Ook maar net, volgens de schermen in de trein 3 minuten voor de bus, volgens 9292 3 minuten lopenquote:
rennen zometeen danquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ook maar net, volgens de schermen in de trein 3 minuten voor de bus, volgens 9292 3 minuten lopen
Vorige keer gaf deze trein ook al problemen, toen miste ik mijn aansluiting naar Coevorden
Waar moet je eruit?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:17 schreef Nattekat het volgende:
1 minuut bonus
Nu maar hopen dat ik de bushalte snel kan vinden...
check, wilde ik net melden, lijn 24?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:43 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Station Assen is wel overzichtelijk
Dat was het plan jaquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:47 schreef gedoes het volgende:
Vanaf assen komt alleen lijn 24 door borger. Ennnnn stap dan bij borger p+r uit in plaats van borger centraal.
Ik ga richting Groningen ja, de halte die ik moest nemen was me nog niet helemaal duidelijk.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:49 schreef gedoes het volgende:
Bij p+r even doorlopen richting centrum. Mocht je over groningen terug willen blijf je aan centrum kant van de n34. Als je over emmen wilt moet je de n34 oversteken.
Het zijn een paar metertjes extra.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat was het plan ja
Als het goed is stap ik letterlijk 5m van het bord uit
302 is Assen-Stadskanaal sneldienstquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:51 schreef gedoes het volgende:
Mocht je lijn 24 missen dan kun je de 312 (geloof ik) pakken naar stadskanaal en dan in gieten overstappen op de 300 of 305 naar emmen.
Leuk, kom je bij mij langs?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ga richting Groningen ja, de halte die ik moest nemen was me nog niet helemaal duidelijk.
20 minuten tussen aankomst bus en treinquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:52 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Leuk, kom je bij mij langs?
Bedankt voor de verbetering. Toen ik nog met de bus moest reden 302 en 312 op groningen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:52 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
302 is Assen-Stadskanaal sneldienst
In Gieten dan inderdaad overstappen op 300 of 305
haha, dat is te krapquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
20 minuten tussen aankomst bus en trein
Of jij gaat naar het stationquote:
Jep.quote:
Zonder spatie.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jep.
En even zwaaien naar gedoes, rij langs Zuid Laren
Iig, reed. Toen verloor Ik het bereik...
T-mobilequote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:12 schreef Ou-Tannu het volgende:
Hahahahaha Vodafone zeker.. Daar zit inderdaad een best gat in de dekking
Als hij in Assen al zo ging zitten was ik waarschijnlijk ergens anders gaan zitten, des noods buiten de stiltecoupéquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:11 schreef Ou-Tannu het volgende:
Wees blij dat je al op de terugreis bent ;p
Uhm...quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:29 schreef Ou-Tannu het volgende:
Nu verwachten we nog wel even een uitgebreid reis verslag hè
Held.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als hij in Assen al zo ging zitten was ik waarschijnlijk ergens anders gaan zitten, des noods buiten de stiltecoupé
Maar ben weer thuis iig
quote:
Ja had die stok ook 1 stoel naar links kunnen zetten, probleem opgelostquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:02 schreef Nattekat het volgende:
Klacht: 2x2 stoelen en iemand die tegenover je gaat zitten, ipv schuin tegenover je.
De huidige stok ziet er toch net iets anders uitquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:36 schreef bork het volgende:
[..]
Ja had die stok ook 1 stoel naar links kunnen zetten, probleem opgelost
Ik dacht al, kwam me al zo bekend voor, deze ken ik nietquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De huidige stok ziet er toch net iets anders uit
[ afbeelding ]
Heb niks beters te doen morgenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:28 schreef gebrokenglas het volgende:
Ga je echt 2x een uur reizen om die stok ergens te plaatsen?
Ik maak mijn open haard wel klaar danquote:
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik maak mijn open haard wel klaar dan
Ik moest gewoon toevallig naar Amsterdam morgen en dacht dat ik deze wel mooi mee kon pakken, verpest het maar weer![]()
Diemen?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:46 schreef Nattekat het volgende:
Bevind me op dit moment in de gemeente waar de stok terecht gaat komen
Oh, geweldige verplaatsing.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vlak bij het bord
Ik heb de coördinaten al bij de hand.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij had geweldig snel de locatie
Zoek dat ANWB bord maar opquote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:45 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik heb de coördinaten al bij de hand.
Tenminste... als je hem bij hetzelfde bord legt.
Het is een speciale gemeente.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:10 schreef bork het volgende:
Gevonden, eitje![]()
, ik zie alleen maar borden van een gemeente die we al hebben, staat het bord bij dit kruispunt?
SPOILER: Waar ligt de stok dan ???????Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!
Tevens wiki's bijgewerkt.quote:Op woensdag 17 september 2014 10:48 schreef harrie1 het volgende:
Hoi hoi
Even kijken waar mijn kind verblijft.
Ik zie dat het goed gaat met haar![]()
Stiekem loer ik meeals een vader
http://wiki.fok.nl/images/4/48/Fokstok_een.jpg
Ze is groot geworden, en beleeft leuke avonturen![]()
Ze is me nog even te ver weg.
Maar komt zeker weer even langs huis![]()
Ik mis jouw maandelijkse kaart wel een beetjequote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:13 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Even harrie1 hierop wijzen
[..]
Tevens wiki's bijgewerkt.
Wie doet Drechterland nu? Hij is zo dichtbij
(of toch Diemen)
Zolang geen gemeentes afgestreept worden heeft het weinig zin die kaart up te datenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik mis jouw maandelijkse kaart wel een beetje
Hoeft niet per se geüpdatet te worden, gewoon gepostquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:35 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Zolang geen gemeentes afgestreept worden heeft het weinig zin die kaart up te daten
Ik zal hem voortaan in mijn eerste post in een topic erbij gooien, ok?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoeft niet per se geüpdatet te worden, gewoon gepost
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:09 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Ter ere van het 10 jarige bestaan van het spel heb ik mijn 10e verplaatsing () opgedeeld in twee delen, om de grote cirkel die de FOK!Stok heet officieel rond te maken
Het idee voor deze locatie bestond al ten tijde van mijn eigen stok, ik wilde hem toen (2 weken voor de datum in kwestie) in de buurt leggen zodat een lokale bewoner het uiteindelijk kon overnemen, dit is dus mislukt door Prorail
Maar goed, de eerste dag begon op een mooie dinsdagochtend. Aangezien mijn laatste grote treinreis al even geleden was had ik er wel zin in, vooral de Groningen-ontmaagding was iets waar ik echt op zat te hopen
Op een kleine vertraging van 10 minuten na liep de hele reis soepeltjes, de stok lag verschrikkelijk goed verstopt (volgende keer moet ik eens omhoog kijken ipv omlaag) maar toch is alles goedgekomen. De bus arriveerde (haha, Arriva) spoedig na mijn vondst en de terugreis (of het laatste deel van mijn heenreis) kon beginnen, richting het pittoreske Groningen.
Helaas moest ik die avond werken, waardoor de reis van de stok moest worden gestaakt in het mooie Leiderdorp, waar hij mocht overnachten voor de storm, en vervolgens nog een gratis dagje kreeg zodat hij zich goed kon klaarmaken
Op donderdagochtend begon de reis naar Amsterdam, aangezien de stok het echt verschrikkelijk vond daar, besloot ik hem niet in Diemen te leggen (sorry Maringo) maar om toch nog een stukje noordelijker te reizen. Onderweg kwam ik ook nog deze tegen
:
[ afbeelding ]
Maar goed, aangezien de kutNS nog steeds de NS heet, miste ik door een vertraging mijn aansluiting richting Enkhuizen, waardoor ik mocht gaan rennen naar de volgende sprinter richting Hoorn Kersenboogerd mocht nemen, die gewoon op tijd kwam
Bij aankomst op bovengenoemd station mocht ik de lange 1,5km lange looptocht beginnen, helemaal uitgeteld kwam ik op een wel heel mooi plekje terecht, eentje die velen hier zullen herkennen:
[ [url=https://web.archive.org/web/20040824082815/http://img48.exs.cx/img48/4118/PIC00014.jpg]afbeelding[/url] ]
Ik als doorgewinterde stokker kon het gewoon niet laten om dit mooie moment vast te leggen:
[ afbeelding ]
Uiteindelijk, na te lang van het moment genoten te hebben; liet ik een kleine boodschap achter, samen met die vieze balk in mijn tas en ging op huis aan, rennend om vervolgens de trein net mis te lopen
[ afbeelding ]
De terugreis valt niet zo veel over te zeggen, miste de stok vooral
(noot: de boodschap is dus niet met watervaste stift gedaan, als de ophaler dat kan gaan doen en er nog een foto van kan maken zou ik dat echt geweldig vinden)
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:09 schreef Nattekat het volgende:
ik ben onderweg :-DSPOILER: Waar ligt de stok dan ???????Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dochter !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
party time :-D
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |