Volgens mij moet je de kraag van je stoere wollen trui een beetje naar beneden trekken, wartaal jonguh.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:25 schreef KneusTeun het volgende:
Om heel eerlijk te zijn wacht ik nog steeds op een titel die me wegblaast.
En ik weet helaas ook vrijwel zeker dat bijvoorbeeld AC unity dat ook niet doet, mijn hoop ligt op evolve of no man's sky.
Het stomme is dat Destiny (hoewel gehaat door bijna iedereen) best nog wel in de buurt kwam. Alleen doordat ik te weinig mensen in mijn lijst heb die hem nog spelen is hij voor mij nu niet veel te spelen omdat het gewoon co-op moet om plezier te hebben. Het verbaast me dat de jacht naar gear en het opnieuw spelen van strikes nog zoveel plezier geeft!
Dat verbaast me ook, vooral omdat de hoeveelheid drops echt zo verschrikkelijk laag isquote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:25 schreef KneusTeun het volgende:
Om heel eerlijk te zijn wacht ik nog steeds op een titel die me wegblaast.
En ik weet helaas ook vrijwel zeker dat bijvoorbeeld AC unity dat ook niet doet, mijn hoop ligt op evolve of no man's sky.
Het stomme is dat Destiny (hoewel gehaat door bijna iedereen) best nog wel in de buurt kwam. Alleen doordat ik te weinig mensen in mijn lijst heb die hem nog spelen is hij voor mij nu niet veel te spelen omdat het gewoon co-op moet om plezier te hebben. Het verbaast me dat de jacht naar gear en het opnieuw spelen van strikes nog zoveel plezier geeft!
anaalklieren uitknijpenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:12 schreef Rossdale het volgende:
http://www.superwoef.nl/Home/
Goedkope kapper
Op die pre-order van Bart smit wacht ik ook nog steedsquote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:16 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik geloof het pas wanneer ik je online zieJe had ook een pre-order bij de Bart Smit waar ik nooit meer iets van gehoord heb
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:31 schreef Rossdale het volgende:
Misschien kun je dat ook voorstellen aan je vriendin
Hahahaquote:Op donderdag 23 oktober 2014 16:18 schreef Rossdale het volgende:
Michhas lok-post!
Deze shit blijft gewoon leuk
Jeej Mimiquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 08:58 schreef Michhas het volgende:
[..]
Hahaha
Deze kende ik helemaal niet
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 08:58 schreef Michhas het volgende:
[..]
Hahaha
Deze kende ik helemaal niet
Je laat je weer eens zien in het topicquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:23 schreef Michhas het volgende:
[..]
[..]
Waar heb ik dit warme welkom aan verdiend
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:28 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je laat je weer eens zien in het topic
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:31 schreef Michhas het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik lees nog altijd gewoon mee hoor
Wat?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:59 schreef Kutmanager het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)fteling_in_1978.html
Pieter. Hij kan het ook.
Ik heb een ps4 Rossdalequote:
Haha ok, ook nog geen games verder dus?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 13:31 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Ik heb een ps4 Rossdale![]()
Staat alleen nog tot dinsdag in eindhoven![]()
Toch maar geen bundel genomen, camera gebruik in weer niet gok ik zo en driveclub lijkt me leuk alleen project cars veel leuker, dus die haal ik.
BF4 heb ik aan het zoeken, anders gewoon via psnquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 13:50 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Haha ok, ook nog geen games verder dus?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |