Ik ook niet.quote:
Hoe?quote:
Oh cool. Thanksquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 12:52 schreef DrNick het volgende:
[..]
Er is zo'n topic in FB met het rekeningnummer.
quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 12:53 schreef DrNick het volgende:
Je mag Danny vast ook in natura betalen [ afbeelding ]
Ucciequote:
Brownieeeeeeeeequote:
I knowquote:
Sowiesoquote:
ej waar moet ik zijnquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 18:54 schreef LittleBrownie het volgende:
"ja ik ben er om 1835"
"is goed, dan zijn we er ook"
20 minuten later
"we zijn nog onderweg"
Delftquote:
19:45 + Enschede 1 Hengelo Intercity (NS)quote:
Hallonquote:
Weekendquote:
de hele dag alquote:
chillen? en waarom wil lb niet?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 19:11 schreef Lt.Surge het volgende:
gianni wil jij chillen dan? LB wil me niet in haar crew laten.
Ja chillen, en weenie, misschien ben ik niet koel genoeg? idkquote:
ja, om met lb te hangen moet je wel erg koel zijnquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 19:13 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ja chillen, en weenie, misschien ben ik niet koel genoeg? idk
Gelukkig hebben we d4v1d nog.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 19:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, om met lb te hangen moet je wel erg koel zijn
zo koel zal ik ook nooit worden
momenteel overdenken wij hoe tof het zou zijn om in de schaduw van lb te mogen staan (hoe klein deze schaduw ook is). voel je vrij om mee te discussierenquote:
Dat gaat inderdaad niet passen, met ze allen dan. Of het moet schemeren, da n misschien wel.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 19:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
momenteel overdenken wij hoe tof het zou zijn om in de schaduw van lb te mogen staan (hoe klein deze schaduw ook is). voel je vrij om mee te discussieren
misschien als we haar op een voetstuk zetten..quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 19:56 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dat gaat inderdaad niet passen, met ze allen dan. Of het moet schemeren, da n misschien wel.
Oh, maar dan staan we deels in de schaduw van het voetstuk, niet van haar zelf.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 19:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
misschien als we haar op een voetstuk zetten..
Uh nog nietquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 19:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de hele dag al
nog wat leuks op de planning?
Lol watquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 19:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
momenteel overdenken wij hoe tof het zou zijn om in de schaduw van lb te mogen staan (hoe klein deze schaduw ook is). voel je vrij om mee te discussieren
ja, lach ons maar uitquote:
Jullie zijn allemaal coolquote:
quote:
Dit ja o.óquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 22:51 schreef Geo4kant het volgende:
Ik van dat meisje met zwarte haren haar eng dunne armpjes..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |