abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145556464
Nou TS ging net even voor het eerst in een paar maanden Call of Duty Ghosts doen, omdat ze graag mensen wou neerknallen :)

Wat een kut irritante kinderen. Het is een 18+ game(spelen vanaf 16) dat gedomineerd wordt door brutale kinderen van 12.

Een van die kinderen zat hele tijd te vloeken, omdat ik hem steeds neerschoot en daardoor besloot hij dingen te zeggen als 'you suck elephant dick'. Ik pak mijn headset erbij en vertel hem even dat hij gewoon tegen zijn verlies moet kunnen en niet dom hoeft te doen. Vervolgens krijg ik een 'fake gamergirl, you belong in the kitchen'

Godverdomme alsof ik bagger veel geld uit zou geven voor games om indruk te maken op mannen :') :') seksistisch kutkind ook nog. Blijkbaar is mijn moeder ook een cougar, want ze heeft met hem geneukt?:')

Meestal lees ik zulke dingen wel eens op internet, maar om het zelf mee te maken is toch echt wel kut :')

Spelen jullie weleens COD online? Zo ja, maken jullie dit wel eens mee?

Tl;dr: brutale/seksitische kinderen op psn waaraan TS zich ergert
Lol.
pi_145556480
Ze kunnen niet tegen hun verlies.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(she/her)
pi_145556505
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 03:33 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Beter ga je terug je keuken in
Doe normaal.
(she/her)
pi_145556510
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 03:33 schreef ClapClapYourHands het volgende:
:') dit is niet klb. maar goed don't feed the trollsss
Lol.
pi_145556521
Over 5 jaar begin je over die goede oude tijd te praten, je bent oud aan het worden. :P
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_145556527
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 03:37 schreef trovey het volgende:
Over 5 jaar begin je over die goede oude tijd te praten, je bent oud aan het worden. :P
Wait what :P
Lol.
pi_145556533
quote:
1s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 03:37 schreef aniihakobyan het volgende:
[..]
Wait what :P
Hier begint het mee, klagen over dat kinderen zo kut zijn tegenwoordig. :P
Optimist tot in de kist
pi_145556539
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 03:38 schreef trovey het volgende:

[..]

Hier begint het mee, klagen over dat kinderen zo kut zijn tegenwoordig. :P
Nou ik ben zelf niet gek op kinderen(totaal niet zelfs, maar ik verdraag het gewoon :') ). Het is maar zo dat er teveel kinderen stoer gaan doen over het internet :(
Lol.
pi_145556545
quote:
1s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 03:39 schreef aniihakobyan het volgende:
[..]
Nou ik ben zelf niet gek op kinderen(totaal niet zelfs, maar ik verdraag het gewoon :') ). Het is maar zo dat er teveel kinderen stoer gaan doen over het internet :(
Tja, heb je op die leeftijd, ze beginnen steeds jonger te puberen...oh ja, ik ben oud, ik mag zeiken over "de jeugd", :+
Optimist tot in de kist
pi_145556554
Noob.
pi_145556571
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 03:44 schreef Antaris het volgende:
Noob.
n00b*
Lol.
pi_145557444
Ik speel nog cod:bo en vooral de zombiemaps en ja vaak genoeg meegemaakt.
Ik lok dan gewoon zombies naar ze toe en doe daarna net of ik ze niet kan reviven _O- ze rage-quitten allemaal.
pi_145557896
Online gamen is dan ook meestal kut door die kinderen. Gelukkig heb je er met W:ET geen last van _O_
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
pi_145559819
quote:
1s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 03:29 schreef aniihakobyan het volgende:

Spelen jullie weleens COD online? Zo ja, maken jullie dit wel eens mee?
Niet COD, maar vroegah speelde ik wel eens een potje Halo op Xbox Live. Je wilt niet weten wat je allemaal naar je hoofd geslingerd krijg. Nog nooit zoveel mensen op mute gezet dan toen.

Ik was er ook snel helemaal klaar mee en sloot gewoon geen headset meer aan. Speelt ook prima en geen last van gezeur van anderen.

Als ik al multiplayer online games speel tegenwoordig, dan is het meestal zonder voice chat of het moet bijzonder makkelijk zijn om alles en iedereen te muten.

quote:
Tl;dr: brutale/seksitische kinderen op psn waaraan TS zich ergert
Vrouwen worden helaas bijna altijd bizar slecht behandeld online. Als je er het geduld en de tijd voor hebt, iedere belager stuk voor stuk aangeven. De meeste games hebben daar wel een optie voor. Geen geduld of zin in? Mute.

Rage quits heb ik echt maling aan. Bij de meeste games heb je dan gewoon gewonnen, dus op naar het volgende potje.
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_145560273
Diezelfde jochies durven je niet eens aan te kijken als je ze zou tegenkomen op straat of in een winkel. Het zijn gewoon onzekere ventjes, enige wapen wat ze hebben is schelden.
Je kunt niet eens met ze in discussie want dat heeft gewoon geen nut. Enige wat je kunt doen is op ze jagen en flink afknallen, gevold is ragequit en voorlopig geen last meer van ze.
pi_145560651
Ik moet wel zeggen dat ik steeds minder zin heb om online met vreemden te gamen ja. Het is gewoon onmogelijk om op een normale manier mee te doen. Ik mute ze wel, maar dan krijg je weer priveberichtjes van "I'll rape you bitch!". Misschien hilarisch als je 12 bent, maar op mn 31ste krijg ik dat dreigement onderhand elke week wel.
  woensdag 15 oktober 2014 @ 11:03:29 #18
230788 n8n
Pragmatisch
pi_145560766
Speel dan geen cod
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
pi_145563868
Terechte klacht.
Erg vervelend dat je dit moet meemaken.
Daarom mute ik altijd iedereen bij online games. Alleen als ik met vrienden online speel gebruik ik teamspeak enzo.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_145564008
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 10:59 schreef Elvi het volgende:
Ik moet wel zeggen dat ik steeds minder zin heb om online met vreemden te gamen ja. Het is gewoon onmogelijk om op een normale manier mee te doen. Ik mute ze wel, maar dan krijg je weer priveberichtjes van "I'll rape you bitch!". Misschien hilarisch als je 12 bent, maar op mn 31ste krijg ik dat dreigement onderhand elke week wel.
Is triest idd , en uber kansloos.

Maar je moet dat soort dingen gewoon negeren.
Muten idd , en berichten gewoon lekker links laten liggen anders kan je helemaal niet meer online gamen.

In LoL is het nog erger , dat is echte de meest verrotte online community die er is.
- Djehoetie / Jehuty -
  woensdag 15 oktober 2014 @ 13:02:44 #21
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_145564265
Ik heb er zelf bijna nooit last van wanneer ik Call of Duty speel. Heb vaker last van irritante eikeltjes die hun headset aan hebben waardoor je hun game geluid hoort of een of andere irritante ruis dan last van schreeuwende kinderen.

Al kan het ook zo zijn dat die schreeuwende kinderen eerder hilarisch zijn in plaats van irritant waardoor ik mij er niet zo erg aan stoor.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
  woensdag 15 oktober 2014 @ 13:04:51 #22
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_145564333
Het seksistische kan ik dan niet over mee praten natuurlijk. Al werkt dat wel beide kanten op, genoeg nerds die je net zo goed aanbidden omdat je tieten hebt. :')
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_145564974
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 10:59 schreef Elvi het volgende:
Ik mute ze wel, maar dan krijg je weer priveberichtjes van "I'll rape you bitch!".
Kun je die privé berichtjes dan ook niet permanent uitschakelen per user?
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_145565089
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 10:43 schreef aspi het volgende:

Je kunt niet eens met ze in discussie want dat heeft gewoon geen nut.
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
  woensdag 15 oktober 2014 @ 13:42:55 #25
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_145565519
quote:
Ik ben inmiddels overleden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')