Wie het? En zal het een match zijn?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze is al ouder dan 21, dus ik weet niet of je dan nog een jongedame bent.
Yvie_lu.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wie het? En zal het een match zijn?
Als ze een vagina heeft dan zal het wel passenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Yvie_lu.
En dat tweede weet ik niet.
Arm meiskequote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Yvie_lu.
Leg je de lat nu niet een beetje hoog, kerel? Al die eisen tegenwoordig ook....quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als ze een vagina heeft dan zal het wel passen
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Leg je de lat nu niet een beetje hoog, kerel? Al die eisen tegenwoordig ook....
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
VA is een lieverd hoor
[..]
Wat is er?
Ik wist niet dat jij advocaat was. Welk rechtsgebied werk je in?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:30 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dat scheelt. Erger dan wat ik bij mijn eerste keer alleen in de rechtszaal meemaakte kun je het volgens mij niet krijgen. Dat ik daarmee nooit overdreven heb bleek twee jaar later wel, toen duidelijk werd dat de collega's van de beste man ook de slingers ophingen omdat zijn pensioen zich eindelijk aandiende.
Ik niet...Ik moet nog een dagquote:
*knuffel*quote:
Dramatische kutmensen. Ben er zo klaar mee.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
VA is een lieverd hoor
[..]
Wat is er?
Ik vind mezelf anders ook nog steeds een jongedame, hoorquote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Yvie_lu.
Maar jij bent niet meer beschikbaar.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind mezelf anders ook nog steeds een jongedame, hoor.
Neuken?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geef ze een Glock.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Dramatische kutmensen. Ben er zo klaar mee.
Dus ben ik geen jongedame meer?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar jij bent niet meer beschikbaar.
Nee.quote:
Trust me, jij valt echt mee.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:33 schreef Myraela het volgende:
Ik ben ook een dramatisch mens. En ik heb een kut.
Dat wel natuurlijk.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dus ben ik geen jongedame meer?
[..]
Nee.
Ik twijfel nu wel serieus over een vriendschap. Maar er een punt achter zetten is ook zo drastisch.quote:
Laat het even bezinkenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik twijfel nu wel serieus over een vriendschap. Maar er een punt achter zetten is ook zo drastisch.Wel vaker gedaan, maar toch ...
Binnenkort staat er IceQueen.quote:
Sowieso terecht.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Dramatische kutmensen. Ben er zo klaar mee.
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn specialiteit is het verwateren van vriendschappen. Niet afsluiten, gewoon laten lopen en kijken of er ooit weer een behoefte naar komt. Heb serieus vriendinnen die ik 6 jaar niet had gesproken, waar ik weer mee begon te praten en af te spreken. En dan is het weer even genoeg en zie ik ze weer een poosje niet.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik twijfel nu wel serieus over een vriendschap. Maar er een punt achter zetten is ook zo drastisch.Wel vaker gedaan, maar toch ...
Ja. Maar dit is echt al de zoveelste keer. :S Die persoon wordt echt zo vaak kwaad op me. En ook op zo'n theatrale manier.quote:
Misschien heb ik je nog niet op je ergst meegemaakt.quote:
Okayquote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dus ben ik geen jongedame meer?
[..]
Nee.
Daar was ik mee bezig, maar dat viel teveel op en nu krijg ik daar commentaar over.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn specialiteit is het verwateren van vriendschappen. Niet afsluiten, gewoon laten lopen en kijken of er ooit weer een behoefte naar komt. Heb serieus vriendinnen die ik 6 jaar niet had gesproken, waar ik weer mee begon te praten en af te spreken. En dan is het weer even genoeg en zie ik ze weer een poosje niet.
Zelfde persoon als een tijdje terug?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee ze hebben ook wel goedkopere dingen.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Omdat je in een dure winkel shopped?
Kan een bezette vrouw geen jongedame zijn, danquote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sowieso terecht.
[..]![]()
Maar in mijn hoofd ben jij bezet door die mysterieuze man die je leuk vond je meende dat het wederzijds was.
Dat is wel zo frikking vermoeiend he?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja. Maar dit is echt al de zoveelste keer. :S Die persoon wordt echt zo vaak kwaad op me. En ook op zo'n theatrale manier.
Winterjas zeker? Die zijn nu wel duur ja. Al zou ik nooit 500 euro uitgeven aan een jasquote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee ze hebben ook wel goedkopere dingen.
Maar ik had een mooie jas gezien, 500 euro
Ik weet niet meer wie dat was, maar ik denk het haast wel. Heb over andere mensen niet zozeer klachten.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:37 schreef yats het volgende:
[..]
Zelfde persoon als een tijdje terug?
Zelf denk ik dat dat juist een teken van een sterke vriendschap is. Dat je elkaar tijden niet hoeft te zien, maar dat als je elkaar weer ziet het weer als vanouds is.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn specialiteit is het verwateren van vriendschappen. Niet afsluiten, gewoon laten lopen en kijken of er ooit weer een behoefte naar komt. Heb serieus vriendinnen die ik 6 jaar niet had gesproken, waar ik weer mee begon te praten en af te spreken. En dan is het weer even genoeg en zie ik ze weer een poosje niet.
En heeft die persoon een reden daarvoor?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja. Maar dit is echt al de zoveelste keer. :S Die persoon wordt echt zo vaak kwaad op me. En ook op zo'n theatrale manier.
Nee ik ga hem ook niet kopen.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:38 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Winterjas zeker? Die zijn nu wel duur ja. Al zou ik nooit 500 euro uitgeven aan een jas
Ja. Daarom nam ik er afstand van. Ik had geen zin in drama.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat is wel zo frikking vermoeiend he?
Die de 25e iets anders heeft en moeilijk deed?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik weet niet meer wie dat was, maar ik denk het haast wel. Heb over andere mensen niet zozeer klachten.
Herkenbaar, mooie winterjas gespot, 250 euroquote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik had een afspraak afgezegd (met een groep, waaronder die persoon). Maar mijn reden daarvoor was niet goed genoeg. Ik kreeg een heel kruisverhoor over me heen en het leek alsof ik me moest verantwoorden voor het in de steek laten van de groep. Andere mensen in die groep reageerden helemaal niet zo. Die kwamen hoogstens met een oplossing om het eventueel wel te laten werken en verder hadden ze er geen problemen mee.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zelf denk ik dat dat juist een teken van een sterke vriendschap is. Dat je elkaar tijden niet hoeft te zien, maar dat als je elkaar weer ziet het weer als vanouds is.
[..]
En heeft die persoon een reden daarvoor?
Ja, dat denk ik ook wel.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zelf denk ik dat dat juist een teken van een sterke vriendschap is. Dat je elkaar tijden niet hoeft te zien, maar dat als je elkaar weer ziet het weer als vanouds is.
Ja.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:39 schreef yats het volgende:
[..]
Die de 25e iets anders heeft en moeilijk deed?
Ik ben ook blij dat mijn mannelijke beste vrienden ook zo lekker ongecompliceerd zijn.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:40 schreef Samzz het volgende:
Ik ben zo blij dat mijn beste vriendin net als ik compleet down to earth en easy is.
Ik ben gek op drama, zolang het maar bij drama in een goed boek/film/serie blijftquote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja. Daarom nam ik er afstand van. Ik had geen zin in drama.
Pfoe. Zonde van je geld man.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het ging in dit geval toch over een potentiële bedpartner voor VA?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan een bezette vrouw geen jongedame zijn, dan? En bezet is een groot woord, maar ik date enkel nog hem
.
Ah, sterktequote:
Ik doe op zich wel lang met een jas.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Pfoe. Zonde van je geld man.
Tenzij het een jas is die 20 jaar meegaat.
[..]
Het ging in dit geval toch over een potentiële bedpartner voor VA?
Ik gaf aan dat er een single vrouw was (Yvie), dus rekende jou niet mee. Daarna kwam het pas op jongedames. Ik ging dus uit van dezelfde poule.
Enkel daten? Nog niet facebookofficieel?
Ik heb soms ook dramatische momenten, maar dit slaat alles. Hier krijg ik zelfs de kriebels van. Ook zo overheersend en agressief soms. :Squote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben gek op drama, zolang het maar bij drama in een goed boek/film/serie blijft
Oooh, dat heb ik helemaal gemist, joh. Ik las enkel iets over jongedame en de leeftijd 21quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Pfoe. Zonde van je geld man.
Tenzij het een jas is die 20 jaar meegaat.
[..]
Het ging in dit geval toch over een potentiële bedpartner voor VA?
Ik gaf aan dat er een single vrouw was (Yvie), dus rekende jou niet mee. Daarna kwam het pas op jongedames. Ik ging dus uit van dezelfde poule.
Enkel daten? Nog niet facebookofficieel?
Herkenbaar. Maar dat zijn momenten. Meestal ben ik alleen zo als m'n hormonen overstuur zijn. En vaak genoeg is het ook zo weer over.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:43 schreef Samzz het volgende:
Ik heb overigens ook wel eens mijn dramaqueen momenten. Dat zijn vooral de momenten waarop ik me onzeker voel
.
Heeft niks met onzeker te maken, als je niet zo egocentrisch was zou je je dan nog steeds niet als dramaqueen gedragen.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:43 schreef Samzz het volgende:
Ik heb overigens ook wel eens mijn dramaqueen momenten. Dat zijn vooral de momenten waarop ik me onzeker voel
.
Nooit last van gehad eigenlijkquote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:43 schreef Myraela het volgende:
Ik ben vooral een dramaqueen als ik boos ben.En ik heb een redelijk opvliegend karakter.
Ja, het zijn zeker momentenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Herkenbaar. Maar dat zijn momenten. Meestal ben ik alleen zo als m'n hormonen overstuur zijn. En vaak genoeg is het ook zo weer over.
Bij mij heeft het wel met onzeker te maken.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Heeft niks met onzeker te maken, als je niet zo egocentrisch was zou je je dan nog steeds niet als dramaqueen gedragen.
#bitchesbelike
Zal ik speciaal voor jou nog ene keer Scotland the brave opzetten?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Heeft niks met onzeker te maken, als je niet zo egocentrisch was zou je je dan nog steeds niet als dramaqueen gedragen.
#bitchesbelike
Same here.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben ook blij dat mijn mannelijke beste vrienden ook zo lekker ongecompliceerd zijn.
Zie hashtag.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, het zijn zeker momenten. En ze komen ook niet heel vaak voor, eigenlijk. Gelukkig maar, het is zo vermoeiend
.
[..]
Bij mij heeft het wel met onzeker te maken.
Geeft niets. We gebruiken FOK! allemaal als uitlaatklep.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Soms heb je van die nummers die zo heerlijk in elkaar overstromen.
Dit komt in de lijst met gouden overgangen.
#JustDJThings #DitBoeitJullieNiksMaarIkMoetHetErgensKwijt
Het gaat bij mij niet eens om een vrouw. Just saying.quote:
Oh jaquote:
Zonder te willen oordelen, snap ik nooit dat mensen zich zo laten behandelen door mensen die ze als vrienden beschouwen. Ik zou dat na 1 keer al zo zat zijn dat ik die persoon nooit meer zou willen zien.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik had een afspraak afgezegd (met een groep, waaronder die persoon). Maar mijn reden daarvoor was niet goed genoeg. Ik kreeg een heel kruisverhoor over me heen en het leek alsof ik me moest verantwoorden voor het in de steek laten van de groep. Andere mensen in die groep reageerden helemaal niet zo. Die kwamen hoogstens met een oplossing om het eventueel wel te laten werken en verder hadden ze er geen problemen mee.
Precies.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik ook wel.Is ook wel fijn, ik ben ook gewoon geen persoon die vriendschappen echt kan onderhouden. Ik ben niet van de verplichtingen, ik vergeet verjaardagen, ik hoef mensen niet te zien als ik niets meer te vertellen heb. Dat soort dingen.
Heb je nog wel een jas die geschikt is voor de winter?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik doe op zich wel lang met een jas.
Maar ik vind het ook te duur.
Ach, het is wat positiefs voor de veranderingquote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Geeft niets. We gebruiken FOK! allemaal als uitlaatklep.
Lees je dat in hun aura?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:48 schreef Fascination het volgende:
Ik heb de laatste tijd ook het gevoel alsof zowat iedereen hoogsensitief is.
Hoogsensitiefquote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:48 schreef Fascination het volgende:
Dat klinkt wel herkenbaar, ja. Ik voel mezelf soms echt een lompe boerinquote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:48 schreef Fascination het volgende:
Precies. En het liefst op een niveau waarvan ze niet snappen dat je ze beledigtquote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:46 schreef Fera het volgende:
Ik was vroeger echt super opvliegend, maar tegenwoordig ben ik een stuk chiller. Vaak verstop ik me gewoon achter grapjes.
Dat sowieso.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zal ik speciaal voor jou nog ene keer Scotland the brave opzetten?
Daar is het voor toch?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Geeft niets. We gebruiken FOK! allemaal als uitlaatklep.
Ja, en ik krijg signalen door vanuit de kosmos.quote:
Meestal kap ik het ook heel erg snel af, ik ben daar een pro in.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zonder te willen oordelen, snap ik nooit dat mensen zich zo laten behandelen door mensen die ze als vrienden beschouwen. Ik zou dat na 1 keer al zo zat zijn dat ik die persoon nooit meer zou willen zien.
[..]
Precies.
Anders krijg je ook echt van die loze gesprekken.
[..]
Heb je nog wel een jas die geschikt is voor de winter?
Haha. Inderdaad.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Precies. En het liefst op een niveau waarvan ze niet snappen dat je ze beledigt
[..]
Dat sowieso.
Het liefst met bagpipes.
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Om te hosselen het hof te maken, toch?
Dat is wel erg rationeel.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zonder te willen oordelen, snap ik nooit dat mensen zich zo laten behandelen door mensen die ze als vrienden beschouwen. Ik zou dat na 1 keer al zo zat zijn dat ik die persoon nooit meer zou willen zien.
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dat sowieso.
Het liefst met bagpipes.
Als ik zoiets lees gaan m'n nekharen gewoon overeind staanquote:je bent stoer en houd van lekker pittig en vooral anders als andere.
What the fuck am i doing here then?quote:
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als ik zoiets lees gaan m'n nekharen gewoon overeind staan. En dan niet eens per se om de fouten die erin staan.
Vacature?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als ik zoiets lees gaan m'n nekharen gewoon overeind staan. En dan niet eens per se om de fouten die erin staan.
Niet hosselen zoals ik doequote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:53 schreef yats het volgende:
[..]
What the fuck am i doing here then?
quote:
Oh, een meisje dat zich afvroeg of een kort koppie haar zou staan.quote:
In dat geval zou ik een geit de keel doorsnijden, het bloed over hem heen gooien, ingewanden over zijn schouders hangen en de rest verbranden voor zijn ogen. Dan is zijn woede zo voorbij.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Meestal kap ik het ook heel erg snel af, ik ben daar een pro in.Maar ik wilde dat niet meer, ik wilde eigenlijk liever dingen oplossen en kijken of we eruit zouden komen. Ook omdat het me veel waard is. En heel veel dingen heb ik laten gaan met de gedachte: gaat wel over, hij draait wel bij. Ook omdat hij ook lieve en goede dingen voor me gedaan heeft.
Die ik overigens ook in m'n gezicht gesmeten kreeg tijdens een discussie. Want omdat hij al die dingen heeft gedaan is hij blijkbaar nu heilig.
Dat sowieso, dat is meer jouw afdelingquote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Niet hosselen zoals ik doe
Ben jij stoer en pittig?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |