SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(she/her)
Doe normaal.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 03:33 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Beter ga je terug je keuken in
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 03:33 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Wait whatquote:Op woensdag 15 oktober 2014 03:37 schreef trovey het volgende:
Over 5 jaar begin je over die goede oude tijd te praten, je bent oud aan het worden.
Hier begint het mee, klagen over dat kinderen zo kut zijn tegenwoordig.quote:
Nou ik ben zelf niet gek op kinderen(totaal niet zelfs, maar ik verdraag het gewoonquote:Op woensdag 15 oktober 2014 03:38 schreef trovey het volgende:
[..]
Hier begint het mee, klagen over dat kinderen zo kut zijn tegenwoordig.
Tja, heb je op die leeftijd, ze beginnen steeds jonger te puberen...oh ja, ik ben oud, ik mag zeiken over "de jeugd",quote:Op woensdag 15 oktober 2014 03:39 schreef aniihakobyan het volgende:
[..]
Nou ik ben zelf niet gek op kinderen(totaal niet zelfs, maar ik verdraag het gewoon). Het is maar zo dat er teveel kinderen stoer gaan doen over het internet
Niet COD, maar vroegah speelde ik wel eens een potje Halo op Xbox Live. Je wilt niet weten wat je allemaal naar je hoofd geslingerd krijg. Nog nooit zoveel mensen op mute gezet dan toen.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 03:29 schreef aniihakobyan het volgende:
Spelen jullie weleens COD online? Zo ja, maken jullie dit wel eens mee?
Vrouwen worden helaas bijna altijd bizar slecht behandeld online. Als je er het geduld en de tijd voor hebt, iedere belager stuk voor stuk aangeven. De meeste games hebben daar wel een optie voor. Geen geduld of zin in? Mute.quote:Tl;dr: brutale/seksitische kinderen op psn waaraan TS zich ergert
Is triest idd , en uber kansloos.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 10:59 schreef Elvi het volgende:
Ik moet wel zeggen dat ik steeds minder zin heb om online met vreemden te gamen ja. Het is gewoon onmogelijk om op een normale manier mee te doen. Ik mute ze wel, maar dan krijg je weer priveberichtjes van "I'll rape you bitch!". Misschien hilarisch als je 12 bent, maar op mn 31ste krijg ik dat dreigement onderhand elke week wel.
Kun je die privé berichtjes dan ook niet permanent uitschakelen per user?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 10:59 schreef Elvi het volgende:
Ik mute ze wel, maar dan krijg je weer priveberichtjes van "I'll rape you bitch!".
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 10:43 schreef aspi het volgende:
Je kunt niet eens met ze in discussie want dat heeft gewoon geen nut.
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 03:33 schreef ClapClapYourHands het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |