abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 3 december 2014 @ 22:16:31 #226
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_147263643
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 22:11 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Daar heb je wel een goed punt inderdaad.

Maar dat mensen worden gepakt op hun lengte, haarkleur of maagdelijkheid is natuurlijk ook niet goed. Dat ik strijd voor een gelijkwaardige behandeling van vrouwen in de gamingcommunity betekent niet gelijk dat de andere groepen niet van belang zijn. Het is alleen zo dat ik opmerk dat vrouwen er wel bovengemiddeld last van hebben ten opzichte van de andere groepen.

Eerlijk gezegd snap ik niet hoe mensen hier tegen kunnen zijn of het nodig vinden kritiek hierop te leveren. Bij haar eerdere filmpjes snap ik het beter, omdat mensen het gevoel hebben dat hun games moeten veranderen.
Eens.
Dat merk ik zelf niet zo. Toen ik nog raidde in WoW ging ik expres in een 18+ guild om de pubers te ontwijken. Denk dat dat ongeveer 1/5 uit vrouwen bestonden en waar nooit ongepaste opmerkingen werden geplaatst. Natuurlijk is dat een anecdote, maar voor elke vrouw die zegt dat ze werd lastiggevallen op het internet (omdat ze een vrouw is) hoor ik er 5 zeggen dat hen dat nooit is overkomen.

En natuurlijk is die ene een te veel, maar je zal er nooit compleet vanaf komen (ongeacht waar ze op reageren) tenzij je alles compleet wilt censureren. En dat wilt niemand.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_147263831
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 22:16 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Eens.
Dat merk ik zelf niet zo. Toen ik nog raidde in WoW ging ik expres in een 18+ guild om de pubers te ontwijken. Denk dat dat ongeveer 1/5 uit vrouwen bestonden en waar nooit ongepaste opmerkingen werden geplaatst. Natuurlijk is dat een anecdote, maar voor elke vrouw die zegt dat ze werd lastiggevallen op het internet (omdat ze een vrouw is) hoor ik er 5 zeggen dat hen dat nooit is overkomen.

En natuurlijk is die ene een te veel, maar je zal er nooit compleet vanaf komen (ongeacht waar ze op reageren) tenzij je alles compleet wilt censureren. En dat wilt niemand.
Tsja, het zal inderdaad vooral van minderjarige pubers komen. En ik snap ook wel dat je het vervelend vindt als de gamingcommunity een slechte naam krijgt door wat snotjongens die vervelend doen.

Kan me voorstellen dat ze in zo'n 18+ guild een stuk sportiever doen. :)

In games als Call of Duty heb je trouwens vaak niet de keuze.

GAM / Kinderen van 12 op COD online

Zie ook dit topic trouwens. Dat dit soort dingen gebeuren zullen we allebei vervelend vinden.

Eigenlijk denk ik trouwens dat we het grotendeels eens zijn, maar dat we een beetje nitpicken op details. :D
  woensdag 3 december 2014 @ 22:25:04 #228
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_147263936
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 22:22 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Tsja, het zal inderdaad vooral van minderjarige pubers komen. En ik snap ook wel dat je het vervelend vindt als de gamingcommunity een slechte naam krijgt door wat snotjongens die vervelend doen.

Zie ook dit topic trouwens. Dat dit soort dingen gebeuren zullen we allebei vervelend vinden.

Eigenlijk denk ik trouwens dat we het grotendeels eens zijn, maar dat we een beetje nitpicken op details. :D
Waarschijnlijk wel :D maar ben zelf meer van de mentaliteit 'minder zeuren, leef je een stuk gelukkiger' :P
pi_147268362
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 22:22 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Winkel stopt met verkoop GTA V

Wat vind je hiervan trouwens?
pi_147272825
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 01:00 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Winkel stopt met verkoop GTA V

Wat vind je hiervan trouwens?
Belachelijk. In GTA wordt niemand gespaard.

Australië staat trouwens erom bekend een beetje spastisch te zijn als het gaat om games, ook behoorlijk conservatief zijn ze daar.

Desalniettemin mogen winkels zelf weten wat ze verkopen natuurlijk. :P
pi_147272980
quote:
1s.gif Op donderdag 4 december 2014 10:43 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Belachelijk. In GTA wordt niemand gespaard.

Australië staat trouwens erom bekend een beetje spastisch te zijn als het gaat om games, ook behoorlijk conservatief zijn ze daar.

Desalniettemin mogen winkels zelf weten wat ze verkopen natuurlijk. :P
Toont natuurlijk aan hoe overgevoelig het soms is. Daarom is er juist zo'n luide tegenreactie.
  vrijdag 5 december 2014 @ 16:10:49 #232
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_147310451
Anita zegt altijd dat zij/vrouwen/feministen niet spellen gebanned zien willen worden. Maar de schrijver van Feminist Frequency zegt nu wel dit. https://twitter.com/radicalbytes/status/540596478717095937
  vrijdag 5 december 2014 @ 16:24:35 #233
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_147310780
  vrijdag 5 december 2014 @ 16:36:39 #234
69994 seto
-|||--------|||-
pi_147311065
quote:
Mijn ballen zijn 66% gekrompen na dit filmpje.
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_147311250
quote:
:D!

Vooral dat over Twitch.. wat een waanzin is dat zeg :')
  dinsdag 16 december 2014 @ 12:16:38 #236
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_147632638
https://archive.today/xKshi#selection-345.0-345.52
Zeggen dat het betalen voor spellen die niet werken verschrikkelijk is, maar wel Halo voor Xbox One een 9 geven terwijl het niet werkt. _O-
https://archive.today/kVM4C
  zaterdag 20 december 2014 @ 18:10:17 #237
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_147779355
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 22:16 schreef 2Happy4U het volgende:
Denk dat dat ongeveer 1/5 uit vrouwen bestonden en waar nooit ongepaste opmerkingen werden geplaatst. Natuurlijk is dat een anecdote, maar voor elke vrouw die zegt dat ze werd lastiggevallen op het internet (omdat ze een vrouw is) hoor ik er 5 zeggen dat hen dat nooit is overkomen.

Ik ben fanatiek gamer en tester ( geweest ) en het is niet eens het echte lastigvallen denk ik wat het issue is.
Het is niet allemaal negatief maar ik geef liever niet toe dat ik een vrouw ben in guilds of irc kanalen die gerelateerd zijn aan games.

Het is de focus op het geslacht doe je iets goed dan is het altijd wow en dat voor een vrouw.
Doe je iets verkeerds dan is het logisch want je bent een vrouw.
Dan heb je nog de mensen die je hun gold, loot en weet ik veel wat gaan sturen zonder dat je er op te wachten zit. Het helpen van je build verbeteren want dat wil je vast wel.

Het is alsof ze de dame in nood moeten redden en er zijn vast heel veel vrouwen die er heel graag gebruik van maken maar ik focus mij liever op het spelletje dan elke keer de onnodige vragen, opmerkingen etc.

En op veel opmerkingen zijn de reacties gewoon heel anders los van het extreme lastigvallen.
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_147815817
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2014 18:10 schreef Moppert het volgende:

[..]

Ik ben fanatiek gamer en tester ( geweest ) en het is niet eens het echte lastigvallen denk ik wat het issue is.
Het is niet allemaal negatief maar ik geef liever niet toe dat ik een vrouw ben in guilds of irc kanalen die gerelateerd zijn aan games.

Het is de focus op het geslacht doe je iets goed dan is het altijd wow en dat voor een vrouw.
Doe je iets verkeerds dan is het logisch want je bent een vrouw.
Dan heb je nog de mensen die je hun gold, loot en weet ik veel wat gaan sturen zonder dat je er op te wachten zit. Het helpen van je build verbeteren want dat wil je vast wel.

Het is alsof ze de dame in nood moeten redden en er zijn vast heel veel vrouwen die er heel graag gebruik van maken maar ik focus mij liever op het spelletje dan elke keer de onnodige vragen, opmerkingen etc.

En op veel opmerkingen zijn de reacties gewoon heel anders los van het extreme lastigvallen.
Dat kan ik me goed voorstellen.

Het is wellicht vergezocht, maar wat ik heb vet heb gemaakt kan ook de oorzaak zijn dat "de dame in nood" zo'n bekend cliché is geworden in veel games dat het mensen toch onbewust beïnvloedt in hun manier van denken over vrouwen.
pi_147815842

Wat ik weer tekenend vind, zijn de reacties op deze trailer van mensen die het niet kunnen hebben dat er ook games zijn die andere doelgroepen aanspreken.
  zondag 21 december 2014 @ 20:30:14 #240
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_147816076
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 20:24 schreef robin007bond het volgende:
Het is wellicht vergezocht, maar wat ik heb vet heb gemaakt kan ook de oorzaak zijn dat "de dame in nood" zo'n bekend cliché is geworden in veel games dat het mensen toch onbewust beïnvloedt in hun manier van denken over vrouwen.
Dat denk ik ook absoluut, maar dat is natuurlijk niet iets wat ik dan maar gewoon moet leren accepteren. Ik ben geen uitgesproken feministe met vlechtjes in mijn okselhaar :+ maar het is een fenomeen wat je vaker ziet dat een vrouw nou eenmaal een vrouw is en dat dingen dan anders zijn. -O-

Zo heb ik nog nooit the sims gedaan en toch als ik zeg dat ik game dan vragen ze of ik daar de sims mee bedoel of tycoon spelletjes. Mijn partner is van de sims en de tycoon spelletjes en als hij zegt dat hij een gamer is dan gaan ze uit van hele andere spellen.
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_149828864
quote:
#1 conartist.
pi_149829447
quote:
14s.gif Op donderdag 19 februari 2015 15:44 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

#1 conartist.
:D
pi_150067635
quote:
http://feministfailures.t(...)esian-is-essentially

Ze kunnen beter die award aan McIntosh geven gezien hij de teksten van Sarkeesian schrijft.
  donderdag 26 februari 2015 @ 15:25:35 #245
8369 speknek
Another day another slay
pi_150069638
:')
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zaterdag 4 april 2015 @ 12:23:10 #246
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_151354599
  zaterdag 4 april 2015 @ 12:47:01 #247
8369 speknek
Another day another slay
pi_151355145
Wat heeft dat met Gamergate te maken?

Gamergate is really about ethics in games journalism.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zaterdag 4 april 2015 @ 12:56:41 #248
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_151355328
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2015 12:47 schreef speknek het volgende:
Wat heeft dat met Gamergate te maken?

Gamergate is really about ethics in games journalism.
Dreigen met blacklisten en mensen uitmaken voor sexisten e.d. omdat ze een andere mening durven te hebben hoort er intussen ook bij.
  zaterdag 4 april 2015 @ 12:59:58 #249
8369 speknek
Another day another slay
pi_151355388
Intussen :'). Maar goed om te horen dat je het toegeeft.
  zaterdag 4 april 2015 @ 13:29:17 #250
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_151356021
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2015 12:59 schreef speknek het volgende:
Intussen :'). Maar goed om te horen dat je het toegeeft.
Ach ja, als je vanaf dag 1 te horen krijgt dat je vrouwen haat omdat je meer transparantie wilt op gamesites (wut? :D ) is het niet zo vreemd dat de mensen die dat te horen krijgen over dit soort gejank gaan klagen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')