Wie het? En zal het een match zijn?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze is al ouder dan 21, dus ik weet niet of je dan nog een jongedame bent.
Yvie_lu.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wie het? En zal het een match zijn?
Als ze een vagina heeft dan zal het wel passenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Yvie_lu.
En dat tweede weet ik niet.
Arm meiskequote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Yvie_lu.
Leg je de lat nu niet een beetje hoog, kerel? Al die eisen tegenwoordig ook....quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als ze een vagina heeft dan zal het wel passen
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Leg je de lat nu niet een beetje hoog, kerel? Al die eisen tegenwoordig ook....
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
VA is een lieverd hoor
[..]
Wat is er?
Ik wist niet dat jij advocaat was. Welk rechtsgebied werk je in?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:30 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dat scheelt. Erger dan wat ik bij mijn eerste keer alleen in de rechtszaal meemaakte kun je het volgens mij niet krijgen. Dat ik daarmee nooit overdreven heb bleek twee jaar later wel, toen duidelijk werd dat de collega's van de beste man ook de slingers ophingen omdat zijn pensioen zich eindelijk aandiende.
Ik niet...Ik moet nog een dagquote:
*knuffel*quote:
Dramatische kutmensen. Ben er zo klaar mee.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
VA is een lieverd hoor
[..]
Wat is er?
Ik vind mezelf anders ook nog steeds een jongedame, hoorquote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Yvie_lu.
Maar jij bent niet meer beschikbaar.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind mezelf anders ook nog steeds een jongedame, hoor.
Neuken?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geef ze een Glock.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Dramatische kutmensen. Ben er zo klaar mee.
Dus ben ik geen jongedame meer?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar jij bent niet meer beschikbaar.
Nee.quote:
Trust me, jij valt echt mee.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:33 schreef Myraela het volgende:
Ik ben ook een dramatisch mens. En ik heb een kut.
Dat wel natuurlijk.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dus ben ik geen jongedame meer?
[..]
Nee.
Ik twijfel nu wel serieus over een vriendschap. Maar er een punt achter zetten is ook zo drastisch.quote:
Laat het even bezinkenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik twijfel nu wel serieus over een vriendschap. Maar er een punt achter zetten is ook zo drastisch.Wel vaker gedaan, maar toch ...
Binnenkort staat er IceQueen.quote:
Sowieso terecht.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Dramatische kutmensen. Ben er zo klaar mee.
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn specialiteit is het verwateren van vriendschappen. Niet afsluiten, gewoon laten lopen en kijken of er ooit weer een behoefte naar komt. Heb serieus vriendinnen die ik 6 jaar niet had gesproken, waar ik weer mee begon te praten en af te spreken. En dan is het weer even genoeg en zie ik ze weer een poosje niet.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik twijfel nu wel serieus over een vriendschap. Maar er een punt achter zetten is ook zo drastisch.Wel vaker gedaan, maar toch ...
Ja. Maar dit is echt al de zoveelste keer. :S Die persoon wordt echt zo vaak kwaad op me. En ook op zo'n theatrale manier.quote:
Misschien heb ik je nog niet op je ergst meegemaakt.quote:
Okayquote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dus ben ik geen jongedame meer?
[..]
Nee.
Daar was ik mee bezig, maar dat viel teveel op en nu krijg ik daar commentaar over.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn specialiteit is het verwateren van vriendschappen. Niet afsluiten, gewoon laten lopen en kijken of er ooit weer een behoefte naar komt. Heb serieus vriendinnen die ik 6 jaar niet had gesproken, waar ik weer mee begon te praten en af te spreken. En dan is het weer even genoeg en zie ik ze weer een poosje niet.
Zelfde persoon als een tijdje terug?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee ze hebben ook wel goedkopere dingen.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Omdat je in een dure winkel shopped?
Kan een bezette vrouw geen jongedame zijn, danquote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sowieso terecht.
[..]![]()
Maar in mijn hoofd ben jij bezet door die mysterieuze man die je leuk vond je meende dat het wederzijds was.
Dat is wel zo frikking vermoeiend he?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja. Maar dit is echt al de zoveelste keer. :S Die persoon wordt echt zo vaak kwaad op me. En ook op zo'n theatrale manier.
Winterjas zeker? Die zijn nu wel duur ja. Al zou ik nooit 500 euro uitgeven aan een jasquote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee ze hebben ook wel goedkopere dingen.
Maar ik had een mooie jas gezien, 500 euro
Ik weet niet meer wie dat was, maar ik denk het haast wel. Heb over andere mensen niet zozeer klachten.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:37 schreef yats het volgende:
[..]
Zelfde persoon als een tijdje terug?
Zelf denk ik dat dat juist een teken van een sterke vriendschap is. Dat je elkaar tijden niet hoeft te zien, maar dat als je elkaar weer ziet het weer als vanouds is.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn specialiteit is het verwateren van vriendschappen. Niet afsluiten, gewoon laten lopen en kijken of er ooit weer een behoefte naar komt. Heb serieus vriendinnen die ik 6 jaar niet had gesproken, waar ik weer mee begon te praten en af te spreken. En dan is het weer even genoeg en zie ik ze weer een poosje niet.
En heeft die persoon een reden daarvoor?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja. Maar dit is echt al de zoveelste keer. :S Die persoon wordt echt zo vaak kwaad op me. En ook op zo'n theatrale manier.
Nee ik ga hem ook niet kopen.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:38 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Winterjas zeker? Die zijn nu wel duur ja. Al zou ik nooit 500 euro uitgeven aan een jas
Ja. Daarom nam ik er afstand van. Ik had geen zin in drama.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat is wel zo frikking vermoeiend he?
Die de 25e iets anders heeft en moeilijk deed?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik weet niet meer wie dat was, maar ik denk het haast wel. Heb over andere mensen niet zozeer klachten.
Herkenbaar, mooie winterjas gespot, 250 euroquote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik had een afspraak afgezegd (met een groep, waaronder die persoon). Maar mijn reden daarvoor was niet goed genoeg. Ik kreeg een heel kruisverhoor over me heen en het leek alsof ik me moest verantwoorden voor het in de steek laten van de groep. Andere mensen in die groep reageerden helemaal niet zo. Die kwamen hoogstens met een oplossing om het eventueel wel te laten werken en verder hadden ze er geen problemen mee.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zelf denk ik dat dat juist een teken van een sterke vriendschap is. Dat je elkaar tijden niet hoeft te zien, maar dat als je elkaar weer ziet het weer als vanouds is.
[..]
En heeft die persoon een reden daarvoor?
Ja, dat denk ik ook wel.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zelf denk ik dat dat juist een teken van een sterke vriendschap is. Dat je elkaar tijden niet hoeft te zien, maar dat als je elkaar weer ziet het weer als vanouds is.
Ja.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:39 schreef yats het volgende:
[..]
Die de 25e iets anders heeft en moeilijk deed?
Ik ben ook blij dat mijn mannelijke beste vrienden ook zo lekker ongecompliceerd zijn.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:40 schreef Samzz het volgende:
Ik ben zo blij dat mijn beste vriendin net als ik compleet down to earth en easy is.
Ik ben gek op drama, zolang het maar bij drama in een goed boek/film/serie blijftquote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja. Daarom nam ik er afstand van. Ik had geen zin in drama.
Pfoe. Zonde van je geld man.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het ging in dit geval toch over een potentiële bedpartner voor VA?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan een bezette vrouw geen jongedame zijn, dan? En bezet is een groot woord, maar ik date enkel nog hem
.
Ah, sterktequote:
Ik doe op zich wel lang met een jas.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Pfoe. Zonde van je geld man.
Tenzij het een jas is die 20 jaar meegaat.
[..]
Het ging in dit geval toch over een potentiële bedpartner voor VA?
Ik gaf aan dat er een single vrouw was (Yvie), dus rekende jou niet mee. Daarna kwam het pas op jongedames. Ik ging dus uit van dezelfde poule.
Enkel daten? Nog niet facebookofficieel?
Ik heb soms ook dramatische momenten, maar dit slaat alles. Hier krijg ik zelfs de kriebels van. Ook zo overheersend en agressief soms. :Squote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben gek op drama, zolang het maar bij drama in een goed boek/film/serie blijft
Oooh, dat heb ik helemaal gemist, joh. Ik las enkel iets over jongedame en de leeftijd 21quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Pfoe. Zonde van je geld man.
Tenzij het een jas is die 20 jaar meegaat.
[..]
Het ging in dit geval toch over een potentiële bedpartner voor VA?
Ik gaf aan dat er een single vrouw was (Yvie), dus rekende jou niet mee. Daarna kwam het pas op jongedames. Ik ging dus uit van dezelfde poule.
Enkel daten? Nog niet facebookofficieel?
Herkenbaar. Maar dat zijn momenten. Meestal ben ik alleen zo als m'n hormonen overstuur zijn. En vaak genoeg is het ook zo weer over.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:43 schreef Samzz het volgende:
Ik heb overigens ook wel eens mijn dramaqueen momenten. Dat zijn vooral de momenten waarop ik me onzeker voel
.
Heeft niks met onzeker te maken, als je niet zo egocentrisch was zou je je dan nog steeds niet als dramaqueen gedragen.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:43 schreef Samzz het volgende:
Ik heb overigens ook wel eens mijn dramaqueen momenten. Dat zijn vooral de momenten waarop ik me onzeker voel
.
Nooit last van gehad eigenlijkquote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:43 schreef Myraela het volgende:
Ik ben vooral een dramaqueen als ik boos ben.En ik heb een redelijk opvliegend karakter.
Ja, het zijn zeker momentenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Herkenbaar. Maar dat zijn momenten. Meestal ben ik alleen zo als m'n hormonen overstuur zijn. En vaak genoeg is het ook zo weer over.
Bij mij heeft het wel met onzeker te maken.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Heeft niks met onzeker te maken, als je niet zo egocentrisch was zou je je dan nog steeds niet als dramaqueen gedragen.
#bitchesbelike
Zal ik speciaal voor jou nog ene keer Scotland the brave opzetten?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Heeft niks met onzeker te maken, als je niet zo egocentrisch was zou je je dan nog steeds niet als dramaqueen gedragen.
#bitchesbelike
Same here.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben ook blij dat mijn mannelijke beste vrienden ook zo lekker ongecompliceerd zijn.
Zie hashtag.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, het zijn zeker momenten. En ze komen ook niet heel vaak voor, eigenlijk. Gelukkig maar, het is zo vermoeiend
.
[..]
Bij mij heeft het wel met onzeker te maken.
Geeft niets. We gebruiken FOK! allemaal als uitlaatklep.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Soms heb je van die nummers die zo heerlijk in elkaar overstromen.
Dit komt in de lijst met gouden overgangen.
#JustDJThings #DitBoeitJullieNiksMaarIkMoetHetErgensKwijt
Het gaat bij mij niet eens om een vrouw. Just saying.quote:
Oh jaquote:
Zonder te willen oordelen, snap ik nooit dat mensen zich zo laten behandelen door mensen die ze als vrienden beschouwen. Ik zou dat na 1 keer al zo zat zijn dat ik die persoon nooit meer zou willen zien.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik had een afspraak afgezegd (met een groep, waaronder die persoon). Maar mijn reden daarvoor was niet goed genoeg. Ik kreeg een heel kruisverhoor over me heen en het leek alsof ik me moest verantwoorden voor het in de steek laten van de groep. Andere mensen in die groep reageerden helemaal niet zo. Die kwamen hoogstens met een oplossing om het eventueel wel te laten werken en verder hadden ze er geen problemen mee.
Precies.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik ook wel.Is ook wel fijn, ik ben ook gewoon geen persoon die vriendschappen echt kan onderhouden. Ik ben niet van de verplichtingen, ik vergeet verjaardagen, ik hoef mensen niet te zien als ik niets meer te vertellen heb. Dat soort dingen.
Heb je nog wel een jas die geschikt is voor de winter?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik doe op zich wel lang met een jas.
Maar ik vind het ook te duur.
Ach, het is wat positiefs voor de veranderingquote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Geeft niets. We gebruiken FOK! allemaal als uitlaatklep.
Lees je dat in hun aura?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:48 schreef Fascination het volgende:
Ik heb de laatste tijd ook het gevoel alsof zowat iedereen hoogsensitief is.
Hoogsensitiefquote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:48 schreef Fascination het volgende:
Dat klinkt wel herkenbaar, ja. Ik voel mezelf soms echt een lompe boerinquote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:48 schreef Fascination het volgende:
Precies. En het liefst op een niveau waarvan ze niet snappen dat je ze beledigtquote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:46 schreef Fera het volgende:
Ik was vroeger echt super opvliegend, maar tegenwoordig ben ik een stuk chiller. Vaak verstop ik me gewoon achter grapjes.
Dat sowieso.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zal ik speciaal voor jou nog ene keer Scotland the brave opzetten?
Daar is het voor toch?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Geeft niets. We gebruiken FOK! allemaal als uitlaatklep.
Ja, en ik krijg signalen door vanuit de kosmos.quote:
Meestal kap ik het ook heel erg snel af, ik ben daar een pro in.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zonder te willen oordelen, snap ik nooit dat mensen zich zo laten behandelen door mensen die ze als vrienden beschouwen. Ik zou dat na 1 keer al zo zat zijn dat ik die persoon nooit meer zou willen zien.
[..]
Precies.
Anders krijg je ook echt van die loze gesprekken.
[..]
Heb je nog wel een jas die geschikt is voor de winter?
Haha. Inderdaad.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Precies. En het liefst op een niveau waarvan ze niet snappen dat je ze beledigt
[..]
Dat sowieso.
Het liefst met bagpipes.
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Om te hosselen het hof te maken, toch?
Dat is wel erg rationeel.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zonder te willen oordelen, snap ik nooit dat mensen zich zo laten behandelen door mensen die ze als vrienden beschouwen. Ik zou dat na 1 keer al zo zat zijn dat ik die persoon nooit meer zou willen zien.
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dat sowieso.
Het liefst met bagpipes.
Als ik zoiets lees gaan m'n nekharen gewoon overeind staanquote:je bent stoer en houd van lekker pittig en vooral anders als andere.
What the fuck am i doing here then?quote:
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als ik zoiets lees gaan m'n nekharen gewoon overeind staan. En dan niet eens per se om de fouten die erin staan.
Vacature?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als ik zoiets lees gaan m'n nekharen gewoon overeind staan. En dan niet eens per se om de fouten die erin staan.
Niet hosselen zoals ik doequote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:53 schreef yats het volgende:
[..]
What the fuck am i doing here then?
quote:
Oh, een meisje dat zich afvroeg of een kort koppie haar zou staan.quote:
In dat geval zou ik een geit de keel doorsnijden, het bloed over hem heen gooien, ingewanden over zijn schouders hangen en de rest verbranden voor zijn ogen. Dan is zijn woede zo voorbij.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Meestal kap ik het ook heel erg snel af, ik ben daar een pro in.Maar ik wilde dat niet meer, ik wilde eigenlijk liever dingen oplossen en kijken of we eruit zouden komen. Ook omdat het me veel waard is. En heel veel dingen heb ik laten gaan met de gedachte: gaat wel over, hij draait wel bij. Ook omdat hij ook lieve en goede dingen voor me gedaan heeft.
Die ik overigens ook in m'n gezicht gesmeten kreeg tijdens een discussie. Want omdat hij al die dingen heeft gedaan is hij blijkbaar nu heilig.
Dat sowieso, dat is meer jouw afdelingquote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Niet hosselen zoals ik doe
Ben jij stoer en pittig?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, het gaat dan ook niet over mij.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ben jij stoer en pittig?
Behalve, neequote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:54 schreef yats het volgende:
[..]
Dat sowieso, dat is meer jouw afdeling
Ik zou het bijna doen, maar dat vind ik zielig voor die geit. Die verdient dat niet.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
In dat geval zou ik een geit de keel doorsnijden, het bloed over hem hene gooien, ingewanden over zijn schouders hangen en de rest verbranden voor zijn ogen. Dan is zijn woede zo voorbij.
Nou, zo anders dan anderen ben je daar niet meer mee.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
[..]
Oh, een meisje dat zich afvroeg of een kort koppie haar zou staan.
Niet zomaar kort hè, Brummetje-kort.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nou, zo anders dan anderen ben je daar niet meer mee.En tenenkrommend inderdaad.
Niet alle mannen zijn zo eenvoudig natuurlijk.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Het gaat bij mij niet eens om een vrouw. Just saying.
Een gelijmde breuk is nooit hetzelfde als een ongeschonden object.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Meestal kap ik het ook heel erg snel af, ik ben daar een pro in.Maar ik wilde dat niet meer, ik wilde eigenlijk liever dingen oplossen en kijken of we eruit zouden komen. Ook omdat het me veel waard is. En heel veel dingen heb ik laten gaan met de gedachte: gaat wel over, hij draait wel bij. Ook omdat hij ook lieve en goede dingen voor me gedaan heeft.
Die ik overigens ook in m'n gezicht gesmeten kreeg tijdens een discussie. Want omdat hij al die dingen heeft gedaan is hij blijkbaar nu heilig.
Dat kan ik niet. Er is een reden dat ik boos ben en die kun je over het algemeen niet wegnemen.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Haha. Inderdaad.
En na een tijdje heb ik zoveel gegrapt dat ik niet meer boos ben.
Je doet alsof dat een nadeel is.quote:
Graag gedaan.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:52 schreef Yvie_lu het volgende:
Kaneel, lief dat je aan mij denkt
[..]
Nette verbetering
Ik had je post eerder vandaag al gezien. Het was treffend.quote:
Ik denk dat de meeste mensen niet zo in elkaar zitten.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
Je doet alsof dat een nadeel is.
Inmiddels niet nee, je bent nu eerder een uitzondering met lang haarquote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nou, zo anders dan anderen ben je daar niet meer mee.En tenenkrommend inderdaad.
Ik denk dat je ergens wel een punt hebt. Al vele breuken in dit object. Alleen soms is een object zo waardevol, dat je het liever nog tientallen jaren op je nachtkastje laat staan tot dat het helemaal in elkaar stort.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een gelijmde breuk is nooit hetzelfde als een ongeschonden object.
Ik denk dat het verstandig is om me hier verder niet in te mengen, dus hier laat ik het bij.
Mijne ook niet, maar dat is niet erg.quote:
Idem zonder baard...quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Inmiddels niet nee, je bent nu eerder een uitzondering met lang haar.
En bij mij wel?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:59 schreef yats het volgende:
[..]
Mijne ook niet, maar dat is niet erg.
Ik realiseer me gaandeweg soms dat ik onterecht boos ben. Maar als ik terecht kwaad ben gaat dat niet zomaar weg, nee.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dat kan ik niet. Er is een reden dat ik boos ben en die kun je over het algemeen niet wegnemen.
Geen ideequote:
Bij mij gaat dat altijd met golfbewegingen. Maar als iemand z'n excuses aanbiedt, is het wat mij betreft ook weer helemaal goed.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 18:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik realiseer me gaandeweg soms dat ik onterecht boos ben. Maar als ik terecht kwaad ben gaat dat niet zomaar weg, nee.
Ik ook niet. Als ik boos ben ben ik daarentegen wel echt goed boos en duurt het ook wel even voor dat over isquote:Op donderdag 16 oktober 2014 18:02 schreef Barbusse het volgende:
Ik word nooit zo snel boos eigenlijk....
Dat dus...quote:Op donderdag 16 oktober 2014 18:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook niet. Als ik boos ben ben ik daarentegen wel echt goed boos en duurt het ook wel even voor dat over is.
Een gemis voor hun. Het maakt het leven zo veel aangenamer en eenvoudiger.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste mensen niet zo in elkaar zitten.
Ik ook niet meer. Einde puberteit.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 18:02 schreef Barbusse het volgende:
Ik word nooit zo snel boos eigenlijk....
Vaak wel ja.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 18:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Bij mij gaat dat altijd met golfbewegingen. Maar als iemand z'n excuses aanbiedt, is het wat mij betreft ook weer helemaal goed.
Maar ook vlakker.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 18:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een gemis voor hun. Het maakt het leven zo veel aangenamer en eenvoudiger.
Als het verwijderen van rotte elementen uit je omgeving een vlakker leven is, heb ik graag een vlak leven.quote:
Oei, onverschillig is inderdaad erger dan boosquote:Op donderdag 16 oktober 2014 18:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ook niet meer. Einde puberteit.Maar soms schiet er nog wel eens iets in het verkeerde keelgat. Maar misschien is dat eerder beledigd dan boos.
Nu ben ik ook niet echt boos, eigenlijk gewoon moe ... Ik ben het gewoon zat.Dat is nog veel erger bij mij. Want dat betekent dat ik op een gegeven moment gewoon kil en onverschillig word.
Daar doelde ik niet op, maar nevermind.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 18:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als het verwijderen van rotte elementen uit je omgeving een vlakker leven is, heb ik graag een vlak leven.
Jup. Want als ik boos ben dan geef ik er nog om, als ik onverschillig ben kan het me niet meer schelen of je m'n vriend bent of morgen onder een auto komt.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 18:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oei, onverschillig is inderdaad erger dan boos.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
"I'm not mad, I'm just disappointed... "quote:Op donderdag 16 oktober 2014 18:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oei, onverschillig is inderdaad erger dan boos.
Dat vind ik echt zo'n wijvenopmerkingquote:Op donderdag 16 oktober 2014 18:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
"I'm not mad, I'm just disappointed... "
O, dat vind ik iets voor ouders.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 18:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat vind ik echt zo'n wijvenopmerking.
Wordt het zeker weer heerlijk uitgemolken.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 18:39 schreef Samzz het volgende:
Holy shit, 3 HP spin-offs... Weet niet of dat een goed iets is.
Ik kijk wel uit naar Fatastic beasts and where to find them... Maar ik snap niet zo goed waarom er meteen nog twee films achteraan moeten komenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 18:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Wordt het zeker weer heerlijk uitgemolken.
Ka-ching. Denk ik.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 18:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kijk wel uit naar Fatastic beasts and where to find them... Maar ik snap niet zo goed waarom er meteen nog twee films achteraan moeten komen.
Ja, dat is zo zonde... Alsof die films niet genoeg opgebracht hebben. En nog steeds opbrengenquote:
Men wil altijd meer. Daarom ook de Hobbit opgesplitst in drie delen. Die franchise is ook slachtoffer van geldwolven.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 18:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat is zo zonde... Alsof die films niet genoeg opgebracht hebben. En nog steeds opbrengen.
Klopt. Zonde, ergens. Zelfde gebeurt ja ook met the Hunger Games, o.a..quote:Op donderdag 16 oktober 2014 18:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Men wil altijd meer. Daarom ook de Hobbit opgesplitst in drie delen. Die franchise is ook slachtoffer van geldwolven.
Daar zou ik wel geld voor over hebben, ja.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 18:53 schreef Royco1 het volgende:
Laat ze maar eens een goede film/serie van Eragon maken.
Jup. Dat derde deel moest ook weer per se gesplitst worden. Nergens voor nodig.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 18:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt. Zonde, ergens. Zelfde gebeurt ja ook met the Hunger Games, o.a..
Slaat nergens op idd.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 18:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Jup. Dat derde deel moest ook weer per se gesplitst worden. Nergens voor nodig.
Ook nog ja?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 18:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Jup. Dat derde deel moest ook weer per se gesplitst worden. Nergens voor nodig.
Hoezo ook nog?quote:
Ja.quote:
Mockingjay?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 19:02 schreef Royco1 het volgende:
De trailer van de nieuwe hunger games zag er wel goed uit.
En de films zijn de moeite waard om ze een keer te gaan bekijken?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 19:04 schreef Fascination het volgende:
Zijn de boeken van The Hunger Games het lezen waard?
Ja. Beter dan de films, vind ik.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 19:04 schreef Fascination het volgende:
Ik vond de eerste twee verrassend goed eigenlijk....quote:Op donderdag 16 oktober 2014 19:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En de films zijn de moeite waard om ze een keer te gaan bekijken?
Vond ik wel.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 19:06 schreef Fascination het volgende:
Ik vind the hunger games zo'n onlogisch principe, misschien dat het in de boeken duidelijker wordt uitgelegd.
Kun je het navertellen?quote:
Wat moet ik precies vertellen?quote:
Was het maar waar dat ik advocaat was, dan kon ik bij al die gerechtsgebouwen tenminste zo doorlopen en hoefde ik niet eerst bijkans een rectaal onderzoek te ondergaan.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:31 schreef yats het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij advocaat was. Welk rechtsgebied werk je in?
Ah, goed punt wel. Ik moet overigens ook nog 'gewoon' door de detectiepoortjes aangezien ik (nog) geen advocaat ben.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 19:10 schreef Capstan het volgende:
[..]
Was het maar waar dat ik advocaat was, dan kon ik bij al die gerechtsgebouwen tenminste zo doorlopen en hoefde ik niet eerst bijkans een rectaal onderzoek te ondergaan.
Maar nee dus...de deurwaarderij heeft ook juristen nodig
Waarom the hunger games ieder jaar gehouden worden. Van wat ik begrijp worden ze gehouden als een soort straf voor de opstanden van weleer. Maar zoiets leidt toch onvermijdelijk tot een nieuwe opstand.quote:
Je hebt betere tijden om naar uit te kijken, dusquote:Op donderdag 16 oktober 2014 19:11 schreef yats het volgende:
[..]
Ah, goed punt wel. Ik moet overigens ook nog 'gewoon' door de detectiepoortjes aangezien ik (nog) geen advocaat ben.
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 19:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Waarom the hunger games ieder jaar gehouden worden. Wat ik begrijp worden ze gehouden als een soort straf voor de opstanden van weleer. Maar zoiets leidt toch onvermijdelijk tot een nieuwe opstand.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar de Hunger Games zijn gekomen omdat district 13 in opstand kwam en toen door the Capitol compleet weggevaagd is. Daarna wilde the Capitol bewijzen aan de andere districten dat er niet met ze te sollen valt. Daarom zijn de Hunger Games in het leven geroepen.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
PTSS gespot.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 19:14 schreef Capstan het volgende:
[..]
Je hebt betere tijden om naar uit te kijken, dus
Maar in ieder geval toch prettig dat jouw 'inwijding' wat zachtaardiger verliep dan de mijne. Voor het leven getekend, en zo...
Is dat een hipper labeltje dan adhd?quote:
Adhd is te standaard tegenwoordig.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 19:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Is dat een hipper labeltje dan adhd?
Het is de hipsterversie van shellshock.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 19:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Is dat een hipper labeltje dan adhd?
Dan hoef ik het nietquote:Op donderdag 16 oktober 2014 19:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Adhd is te standaard tegenwoordig.
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 19:14 schreef Fera het volgende:
[..]Ahh oké, wel een bietje barbaars, maar ach, je moet wat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar de Hunger Games zijn gekomen omdat district 13 in opstand kwam en toen door the Capitol compleet weggevaagd is. Daarna wilde the Capitol bewijzen aan de andere districten dat er niet met ze te sollen valt. Daarom zijn de Hunger Games in het leven geroepen.![]()
Wat ik ook raar vind is dat jongens en meisjes tussen de 12 en 18 kunnen worden uitgekozen. Lekker eerlijk als een meisje van 12 het tegen een krachtpatser van 18 jaar zou moeten opnemen.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Het scheelt dat ik er zeker van ben dat dé aanwijsbare oorzaak van het trauma is weggenomen. Dat vermindert de nare effecten toch wel tot een niveau waarop ik in het maatschappelijk verkeer redelijk mee kan draaienquote:
Dat klinkt een stuk minder aangenaam op deze manierquote:Op donderdag 16 oktober 2014 19:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het is de hipsterversie van shellshock.
Nou ja, ik moet eerst nog regelen dat ik een contract krijg ergens (dat hoeft niet per definitie bij mijn huidige baas te zijn) en dat ik een patrioon vind die me wil begeleiden.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 19:14 schreef Capstan het volgende:
[..]
Je hebt betere tijden om naar uit te kijken, dus
Maar in ieder geval toch prettig dat jouw 'inwijding' wat zachtaardiger verliep dan de mijne. Voor het leven getekend, en zo...
Het is ook niet eerlijk. Hoewel een meisje van 12 minder kans heeft om gekozen te worden dan een kerel van 18. Per jaar dat je ouder wordt komt je naam er een keer extra bij. En ook kun je in ruil voor voedingsmiddelen je naam een paar keer extra erin laten stoppen. Zo had Gale zijn naam iets van 47 keer in de bak.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 19:19 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ahh oké, wel een bietje barbaars, maar ach, je moet wat.![]()
Wat ik ook raar vind is dat jongens en meisjes tussen de 12 en 18 kunnen worden uitgekozen. Lekker eerlijk als een meisje van 12 het tegen een krachtpatser van 18 jaar zou moeten opnemen.
Alleen heel soms, als je alleen in bed ligt in de donkere nacht, en een storm laat de takken van de bomen tegen de ramen aanslaan....dan komt het allemaal weer terug, beleef je het allemaal opnieuwquote:Op donderdag 16 oktober 2014 19:19 schreef Capstan het volgende:
[..]
Het scheelt dat ik er zeker van ben dat dé aanwijsbare oorzaak van het trauma is weggenomen. Dat vermindert de nare effecten toch wel tot een niveau waarop ik in het maatschappelijk verkeer redelijk mee kan draaien
Patrioon gaat lastig worden lijkt me.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 19:19 schreef yats het volgende:
[..]
Nou ja, ik moet eerst nog regelen dat ik een contract krijg ergens (dat hoeft niet per definitie bij mijn huidige baas te zijn) en dat ik een patrioon vind die me wil begeleiden.
Wat ging er bij jouw inwijding mis?
Kut mobiel...Ik ben op weg naar de sportschoolquote:Op donderdag 16 oktober 2014 19:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Patrioon gaat lastig worden lijkt me.
Geen idee... ik vind de films leukquote:Op donderdag 16 oktober 2014 19:04 schreef Fascination het volgende:
Daar zijn er meer vanquote:Op donderdag 16 oktober 2014 19:07 schreef Fascination het volgende:
Jennifer Lawrence kan niet acteren trouwens, maar ach, ze ziet er wel smakelijk uit.
Zie deel 3quote:Op donderdag 16 oktober 2014 19:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Waarom the hunger games ieder jaar gehouden worden. Van wat ik begrijp worden ze gehouden als een soort straf voor de opstanden van weleer. Maar zoiets leidt toch onvermijdelijk tot een nieuwe opstand.
De toga aan de andere kant van de zittingszaal liep er aan de vooravond van zijn pensioen (nou ja, twee jaar vind ik toch wel een aanzienlijke vooravond...) aardig de kantjes van af en schiep er voornamelijk een satanisch genoegen in om de gemachtigden van de als de sterkere aan te merken procespartij geestelijk volkomen te slopen.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 19:19 schreef yats het volgende:
[..]
Nou ja, ik moet eerst nog regelen dat ik een contract krijg ergens (dat hoeft niet per definitie bij mijn huidige baas te zijn) en dat ik een patrioon vind die me wil begeleiden.
Wat ging er bij jouw inwijding mis?
Goed dat je het zegt, ik had al bijna vergeten om deze week nog de snoeischaar ter hand te nemenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 19:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Alleen heel soms, als je alleen in bed ligt in de donkere nacht, en een storm laat de takken van de bomen tegen de ramen aanslaan....dan komt het allemaal weer terug, beleef je het allemaal opnieuw
Klinkt alsof je uit ervaring spreekt.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 19:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Alleen heel soms, als je alleen in bed ligt in de donkere nacht, en een storm laat de takken van de bomen tegen de ramen aanslaan....dan komt het allemaal weer terug, beleef je het allemaal opnieuw
Pls.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 19:26 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Daar zijn er meer van
Next movie starring Fascination
sowieso is het kiessysteem niet op eerlijkheid gericht..... of je nu wel of niet jezelf kan verdedigen je wordt gewoon geloot... of je kan je vrijwillig opgeven ... wat katniss dus ook doet op het moment dat haar zus eigenlijk zou moeten strijden... was t niet haar zus geweest, was ze gewoon weer gaan jagenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 19:19 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ahh oké, wel een bietje barbaars, maar ach, je moet wat.![]()
Dat komt niet uit de film tochquote:Op donderdag 16 oktober 2014 19:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is ook niet eerlijk. Hoewel een meisje van 12 minder kans heeft om gekozen te worden dan een kerel van 18. Per jaar dat je ouder wordt komt je naam er een keer extra bij. En ook kun je in ruil voor voedingsmiddelen je naam een paar keer extra erin laten stoppen. Zo had Gale zijn naam iets van 47 keer in de bak.
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 19:30 schreef Fera het volgende:
Ik ben drie keer gestoken door een mug. Grafbeesten.
In de film komt dat ook voorbij hoor.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 19:30 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat komt niet uit de film tochmaar uit het boek
Deel 1 dan... is alweer een tijd terugquote:Op donderdag 16 oktober 2014 19:32 schreef Fera het volgende:
[..]
In de film komt dat ook voorbij hoor.
Maar dat is toch alleen als je wint? Deelnamen is toch geen garantie voor dat?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 19:34 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Deel 1 dan... is alweer een tijd terug![]()
Wat zou jij doen?
Je naam slechts de minimaal benodigde keer in die bak laten doen of gewoon massaal extra toevoegen zodat je fam/dorp/vrienden de rest van de tijd genoeg te bikken heeft?
Deel 1 inderdaad. Maar het komt heel kort voorbij. Katniss vraagt aan Gale hoe vaak z'n naam erin zit en hij antwoordt. Volgens mij was het 42, niet 47. Maar in het boek wordt het wel uitgebreider uitgelegd.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 19:34 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Deel 1 dan... is alweer een tijd terug![]()
Wat zou jij doen?
Je naam slechts de minimaal benodigde keer in die bak laten doen of gewoon massaal extra toevoegen zodat je fam/dorp/vrienden de rest van de tijd genoeg te bikken heeft?
ow.... weet niet... zou dat zo zijn? Uiteindelijk kan je die lui toch niet vertrouwen? Dus het blijft overleven om het overleven.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 19:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar dat is toch alleen als je wint? Deelnamen is toch geen garantie voor dat?
Ik heb ze nog in de kast liggen (cadeautje)... maar ik hoor dat ze goed zijn.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 19:04 schreef Fascination het volgende:
Ja lastig.....quote:Op donderdag 16 oktober 2014 19:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Deel 1 inderdaad. Maar het komt heel kort voorbij. Katniss vraagt aan Gale hoe vaak z'n naam erin zit en hij antwoordt. Volgens mij was het 42, niet 47. Maar in het boek wordt het wel uitgebreider uitgelegd.
Goeie vraag overigens. Ik zou het niet weten.Ligt er misschien aan hoe slecht het gaat. Als we het net kunnen rooien op andere manieren, dan niet zo snel denk ik.
Nee, dat is iets anders. Als je wint krijg je echt een villa en een hele hoop luxe. Maar je kan je naam ook een paar keer ruilen voor een zak eten of iets dergelijks.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 19:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar dat is toch alleen als je wint? Deelnamen is toch geen garantie voor dat?
Gelukkig niet zeg....quote:Op donderdag 16 oktober 2014 19:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klinkt alsof je uit ervaring spreekt.
Hier ookquote:
Hier ook eigenlijk.quote:
Toch maar eens lezen die boeken of die films kijkenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 19:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, dat is iets anders. Als je wint krijg je echt een villa en een hele hoop luxe. Maar je kan je naam ook een paar keer ruilen voor een zak eten of iets dergelijks.
Oh, you martyr.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 19:49 schreef Royco1 het volgende:
Ik zou mezelf gewoon opofferen voor jullie
quote:
quote:
Such happynessquote:Op donderdag 16 oktober 2014 19:49 schreef artelligence het volgende:
[..]
Hier ook weer stuk happier dan gisteren.
Jij bent niet happy?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 19:49 schreef Yvie_lu het volgende:
Nou nog wat fairy dust erbij en we kunnen allemaal vliegen
Jij bent gemaakt van fairy? Dus als we jou drogen en vermalen heb je fairydust?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 19:49 schreef Royco1 het volgende:
"GUN"quote:Op donderdag 16 oktober 2014 19:49 schreef Royco1 het volgende:
Die van mij ook nietquote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:01 schreef Samzz het volgende:
Ik geloof niet dat mijn happyness door Happy veroorzaakt wordt...
Mijne wel.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:01 schreef Samzz het volgende:
Ik geloof niet dat mijn happyness door Happy veroorzaakt wordt...
Scherpquote:
Ik had het over het hunger games scenario.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij bent gemaakt van fairy? Dus als we jou drogen en vermalen heb je fairydust?
Het zou ook wel een beetje vreemd zijn als dat niet zo wasquote:
Andere dingen kunnen me toch ook blij maken?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het zou ook wel een beetje vreemd zijn als dat niet zo was.
Een fotoalbum in Sims makenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ben ook happy!
Wat zal
Ik doen, de Sims, of verder met m'n fotoalbum?
Fotoalbum geeft meer voldoening als het af is.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ben ook happy!
Wat zal
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ben ook happy!
Wat zal
Dit.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:06 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Fotoalbum geeft meer voldoening als het af is.
Uiteraard. Echter lijkt het me logisch dat hij je óók blij maaktquote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Andere dingen kunnen me toch ook blij maken?
My pleasurequote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Andere dingen kunnen me toch ook blij maken?
Altijd.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Uiteraard. Echter lijkt het me logisch dat hij je óók blij maakt.
De Sims. Want de Sims.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ben ook happy!
Wat zal
Waarom?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 19:49 schreef Royco1 het volgende:
Jij bent 18+, jij mag niet meedoenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik had het over het hunger games scenario.
Ik ben genokt na deel 1 + Het Rijke Levenquote:
had maltaman het over games of thrones?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik had het over het hunger games scenario.
*knuffel geeft....quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:10 schreef artelligence het volgende:
Ik heb zin om te knuffelen. Ja alweer ja. En zoenen
De liefde is weer heerlijk aanwezig in het topicquote:
voor mij wel, vrijdagen vrijquote:
Waar?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:14 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
De liefde is weer heerlijk aanwezig in het topic
Iedereen is happy, mensen knuffelen... wat een softie ben ik ookquote:
quote:
ow iedereen happy jaquote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:15 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Iedereen is happy, mensen knuffelen... wat een softie ben ik ook
Je mag die bolle rooie van me lenen. Die houd niet op met knuffelen. Alleen zoenen voelt wat harig aan.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:10 schreef artelligence het volgende:
Ik heb zin om te knuffelen. Ja alweer ja. En zoenen
Ik stoom over van de liefde op één of andere manierquote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:14 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
De liefde is weer heerlijk aanwezig in het topic
Je puilt uit van de liefdequote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik stoom over van de liefde op één of andere manier.
In that case we're all fuckedquote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:12 schreef -Engel- het volgende:
[..]
had maltaman het over games of thrones?
Dat is tofquote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Subtiel Art.quote:
Helemaal niet.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:17 schreef artelligence het volgende:
[..]
Lekker! Goed ideehet is weekend!
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
In that case we're all fucked buggered
Stuur maar wat doorquote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben al bezig liefde te verspreiden hierquote:
Ik voel het!quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben al bezig liefde te verspreiden hier.
Voor mij nog nietquote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:17 schreef artelligence het volgende:
[..]
Lekker! Goed ideehet is weekend!
Ik wacht nog steeds op de postduif van vorig weekend. Een nieuwe koerier lijkt me beter.quote:
Probeer een e-meeuw.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:21 schreef yats het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op de postduif van vorig weekend. Een nieuwe koerier lijkt me beter.
Oh wacht, er is een polkadot mee naar binnen gesneakt. Stuur hem wel even terug.quote:
Die 666 ondermijnt het geloofwaardige nogal yats. De postbode zal des duivels zijn.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:24 schreef yats het volgende:
Mijn adres is ook lastig natuurlijk.
Love cottage 13
666 BRB
Hartenburg
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:24 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Oh wacht, er is een polkadot mee naar binnen gesneakt. Stuur hem wel even terug.
Ik had een grote tietquote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:24 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Oh wacht, er is een polkadot mee naar binnen gesneakt. Stuur hem wel even terug.
Sommigen van ons beidequote:
Als je alle woorden van de bijbel optelt en het aantal verzen daarvan aftrekt, hou je ook 666 over.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:26 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Die 666 ondermijnt het geloofwaardige nogal yats. De postbode zal des duivels zijn.
Zal wel een hels karwei zijn geweest om dat uit te vinden.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:28 schreef aeque het volgende:
[..]
Als je alle woorden van de bijbel optelt en het aantal versen daarvan aftrekt, hou je ook 666 over.
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:28 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zal wel een hels karwei zijn geweest om dat uit te vinden.
Zo ben ik. Hij is onderweg!quote:
Jammerquote:
En het wordt straks nog erger want ik ga er zo eens vandoor. Tijd voor Resident Evil 6quote:
Dat zal een nepperd geweest zijn, en ik durf met zekerheid te zeggen dat de jouwe best wel echt zijn.quote:
Je hebt gevoeld ja?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:31 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat zal een nepperd geweest zijn, en ik durf met zekerheid te zeggen dat de jouwe best wel echt zijn.
Hoe is het eigenlijk afgelopen met die OR waar je in wilde komen?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Voor mij nog nietmorgen nog werken
Helaas ben ik niet gekozen. Volgende keer beterquote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:32 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hoe is het eigenlijk afgelopen met die OR waar je in wilde komen?
Dat verklaart waarom alleen onschuldige mensen het kunnen vindenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:26 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Die 666 ondermijnt het geloofwaardige nogal yats. De postbode zal des duivels zijn.
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:33 schreef yats het volgende:
[..]
Dat verklaart waarom alleen onschuldige mensen het kunnen vinden
Niemand is meer onschuldig tegenwoordig.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:33 schreef yats het volgende:
[..]
Diepgaand onderzoek geweest. Helaas mag ik geen details bekend maken.quote:
Foei yatsquote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:33 schreef yats het volgende:
[..]
Mijne zijn echt, jaquote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:31 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat zal een nepperd geweest zijn, en ik durf met zekerheid te zeggen dat de jouwe best wel echt zijn.
Oké.quote:
wat bedoel je daarmee?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:34 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Niemand is meer onschuldig tegenwoordig.
Ik welquote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:34 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
En dat hoor ik nu pas. Tijd om naar de engelendreef 111 te gaan verhuizen.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:34 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nou, in deze maatschappij staan in de libelle al mannen en vrouwen meer naakt dat je sociaal wenselijk zou verwachten van een maatschappij met nog wat normen en waarden om maar even een voorbeeld te geven.quote:
Uiteraardquote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:37 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja jij wel natuurlijk, jij bent altijd de uitzondering natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |