tis wel echt ver voor mij, maar heel misschien donderdag ofzoquote:
Een heel uurquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:01 schreef nofxtbr het volgende:
[..]
tis wel echt ver voor mij, maar heel misschien donderdag ofzo
een uur met het ov en ook weer terug
jaja niet suuuperlangquote:
Je hebt te veel contacturen danquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:03 schreef nofxtbr het volgende:
[..]
jaja niet suuuperlang
maar ik heb wel gewoon elke dag college dus of ik er tijd voor heb..
jah nouja donderdag pas om 17 uur college dus als ik niet al teveel werk heb zou ik kunnen gaanquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je hebt te veel contacturen dan
Ik heb twee keer per week 4 uur de tijd
Volgens de TT op dezelfde plek als ik hem achtergelaten heb, maar volgens mij ligt ie daar niet meerquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:07 schreef nofxtbr het volgende:
[..]
jah nouja donderdag pas om 17 uur college dus als ik niet al teveel werk heb zou ik kunnen gaan
is er al een pinpoint?
jaja oke Abbekerk, maar ik ben luiquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Volgens de TT op dezelfde plek als ik hem achtergelaten heb, maar volgens mij ligt ie daar niet meer
En zo groot is dat dorp toch niet?
Niet meer, nu in Abbekerk.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ligt ie nog steeds in Hoorn ja?
En waar moet hij heen.
Zuiderlijker dan Noord Holland, maar nog wel boven de grote rivieren en ten westen van Gelderland graag.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En waar moet hij heen.
Daar lig ik op de loerquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:43 schreef Maringo het volgende:
[..]
Zuiderlijker dan Noord Holland, maar nog wel boven de grote rivieren en ten westen van Gelderland graag.
Je hebt nog een roodgekleurde gemeente tussen de andersgekleurde gemeentes liggen, dat kan niet he.quote:
Preciesquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:46 schreef Maringo het volgende:
[..]
Je hebt nog een roodgekleurde gemeente tussen de andersgekleurde gemeentes liggen, dat kan niet he.
Daar wilde ik hem van de zomer een keer ophalen, mag wel als het wat warmer wordtquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:03 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
nou had ik net bedacht dat tie dan wel eens naar vlieland kan
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Daar wilde ik hem van de zomer een keer ophalen, mag wel als het wat warmer wordt
Al plannen?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En waar moet hij heen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |