Ik ook niet.quote:
Hoe?quote:
Oh cool. Thanksquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 12:52 schreef DrNick het volgende:
[..]
Er is zo'n topic in FB met het rekeningnummer.
quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 12:53 schreef DrNick het volgende:
Je mag Danny vast ook in natura betalen [ afbeelding ]
Ucciequote:
Brownieeeeeeeeequote:
I knowquote:
Sowiesoquote:
ej waar moet ik zijnquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 18:54 schreef LittleBrownie het volgende:
"ja ik ben er om 1835"
"is goed, dan zijn we er ook"
20 minuten later
"we zijn nog onderweg"
Delftquote:
19:45 + Enschede 1 Hengelo Intercity (NS)quote:
Hallonquote:
Weekendquote:
de hele dag alquote:
chillen? en waarom wil lb niet?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 19:11 schreef Lt.Surge het volgende:
gianni wil jij chillen dan? LB wil me niet in haar crew laten.
Ja chillen, en weenie, misschien ben ik niet koel genoeg? idkquote:
ja, om met lb te hangen moet je wel erg koel zijnquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 19:13 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ja chillen, en weenie, misschien ben ik niet koel genoeg? idk
Gelukkig hebben we d4v1d nog.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 19:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, om met lb te hangen moet je wel erg koel zijn
zo koel zal ik ook nooit worden
momenteel overdenken wij hoe tof het zou zijn om in de schaduw van lb te mogen staan (hoe klein deze schaduw ook is). voel je vrij om mee te discussierenquote:
Dat gaat inderdaad niet passen, met ze allen dan. Of het moet schemeren, da n misschien wel.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 19:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
momenteel overdenken wij hoe tof het zou zijn om in de schaduw van lb te mogen staan (hoe klein deze schaduw ook is). voel je vrij om mee te discussieren
misschien als we haar op een voetstuk zetten..quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 19:56 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dat gaat inderdaad niet passen, met ze allen dan. Of het moet schemeren, da n misschien wel.
Oh, maar dan staan we deels in de schaduw van het voetstuk, niet van haar zelf.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 19:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
misschien als we haar op een voetstuk zetten..
Uh nog nietquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 19:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de hele dag al
nog wat leuks op de planning?
Lol watquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 19:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
momenteel overdenken wij hoe tof het zou zijn om in de schaduw van lb te mogen staan (hoe klein deze schaduw ook is). voel je vrij om mee te discussieren
ja, lach ons maar uitquote:
Jullie zijn allemaal coolquote:
quote:
Dit ja o.óquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 22:51 schreef Geo4kant het volgende:
Ik van dat meisje met zwarte haren haar eng dunne armpjes..
Honeyquote:
Popjequote:
Wat een schatjequote:
Is dat niet gewoon een levensverzekering?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 23:05 schreef Spaghettivreter het volgende:
Lol je hebt nu een ebolaverzekering
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoiets jaquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 23:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon een levensverzekering?
quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 23:11 schreef Geo4kant het volgende:
uhm ja als je nite met mijn epileptie wilt fucken kthnbbai
Ja dat lukt gvd nietquote:
quote:
Het enige wat jij kan hosselen is je rechterhand en af en toe je linkerhand.quote:
quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 23:06 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
Gamers be like, bitch you blockin' my screen
Doet me denken aan deze:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Verandering moet er ook zijn.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 23:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het enige wat jij kan hosselen is je rechterhand en af en toe je linkerhand.
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:00 schreef Rezania het volgende:
Nick over een paar jaar:
[ afbeelding ]
Uhquote:
Jaquote:
lachequote:
Kleine nickquote:
Preciesquote:
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:00 schreef Rezania het volgende:
Nick over een paar jaar:
[ afbeelding ]
Zo hopeloos ben ik nietquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, al geprobeerd dus en werkte niet?
Daarom stond er ook "over een paar jaar".quote:
Ik merkte hetquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:09 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
HEE HALLO VOLGENS MIJ STAAT JE CAPSLOCK AAN GR
minajquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:12 schreef PatriciaPrecies het volgende:
Jongens, ik heb een nieuwe UI nodig. Iemand nog voorkeuren?
Ja dat klopt bbqquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:12 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Jij bent hier niet vreemd toch? Je komt hier wel vaker.
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:12 schreef PatriciaPrecies het volgende:
gofferquote:
Je tettenquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:12 schreef PatriciaPrecies het volgende:
quote:
Foto van je hoofd, die is niet erg om tegen aan te kijken.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:12 schreef PatriciaPrecies het volgende:
-Mag niet. Google vind niet leuk ditdatquote:
ditquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:32 schreef BBQSausage het volgende:
Geeft dit topic meteen een andere wending.
Ja dat was een beetje te veel enzoquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:32 schreef BBQSausage het volgende:
Geeft dit topic meteen een andere wending.
Wordt.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:40 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat word later echt zon tokkiewijf
Later? Man, dat filmpje is zo oud die doos is al dood, begraven en opgevreten door de maden.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:40 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat word later echt zon tokkiewijf
quote:
Monoquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 01:27 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Doet me denken aan die ene clip van vlinders in mijn buik![]()
Aliequote:Op zaterdag 18 oktober 2014 01:27 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Doet me denken aan die ene clip van vlinders in mijn buik![]()
Ik drink weinig koffie, maar nu heb ik gewoon zinquote:
Chocomelk, super alternatiefquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 01:37 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik drink weinig koffie, maar nu heb ik gewoon zin
Heb ik nietquote:
ik nooit savons, anders slaap ik niet meerquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 01:37 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik drink weinig koffie, maar nu heb ik gewoon zin
Moet je 's avonds ook gewoon niet doen idd.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 01:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik nooit savons, anders slaap ik niet meer
Ik ga hier een fapje op plegen. #JustRezThingsquote:
Oeioeioeioeioeioeioeioeioeioeioeioeioeioeioeioeiquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 01:42 schreef hugecooll het volgende:
Gauw dit deel volpraten zodat de TR verdwijnt in de lijst met gesloten topics
tot over een uurquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 01:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ga hier een fapje op plegen. #JustRezThings
Wat een slechte modquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 01:42 schreef hugecooll het volgende:
Gauw dit deel volpraten zodat de eventueel aanwezige TR verdwijnt in de lijst met gesloten topics
welluk?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 01:42 schreef hugecooll het volgende:
Gauw dit deel volpraten zodat de eventueel aanwezige TR verdwijnt in de lijst met gesloten topics
Over het ijsjequote:Op zaterdag 18 oktober 2014 01:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ben al klaar, wil je nog dressing?
Je hebt die post van Fokker89 niet gezien?quote:
nee? Waar kan ik terugkijken, of is die gewist?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 01:44 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Je hebt die post van Fokker89 niet gezien?
Als je op de afbeelding in post 200 kliktquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 01:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee? Waar kan ik terugkijken, of is die gewist?
Hugecooll durft niet te gastmodden, schattig tochquote:
littlebrownie.tkquote:
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 01:46 schreef FL_Freak het volgende:
Wie weet ook alweer die video van zo'n gast die een video inspreekt voor een sex site? GIng zo van you can fuck me and I can fuck you.
Vraag me af of ie nu een vriend heeftquote:
Ik ookquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 01:52 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Vraag me af of ie nu een vriend heeft
Ik ken je niet, maar, ja.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 02:13 schreef Fokker89 het volgende:
willen jullie allemaal dat ik weer in de gevangenis komt
Je kent me dus wel.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 02:14 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik jou ook niet.
Maar ik hou van lekkere mannenkontjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |