quote:1. Wat is GamerGate?
Daar mag je zelf een oordeel over vellen:quote:1. Hoe zit het met seksisme in videogames en op het internet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.--->>>1.2 In de bovenstaande infographics wordt beweerd dat bedreigingen en het lastigvallen van mensen online niet per se een genderspecifiek probleem hoeft te zijn:
Bronnen:
http://reason.com/archive(...)-on-women/singlepage
http://www.demos.co.uk/pr(...)seontwitterthanwomen
--->>>1.3 Drie vrouwelijke gamers laten weten wat zij van GamerGate vinden:
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Andere interessante dingen:Op reddit heb je /r/kotakuinaction, op 8chan heb je /gg/, op 4chan is er /pol/ en op Twitter zijn er mensen als SargonofAkkad en InternetAristocrat die je kunt volgen.quote:1.Waar vind ik het laatste nieuws?
--->>>Er kunnen ook wel enkele vergelijkingen worden gemaakt tussen Jack Thompson en Anita Sarkeesian.
https://web.archive.org/w(...)-the-games-industry/
Zie spoiler: wat in de eerste instantie over Anita Sarkeesian lijkt te gaan, gaat eigenlijk over John Thompson.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je nog meer weten?
--->>>http://www.historyofgamergate.com/
--->>>https://www.reddit.com/r/KotakuInAction/wiki/indexOp dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Taalverkrachting is een misdrijf.
Op maandag 21 september 2020 18:37 zal yvonne het volgende schrijven:
Ik neuk jullie allemaal de moeder.
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 23:38 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Weet je wel hoe makkelijk het is om in een GamerGate thread te posten? Nog makkelijker dan op FOK!. Je typt wat in een vakje en je hebt gepost. Geen account, geen captcha, geen niets. En vooral omdat iedereen gelijk zegt dat hij moet wegwezen zegt ook genoeg.
Jullie weten dat ze überhaupt naar 8chan verhuisd zijn omdat ze op 4chan gebanned werden voor het posten van persoonlijke informatie en het oproepen tot stalking/misbruik?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 02:15 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Heb je überhaupt ooit wel eens gekeken op 8chan.co/gg?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
Okay, ik hap wel.quote:
quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 08:27 schreef speknek het volgende:
[..]
[..]
Jullie weten dat ze überhaupt naar 8chan verhuisd zijn omdat ze op 4chan gebanned werden voor het posten van persoonlijke informatie en het oproepen tot stalking/misbruik?
En dat op 4chan.Ik heb inderdaad moeite om dat te geloven sinds dat elke keer dat werd gepost dit in antwoord werd gezegd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus wanneer het werd gepost werd het gelijk gereport, door GG-ers.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
Zie onderstaand citaat.quote:
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 19:15 schreef Repelsteeltju het volgende:
[...] als gamers manieren proberen te vinden om de industrie te beïnvloeden om producten te maken die zij graag spelen (en dus kopen) dan is dat volgens mij gewoon een win-win-situatie.
[..]
[..]
Jullie weten dat ze überhaupt naar 8chan verhuisd zijn omdat ze op 4chan gebanned werden voor het posten van persoonlijke informatie en het oproepen tot stalking/misbruik?
En dat op 4chan.lol @ willekeurige islamofobie in de spoiler. 8chan is in het leven geroepen omdat letterlijk elke vermelding van GamerGate tot een ban dan wel deletie van de post leidde. Op een forum dat de meest abjecte racistische rotzooi toelaat en de twijfelachtige eer heeft actiever te moderen op vermeldingen van GamerGate dan op ... allerlei ergere zaken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
[..]
[..]
En dat op 4chan.Zolang je je eigen geblaat maar gelooft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Leafeon672 op 17-10-2014 21:42:20 ]Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Taalverkrachting is een misdrijf.
Op maandag 21 september 2020 18:37 zal yvonne het volgende schrijven:
Ik neuk jullie allemaal de moeder.
Die troll-logica.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 12:57 schreef speknek het volgende:
lol @ niet eens zijn met het wegwuiven van extremistische elementen als islamofobie zien.
Getolereerd door wie?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 14:01 schreef Kensuke het volgende:
Nou, voor zover ik kan zien worden die domme Bayonetta-acties wel gewoon getolereerd.
Gamergaters op 8chan en twitter. Topics daarover worden niet verwijderd en de plaatjes over 'operation bayonetta' worden gretig op twitter gedeeld.quote:
Waar wordt het dan niet getolereerd dat er mensen zijn die spellen kopen die ze leuk vinden?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 22:02 schreef Kensuke het volgende:
[..]
Gamergaters op 8chan en twitter. Topics daarover worden niet verwijderd en het plaatjes over 'operation bayonetta' worden gretig op twitter gedeeld.
Huh? Word ik getrolled?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 23:07 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Waar wordt het dan niet getolereerd dat er mensen zijn die spellen kopen die ze leuk vinden?
Victim blaming. Awesome.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 23:22 schreef Yi-Long het volgende:
Pfff... anyway, een hele hoop gezeik om helemaal niets dus, waarbij een stel aandachtshoeren zichzelf tot slachtoffers bombareren om op die manier een machtspositie te kunnen bemachtigen, en een hoop populistisch zogenaamd feministisch gejank en afspraken tussen 'journalisten' onderling met een duidelijk doel om de publieke opinie te sturen...
Treurige ontwikkeling, maar het meeste gaat eerlijk gezegd ook compleet langs me heen, dus het boeit me ook niet zo heel veel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |