SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: De verhalen van Niels de OpperdingesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voel u vrij om als authentiek geschiedkundige dit verhaal aan te vullen.
Wij zijn MW2 wij zijn de beste!Please sir. When moon? When Mustang?
Ja, maar ik wil niet te lang meer wachten. Je kunt tegenwoordig zomaar voor slome uitgemaakt worden.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 23:21 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
GTA bundel.... maarja wordt je ook niet vrolijk van.
Gewoon de cheapest bundel kopen en de game verkopen op MP.
Conrad laatst met 359,- was best een goede deal, komen er binnenkort wel meer denk ik.
zei het wandelende stomazakjequote:Op vrijdag 17 oktober 2014 10:45 schreef KoningStoma het volgende:
hoi ik ben zhano en ik stink naar poep
Hallo erg leuk ja ha ha nou dat wordt weer genieten hoor ho ho ho gezellig gr grquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 08:53 schreef Michhas het volgende:
hallo hallo en welkom in een nieuw topic vandaag haha goed hoor leuk
Scheer je weg noorman!quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 12:52 schreef Zhano het volgende:
[..]
Niemand... Kwam alleen ff myn Fryske heitelan verdedigen
Ok doeiquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 13:11 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Scheer je weg noorman!We hebben er al één van jouw soort volk, da's meer dan genoeg
Jaja, goed verhaal. Jij kwam deze SC gewoon kapen he! Wacht maar tot Gertmayor dit zietquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 12:52 schreef Zhano het volgende:
[..]
Dankje, maar ze zijn hier best vriendelijk allemaal.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 12:52 schreef Zhano het volgende:
[..]
Scheer je weg, anders stuur ik mijn tijger op je af.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 12:52 schreef Zhano het volgende:
[..]
mwaquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 14:06 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Dankje, maar ze zijn hier best vriendelijk allemaal.![]()
Doe even normaal.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 16:56 schreef KneusTeun het volgende:
BF4 heb ik niet.. en weet niet of ik hem nog haal. Beetje battlefield moe
sorry maar ben wat dat betreft nog wel ff zoet met destiny. Gister met fokker claxon een strike gedaan die eigenlijk voor 2 een beetje veel was, en dan is het wel echt super om door te buffelen.quote:
Je stelt me diep teleur.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 18:55 schreef KneusTeun het volgende:
Ja die strikes zijn toch wel leuk als het eindelijk wat moeilijker is. Gister met Jackson echt prachtig gespeeld! En de crucible blijft ook vermakelijk.
Yoooooo goedemorgen!! Korte broek al aan?quote:
Zwembroek zelfsquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 11:48 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Yoooooo goedemorgen!! Korte broek al aan?![]()
![]()
nu ie eindelijk uit de beta is kan dat ook wel jaquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 18:50 schreef Rossdale het volgende:
Destiny nog steeds niet beu nee?
Ik ga juist nu BF4 weer oppakken, ik was nog niet verder dan level 35 gekomen geloof ik in afwachting op mijn squadmatties
dat was de waterbaan zelf...quote:Op zondag 19 oktober 2014 00:11 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Nee gisteren dan, begint het te hozen als je in de wildwaterbaan zit
quote:Op zondag 19 oktober 2014 00:11 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Walibiquote:Op zondag 19 oktober 2014 00:11 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
linkje, kan het niet vinden.quote:Op zondag 19 oktober 2014 09:30 schreef KneusTeun het volgende:
50 euro PSN voor 41,95 bij wehkamp
ff uitzoeken of je daarvoor ook digitaal BF4 premium kan kopen
Tilburgquote:Op zondag 19 oktober 2014 11:35 schreef Sharpdressedman het volgende:
Iemand die in de buurt van eindhoven woont?
Die hoef ik niet, en ga ik niet speciaal voor naar Eindhovenquote:Op zondag 19 oktober 2014 12:10 schreef Sharpdressedman het volgende:
Opening MM las ik en de PS4 voor 333,- voor wie interesse heeft (en haal er dan ook eentje voor mij)
Er komt een tweede? Die eerste die alles en iedereen heeft weggeconcurreerd was nog niet genoeg?quote:Op zondag 19 oktober 2014 12:10 schreef Sharpdressedman het volgende:
Opening MM las ik en de PS4 voor 333,- voor wie interesse heeft (en haal er dan ook eentje voor mij)
waarom wil je geen ps4quote:Op zondag 19 oktober 2014 12:29 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Die hoef ik niet, en ga ik niet speciaal voor naar Eindhoven
Omdat ik nog steeds een One wil, als het me eindelijk gelukt is om het geld bij elkaar te krijgenquote:
Yes.quote:Op zondag 19 oktober 2014 11:35 schreef Sharpdressedman het volgende:
Iemand die in de buurt van eindhoven woont?
Son en Breugel,quote:Op zondag 19 oktober 2014 13:28 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Er komt een tweede? Die eerste die alles en iedereen heeft weggeconcurreerd was nog niet genoeg?
Maar waarom de onequote:Op zondag 19 oktober 2014 15:52 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Omdat ik nog steeds een One wil, als het me eindelijk gelukt is om het geld bij elkaar te krijgen
Heb geen vertrouwen meerquote:Op zondag 19 oktober 2014 15:52 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Omdat ik nog steeds een One wil, als het me eindelijk gelukt is om het geld bij elkaar te krijgen
Die zag ik net ook voorbij komenquote:
Ik stress hem kapot, zit te studeren voor een van mijn laatste tentamens morgenquote:Op maandag 20 oktober 2014 12:04 schreef Rossdale het volgende:
Maar even een goed muziekje droppen om de week te beginnen
Dude! Je bent gewoon bijna klaarquote:Op maandag 20 oktober 2014 12:36 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik stress hem kapot, zit te studeren voor een van mijn laatste tentamens morgen
Klopt! Werken, studieschuld wegwerken, verantwoordelijkhedenquote:Op maandag 20 oktober 2014 13:02 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dude! Je bent gewoon bijna klaarDenk aan dat vooruitzicht
Beetje slap ouwehoeren hele dag, koffie zuipen en overheidsgeld cashen. Net studerenquote:Op maandag 20 oktober 2014 13:28 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Klopt! Werken, studieschuld wegwerken, verantwoordelijkheden
Gast dat haal je makkelijk! #geenzorgen#pietwordeenarbeiderquote:Op maandag 20 oktober 2014 12:36 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik stress hem kapot, zit te studeren voor een van mijn laatste tentamens morgen
Loonslaafquote:Op maandag 20 oktober 2014 13:28 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Klopt! Werken, studieschuld wegwerken, verantwoordelijkheden
Moest lachen, bedanktquote:Op maandag 20 oktober 2014 13:49 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Beetje slap ouwehoeren hele dag, koffie zuipen en overheidsgeld cashen. Net studeren
Het enige is dat je minder vrije tijd hebt, maar daar wordt je weer voor gecompenseerd door ipv een studieschuld op te bouwen, je een aanwezigheidsfooi krijgt om daarmee te proberen die bodemloze put te dempen
Van je hobby je werk makenquote:Op maandag 20 oktober 2014 14:16 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Loonslaaf![]()
9 - 17.00![]()
Een leidinggevende![]()
Echte deadlines![]()
Savonds niet meer alles kunnen doen tot diep in de nacht omdat je weer : zie bovenstaande![]()
Elke dag weer werken, 5 dagen per week![]()
Weekends zijn rete kort![]()
De zondagavond heb je geen reet meer aan
wat voor werk ga je doenquote:Op maandag 20 oktober 2014 14:44 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Van je hobby je werk maken
Niet betaald Forza Motorsport kunnen spelen
quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:02 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Jij zou echt de slechtste kroegbaas ooit zijn
WVS groenvoorziening, schoonmaak, assemblage, verpakkingen of stratenmakers. Zó veel keus in de sociale werkplaats!quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:09 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dat is de grote vraag, ik kan nog veel kanten op
Genietenquote:Op maandag 20 oktober 2014 15:14 schreef Rossdale het volgende:
[..]
WVS groenvoorziening, schoonmaak, assemblage, verpakkingen of stratenmakers. Zó veel keus in de sociale werkplaats!
Beetje de huisman uithangen, hele dagen proberen Frits te temmenquote:Op maandag 20 oktober 2014 15:20 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Genieten![]()
Kan altijd Marloes nog laten werken
Haha, dat dacht ik mooi nietquote:Op maandag 20 oktober 2014 15:26 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Beetje de huisman uithangen, hele dagen proberen Frits te temmen
Hoe kom je hier dan bijquote:Op maandag 20 oktober 2014 16:14 schreef Rossdale het volgende:
Misschien kun je Frits uitlenen aan de makers van deze site:
http://bridesthrowingcats.com/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |