Geeft niet, jij mag toch nog niet.quote:
Vervloektquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Geeft niet, jij mag toch nog niet.
Je hebt genoeg gereisd inderdaad.quote:
Zeiksnor.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 12:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zal wel aan mijn browser liggen...
Je hebt rood=niks (wat enkel werkt als je je muis erover hovert)quote:
Alphen is ook geel bij je:quote:Op zondag 26 oktober 2014 18:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je hebt rood=niks (wat enkel werkt als je je muis erover hovert)
Blauw=opgehaald
Groen=neergelegd
Geel=Beide
Bij mij moet Alphen geel zijn.
De vorige keer toen ik keek nog nietquote:Op zondag 26 oktober 2014 18:47 schreef Maringo het volgende:
[..]
Alphen is ook geel bij je:
[ afbeelding ]
Nog steeds niet, werk in Chromequote:Op zondag 26 oktober 2014 18:47 schreef Maringo het volgende:
[..]
Alphen is ook geel bij je:
[ afbeelding ]
Hier Chrome op een Mac en ook hier is Alphen geel van kleur, bij map 317. Donkergeel van kleur en lichtgeel als je erboven hovert met de muis. Of maakt die map gebruik van flash en heb jij niet de laatste versie daarvan?quote:Op zondag 26 oktober 2014 19:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nog steeds niet, werk in Chrome
Weet je zeker dat dit de laatste versie is?
Oja, die moest ik nog fixen.quote:Op zondag 26 oktober 2014 23:32 schreef Nattekat het volgende:
Ah, ik heb het probleem gevonden.
Op regel 480 kijk je of $('polygon[title="' + value + '"]').css('fill') gelijk is aan rgb(0,255,0).
Toen ik het in de console invoerde, kwam er #00FF00 uit. Daarom wordt alles uit die tweede lijst ten alle tijde blauw. Dit lijkt dus aan Chrome te liggen, aangezien hetzelfde probleem op mijn mobiel voorkomt.
Mwah, dit zijn een paar posts tussendoor. Ik denk dat het wel meevalt.quote:Op maandag 27 oktober 2014 09:51 schreef Tecumseh het volgende:
Is het mogelijk om de fokstokmap beta discussie af te splitsen naar een apart topic?
Weet je nog wie het zijn? Even hen op dit topic wijzenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 09:25 schreef Nattekat het volgende:
Ik weet nog dat er ooit heel veel stokkers in NH woonden, volgens mij zijn we die allemaal kwijt
Paula, Bart, Cookie, Koelkast, ...quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 09:29 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Weet je nog wie het zijn? Even hen op dit topic wijzen
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 09:25 schreef Nattekat het volgende:
Ik weet nog dat er ooit heel veel stokkers in NH woonden, volgens mij zijn we die allemaal kwijt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |