Wie het? En zal het een match zijn?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze is al ouder dan 21, dus ik weet niet of je dan nog een jongedame bent.
Yvie_lu.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wie het? En zal het een match zijn?
Als ze een vagina heeft dan zal het wel passenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Yvie_lu.
En dat tweede weet ik niet.
Arm meiskequote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Yvie_lu.
Leg je de lat nu niet een beetje hoog, kerel? Al die eisen tegenwoordig ook....quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als ze een vagina heeft dan zal het wel passen
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Leg je de lat nu niet een beetje hoog, kerel? Al die eisen tegenwoordig ook....
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
VA is een lieverd hoor
[..]
Wat is er?
Ik wist niet dat jij advocaat was. Welk rechtsgebied werk je in?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:30 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dat scheelt. Erger dan wat ik bij mijn eerste keer alleen in de rechtszaal meemaakte kun je het volgens mij niet krijgen. Dat ik daarmee nooit overdreven heb bleek twee jaar later wel, toen duidelijk werd dat de collega's van de beste man ook de slingers ophingen omdat zijn pensioen zich eindelijk aandiende.
Ik niet...Ik moet nog een dagquote:
*knuffel*quote:
Dramatische kutmensen. Ben er zo klaar mee.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
VA is een lieverd hoor
[..]
Wat is er?
Ik vind mezelf anders ook nog steeds een jongedame, hoorquote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Yvie_lu.
Maar jij bent niet meer beschikbaar.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind mezelf anders ook nog steeds een jongedame, hoor.
Neuken?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geef ze een Glock.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Dramatische kutmensen. Ben er zo klaar mee.
Dus ben ik geen jongedame meer?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar jij bent niet meer beschikbaar.
Nee.quote:
Trust me, jij valt echt mee.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:33 schreef Myraela het volgende:
Ik ben ook een dramatisch mens. En ik heb een kut.
Dat wel natuurlijk.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dus ben ik geen jongedame meer?
[..]
Nee.
Ik twijfel nu wel serieus over een vriendschap. Maar er een punt achter zetten is ook zo drastisch.quote:
Laat het even bezinkenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik twijfel nu wel serieus over een vriendschap. Maar er een punt achter zetten is ook zo drastisch.Wel vaker gedaan, maar toch ...
Binnenkort staat er IceQueen.quote:
Sowieso terecht.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Dramatische kutmensen. Ben er zo klaar mee.
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn specialiteit is het verwateren van vriendschappen. Niet afsluiten, gewoon laten lopen en kijken of er ooit weer een behoefte naar komt. Heb serieus vriendinnen die ik 6 jaar niet had gesproken, waar ik weer mee begon te praten en af te spreken. En dan is het weer even genoeg en zie ik ze weer een poosje niet.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik twijfel nu wel serieus over een vriendschap. Maar er een punt achter zetten is ook zo drastisch.Wel vaker gedaan, maar toch ...
Ja. Maar dit is echt al de zoveelste keer. :S Die persoon wordt echt zo vaak kwaad op me. En ook op zo'n theatrale manier.quote:
Misschien heb ik je nog niet op je ergst meegemaakt.quote:
Okayquote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dus ben ik geen jongedame meer?
[..]
Nee.
Daar was ik mee bezig, maar dat viel teveel op en nu krijg ik daar commentaar over.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn specialiteit is het verwateren van vriendschappen. Niet afsluiten, gewoon laten lopen en kijken of er ooit weer een behoefte naar komt. Heb serieus vriendinnen die ik 6 jaar niet had gesproken, waar ik weer mee begon te praten en af te spreken. En dan is het weer even genoeg en zie ik ze weer een poosje niet.
Zelfde persoon als een tijdje terug?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee ze hebben ook wel goedkopere dingen.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Omdat je in een dure winkel shopped?
Kan een bezette vrouw geen jongedame zijn, danquote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sowieso terecht.
[..]![]()
Maar in mijn hoofd ben jij bezet door die mysterieuze man die je leuk vond je meende dat het wederzijds was.
Dat is wel zo frikking vermoeiend he?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja. Maar dit is echt al de zoveelste keer. :S Die persoon wordt echt zo vaak kwaad op me. En ook op zo'n theatrale manier.
Winterjas zeker? Die zijn nu wel duur ja. Al zou ik nooit 500 euro uitgeven aan een jasquote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee ze hebben ook wel goedkopere dingen.
Maar ik had een mooie jas gezien, 500 euro
Ik weet niet meer wie dat was, maar ik denk het haast wel. Heb over andere mensen niet zozeer klachten.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:37 schreef yats het volgende:
[..]
Zelfde persoon als een tijdje terug?
Zelf denk ik dat dat juist een teken van een sterke vriendschap is. Dat je elkaar tijden niet hoeft te zien, maar dat als je elkaar weer ziet het weer als vanouds is.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn specialiteit is het verwateren van vriendschappen. Niet afsluiten, gewoon laten lopen en kijken of er ooit weer een behoefte naar komt. Heb serieus vriendinnen die ik 6 jaar niet had gesproken, waar ik weer mee begon te praten en af te spreken. En dan is het weer even genoeg en zie ik ze weer een poosje niet.
En heeft die persoon een reden daarvoor?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja. Maar dit is echt al de zoveelste keer. :S Die persoon wordt echt zo vaak kwaad op me. En ook op zo'n theatrale manier.
Nee ik ga hem ook niet kopen.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:38 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Winterjas zeker? Die zijn nu wel duur ja. Al zou ik nooit 500 euro uitgeven aan een jas
Ja. Daarom nam ik er afstand van. Ik had geen zin in drama.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat is wel zo frikking vermoeiend he?
Die de 25e iets anders heeft en moeilijk deed?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik weet niet meer wie dat was, maar ik denk het haast wel. Heb over andere mensen niet zozeer klachten.
Herkenbaar, mooie winterjas gespot, 250 euroquote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee ze hebben ook wel goedkopere dingen.
Maar ik had een mooie jas gezien, 500 euro
Ik had een afspraak afgezegd (met een groep, waaronder die persoon). Maar mijn reden daarvoor was niet goed genoeg. Ik kreeg een heel kruisverhoor over me heen en het leek alsof ik me moest verantwoorden voor het in de steek laten van de groep. Andere mensen in die groep reageerden helemaal niet zo. Die kwamen hoogstens met een oplossing om het eventueel wel te laten werken en verder hadden ze er geen problemen mee.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zelf denk ik dat dat juist een teken van een sterke vriendschap is. Dat je elkaar tijden niet hoeft te zien, maar dat als je elkaar weer ziet het weer als vanouds is.
[..]
En heeft die persoon een reden daarvoor?
Ja, dat denk ik ook wel.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zelf denk ik dat dat juist een teken van een sterke vriendschap is. Dat je elkaar tijden niet hoeft te zien, maar dat als je elkaar weer ziet het weer als vanouds is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |