zodat gamen een bizar goedkope hobby blijftquote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:09 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Koop alleen in plastic, gewoon omdat ik dan me game kast vul.
En mocht ik ooit om geen reden gebanned worden ben ik niet al mijn games kwijt.
Volgens mij moet je de kraag van je stoere wollen trui een beetje naar beneden trekken, wartaal jonguh.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:25 schreef KneusTeun het volgende:
Om heel eerlijk te zijn wacht ik nog steeds op een titel die me wegblaast.
En ik weet helaas ook vrijwel zeker dat bijvoorbeeld AC unity dat ook niet doet, mijn hoop ligt op evolve of no man's sky.
Het stomme is dat Destiny (hoewel gehaat door bijna iedereen) best nog wel in de buurt kwam. Alleen doordat ik te weinig mensen in mijn lijst heb die hem nog spelen is hij voor mij nu niet veel te spelen omdat het gewoon co-op moet om plezier te hebben. Het verbaast me dat de jacht naar gear en het opnieuw spelen van strikes nog zoveel plezier geeft!
Dat verbaast me ook, vooral omdat de hoeveelheid drops echt zo verschrikkelijk laag isquote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:25 schreef KneusTeun het volgende:
Om heel eerlijk te zijn wacht ik nog steeds op een titel die me wegblaast.
En ik weet helaas ook vrijwel zeker dat bijvoorbeeld AC unity dat ook niet doet, mijn hoop ligt op evolve of no man's sky.
Het stomme is dat Destiny (hoewel gehaat door bijna iedereen) best nog wel in de buurt kwam. Alleen doordat ik te weinig mensen in mijn lijst heb die hem nog spelen is hij voor mij nu niet veel te spelen omdat het gewoon co-op moet om plezier te hebben. Het verbaast me dat de jacht naar gear en het opnieuw spelen van strikes nog zoveel plezier geeft!
anaalklieren uitknijpenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:12 schreef Rossdale het volgende:
http://www.superwoef.nl/Home/
Goedkope kapper
Op die pre-order van Bart smit wacht ik ook nog steedsquote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:16 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik geloof het pas wanneer ik je online zieJe had ook een pre-order bij de Bart Smit waar ik nooit meer iets van gehoord heb
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:31 schreef Rossdale het volgende:
Misschien kun je dat ook voorstellen aan je vriendin
Hahahaquote:Op donderdag 23 oktober 2014 16:18 schreef Rossdale het volgende:
Michhas lok-post!
Deze shit blijft gewoon leuk
Jeej Mimiquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 08:58 schreef Michhas het volgende:
[..]
Hahaha
Deze kende ik helemaal niet
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 08:58 schreef Michhas het volgende:
[..]
Hahaha
Deze kende ik helemaal niet
Je laat je weer eens zien in het topicquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:23 schreef Michhas het volgende:
[..]
[..]
Waar heb ik dit warme welkom aan verdiend
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:28 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je laat je weer eens zien in het topic
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:31 schreef Michhas het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik lees nog altijd gewoon mee hoor
Wat?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:59 schreef Kutmanager het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)fteling_in_1978.html
Pieter. Hij kan het ook.
Ik heb een ps4 Rossdalequote:
Haha ok, ook nog geen games verder dus?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 13:31 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Ik heb een ps4 Rossdale![]()
Staat alleen nog tot dinsdag in eindhoven![]()
Toch maar geen bundel genomen, camera gebruik in weer niet gok ik zo en driveclub lijkt me leuk alleen project cars veel leuker, dus die haal ik.
BF4 heb ik aan het zoeken, anders gewoon via psnquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 13:50 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Haha ok, ook nog geen games verder dus?
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 14:09 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
BF4 heb ik aan het zoeken, anders gewoon via psn
WAAR IS JE VREUGDE![]()
![]()
Ok zegt ie![]()
Oh dat, mooi is dat jaquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 13:40 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Jeweetwel. Die commentator stem.
Wat heb jij betaald voor driveclub?quote:
Ik krijg dinsdag die van mm Eindhoven. Die breng ik terug bij mm leeuwarden en haal dan bij intertoys de driveclub bundel met alleen de controller. Die is nu voor 399 en gaat 10% af.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:44 schreef Rossdale het volgende:
35 euro van iemand van FOK! Moet via marktplaats ook wel lukken
jaquote:
quote:
Hoorde het ook al van wat anderen, ik ga hem ook wel checkenquote:Op maandag 27 oktober 2014 19:11 schreef Kutmanager het volgende:
[..]![]()
btw, over Shia labaf gesproken, als jullie de kans krijgen, ga dan in de bios naar Fury. Het is het waard. Goeie actiefilm. Tank warfare zeer realistisch neergezet.
Behalve het einde, want er moet natuurlijk wel wat "murica" inzitten, maar verder realistisch film met boemvette actie.
Zitten veel erpeegee's in (panzerfausts).quote:Op maandag 27 oktober 2014 19:19 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Hoorde het ook al van wat anderen, ik ga hem ook wel checken
quote:Op maandag 27 oktober 2014 19:20 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Zitten veel erpeegee's in (panzerfausts).
Ligt weer eens te slapen.quote:
Wees blij dat je geen raid hebt gedaan, sold heeft nu nog nachtmerriesquote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:45 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat verbaast me ook, vooral omdat de hoeveelheid drops echt zo verschrikkelijk laag is
Nee ik was er echt snel klaar mee.
Ik wil vooral lekker multiplayen met wat mensen. Destiny was wel leuk, maar die crucible gameplay ligt me gewoon ècht niet... te veel halo. Battlefield is gewoon leuk met wat mensen en Driveclub is een prima racer voor nu. Zeker als de PS+ versie straks uit is en de multipayer goed druk wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |